Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

maandag 20 oktober 2008 om 17:56
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!
Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:
Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan
Miss Mara = Lidewij Bokje
Jaellaa = Wallie van der Rimpel
Itsme = Margje van der Velden
Leo = Roelien van Putten
Dubio = Carla van Paturain
Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan
Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn
Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan
Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd
Charlotte 69 = Wendela Landzaad
Luna Blue = Sabine Kruishaar
Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!
Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan
Chardonnay = Annelies Koevanger
Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan
Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO
Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu
Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje
Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan
Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen
Leonor = Jetje Willemsen
Labyrint = Hariëtte von Darm
Etosha = Toos Tottemettier
Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
zaterdag 14 februari 2009 om 12:34
Duz axuraadt zamengeperts ga jei aa/de telivoon zegge:
ik zout dolletjes graag wille kome morrege, maar me leif wil nie wat ik wil. Ik hoput snel in te kome hale.
ik denck illik gesegt daddet je ruts geeft om zoms met je ligaam mee t ewerken ipv ertege. Of bejje ban daddad hudt begin van hedt eide is?
(())
ik zout dolletjes graag wille kome morrege, maar me leif wil nie wat ik wil. Ik hoput snel in te kome hale.
ik denck illik gesegt daddet je ruts geeft om zoms met je ligaam mee t ewerken ipv ertege. Of bejje ban daddad hudt begin van hedt eide is?
(())
zaterdag 14 februari 2009 om 12:37
quote:MissMara schreef op 14 februari 2009 @ 12:34:
(())
Ik denk wir da je gelijk heb. En ja, ik ben ook ban.
Bij de reet begint vooral de fiesio ok die kant op te sture. Hij zeg dat me doorzettingsvermoge (moeluk woort) tege me werrukt en da ik beter een 'watjuh' moet worre.
(())
Ik denk wir da je gelijk heb. En ja, ik ben ook ban.
Bij de reet begint vooral de fiesio ok die kant op te sture. Hij zeg dat me doorzettingsvermoge (moeluk woort) tege me werrukt en da ik beter een 'watjuh' moet worre.
zaterdag 14 februari 2009 om 12:43
Liefe baps ik denk en wents je toe dad wad je nu nog als "wad je " lepelt je over een tijdtje zuld zien als kragtig: iemand met zelf kennis, ook over ze/der leif is iemant om reetspek voor te hebbe.
Daarbij: zolang jei je ydetyfuseert met je lijv door venalles te 'kunne' *wad je haats nie kan* en te 'doen' *vaak ook half/med veel pein* ben je zwakker (wand je leif is zwakker) dan waneer je je ydetyfuseert met je geezd die strek, uniek, vlekziebel, teit looz, is. Je zet nu jeself nog op voor veeljur zowas dat in het engelants heed.
kus! fijn dat je derwad aan heppt!
Daarbij: zolang jei je ydetyfuseert met je lijv door venalles te 'kunne' *wad je haats nie kan* en te 'doen' *vaak ook half/med veel pein* ben je zwakker (wand je leif is zwakker) dan waneer je je ydetyfuseert met je geezd die strek, uniek, vlekziebel, teit looz, is. Je zet nu jeself nog op voor veeljur zowas dat in het engelants heed.
kus! fijn dat je derwad aan heppt!

zaterdag 14 februari 2009 om 12:52
Ik hem me zusje getilllevoneert en ut uitgelege. Tuuluk snapte ze ut en is een andere keer prima. Nu moet ik heul hart huile van dat Liedje en me zussie zo lief doen en zukke goeie dinge zegge. En van opligtung ook, denk ik.
Tender lof & ker foor Li, die eiguluk moet befalle, mar in plaats daarfan mijn zo goet geholpe heb!
Tender lof & ker foor Li, die eiguluk moet befalle, mar in plaats daarfan mijn zo goet geholpe heb!
zaterdag 14 februari 2009 om 12:56
Ow liefy togggg
Wad wys van je! R.E.E.E.E.T.S.P.E.K.!!!!
Azje niezo veel hoef is hudt leve veel makkliker! Hebbik fedaag ook. Ik hoefv niks nou dan hoev je ook niks te buddenke enzo hoe de dinge moedte. Gaan wei dad verdaag lecker oevene, bapsie, wadjij?!
En ik moed ook nodig is in dat boek leze/.... bejij al vedder dan p 2? ik irlik gezeg nie maar zounet welgraag wille! MaarhutHOEFnie bedenk ik er medteen bei... pf ingwikkelt!
Wad wys van je! R.E.E.E.E.T.S.P.E.K.!!!!
Azje niezo veel hoef is hudt leve veel makkliker! Hebbik fedaag ook. Ik hoefv niks nou dan hoev je ook niks te buddenke enzo hoe de dinge moedte. Gaan wei dad verdaag lecker oevene, bapsie, wadjij?!
En ik moed ook nodig is in dat boek leze/.... bejij al vedder dan p 2? ik irlik gezeg nie maar zounet welgraag wille! MaarhutHOEFnie bedenk ik er medteen bei... pf ingwikkelt!
zaterdag 14 februari 2009 om 12:59

zaterdag 14 februari 2009 om 13:07
Ik vin Liedt ook lief & knap. Ik snapte niks van, wat ze zegd ma het is vasd waar!
Mag ik mee doen medt oevenen met niks hoeven vedaag? Ken je be vobbeldt ook een ongekird toedeloe leisje maken met van wat je ammal niet gaat hoeve?
Een kartier *niet* strijke
Dan een kartier *niet* stozvuitgen
Dan een kaartier *niet* de vinatiele amnidisartie
Dan een kartier *niet* romantieza secks wa je eerst med wack zyne liggies voor in de weer moet
Dat is mij leisje wat is die van julie?
Mag ik mee doen medt oevenen met niks hoeven vedaag? Ken je be vobbeldt ook een ongekird toedeloe leisje maken met van wat je ammal niet gaat hoeve?
Een kartier *niet* strijke
Dan een kartier *niet* stozvuitgen
Dan een kaartier *niet* de vinatiele amnidisartie
Dan een kartier *niet* romantieza secks wa je eerst med wack zyne liggies voor in de weer moet
Dat is mij leisje wat is die van julie?
zaterdag 14 februari 2009 om 13:16
geen aku en geen ramenwissers noch, ik denk dat die meneer mooi falentein aan ut fiere is ofso. En het wiekent is de eniguste dag dat biljartbal mein ootootje make kan
ik heb dat boek ook babsje van diana giebaldoon, ik het um wel in het neterlants. Ik sal hem nadat ik de geknielde vioolen uit het ook gaan lesen
ik heb dat boek ook babsje van diana giebaldoon, ik het um wel in het neterlants. Ik sal hem nadat ik de geknielde vioolen uit het ook gaan lesen
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 14 februari 2009 om 14:26
Sjaloom Ha vettas,
Wat een pragtfolle dingesen lees ik hyr mut een wir op du froege middag. Heul liev en aan doeneluk. Moes muteen al een traantje wegduimen.
Kwaa nikstoen ben ik al heul goet bezeg, want ik hep fedaag noch nieks gudaan
Een spesjaal knufje foor Babs, foor om somaar dat ze lief is
En een foor Liet waaraan ik nietes niks nooit gaat fragen omdat ik dat niet durref omdat ik dan du toren fan Karja wir op mu kop krijgt.
En foor de rest, jullij sijnt ook heus lievv, maar jullij hebbe al een Roos gekreege foor Faal me Tuins dag .
Heb iemant noch iets gekrege fan een stille aanbitter?
Enne Reetspek gaa ik in de Vette Havette Zette.
Soentjus fan Sebien
Wat een pragtfolle dingesen lees ik hyr mut een wir op du froege middag. Heul liev en aan doeneluk. Moes muteen al een traantje wegduimen.
Kwaa nikstoen ben ik al heul goet bezeg, want ik hep fedaag noch nieks gudaan
Een spesjaal knufje foor Babs, foor om somaar dat ze lief is
En een foor Liet waaraan ik nietes niks nooit gaat fragen omdat ik dat niet durref omdat ik dan du toren fan Karja wir op mu kop krijgt.
En foor de rest, jullij sijnt ook heus lievv, maar jullij hebbe al een Roos gekreege foor Faal me Tuins dag .
Heb iemant noch iets gekrege fan een stille aanbitter?
Enne Reetspek gaa ik in de Vette Havette Zette.
Soentjus fan Sebien
zaterdag 14 februari 2009 om 15:47
Op de driede plaats for baps. Wat goet fan je dadt je naar Liet (die ook een kreigt van mij) hep gefluistert. Doe hut chewoon us rustug aan voor een keer.
Ik hep nedt van mannelies heule moo-je roode tullupuh gehat. foor Fal en Tein.
En.............. ik bent geslaagt for de test. Ik sal wel eeve in de kk furtelle hoe of wadt. Ben erg blei dadt ik ben geslage.
Ik wil ook nicks doen ferdur, maar ik moet nog naar een furjaardag van un frietding, dus ik zal tog so de deur uit moedte.
Ik hep nedt van mannelies heule moo-je roode tullupuh gehat. foor Fal en Tein.
En.............. ik bent geslaagt for de test. Ik sal wel eeve in de kk furtelle hoe of wadt. Ben erg blei dadt ik ben geslage.
Ik wil ook nicks doen ferdur, maar ik moet nog naar een furjaardag van un frietding, dus ik zal tog so de deur uit moedte.
zaterdag 14 februari 2009 om 16:06
Lieve haven tas\!
Ben kook verus. Ik gaad lateuur bijbel lessen as ut luc. Sjonne jonne wat wor ter veul gesreven hier. Ik wam somar weer even kijke wat of tot juli ammel and doen sijn vandaag. En ik lees diog anaal toter met om bekeerdde toedeloe leisies wor gewerekt vandaag.
Ik ben daar helemaal pro van!
Tus ik doe mee.
Me roepdingen sijn monumentaal elders andes over gebragt en ik heb een paruur ties VORM MU IJGE.
Wat ik niga doen in die tijdt:
- 1( drie) uur gee bevalluge teis dag dienee voor brije
- 1 kaartdier nie dwijle
- tiemenute nie afvasse
- 3 minute nie de galse tavvel af neme
- 8 minute nie me lazen poeste
- 3 uur nie kweitgemaakd boek van roepding soeke
- n.c. tra
Wat ik wel ga-doo is:
- obedlegge
- sjuk kla ete
- beedje havetteren (bij desent)
Marg, weedjewel tot jij de irste beng met wie mij ouwste roepding een waare tsjed heb gevoert? Ik heb toenet is gekeekke watt ik nie mog lese en vond deze sin sneey wel hiel aries:
Marg: hep jij ook tuis diere?
Roepding: ja wije hebbe twee katte
Marg: sijnet knuvvel katte?
Roepding: nee, egte katte
so nou ga ik vedders memmen egte toedeloe lessiie of toe wel: na bedT!
Ben kook verus. Ik gaad lateuur bijbel lessen as ut luc. Sjonne jonne wat wor ter veul gesreven hier. Ik wam somar weer even kijke wat of tot juli ammel and doen sijn vandaag. En ik lees diog anaal toter met om bekeerdde toedeloe leisies wor gewerekt vandaag.
Ik ben daar helemaal pro van!
Tus ik doe mee.
Me roepdingen sijn monumentaal elders andes over gebragt en ik heb een paruur ties VORM MU IJGE.
Wat ik niga doen in die tijdt:
- 1( drie) uur gee bevalluge teis dag dienee voor brije
- 1 kaartdier nie dwijle
- tiemenute nie afvasse
- 3 minute nie de galse tavvel af neme
- 8 minute nie me lazen poeste
- 3 uur nie kweitgemaakd boek van roepding soeke
- n.c. tra
Wat ik wel ga-doo is:
- obedlegge
- sjuk kla ete
- beedje havetteren (bij desent)
Marg, weedjewel tot jij de irste beng met wie mij ouwste roepding een waare tsjed heb gevoert? Ik heb toenet is gekeekke watt ik nie mog lese en vond deze sin sneey wel hiel aries:
Marg: hep jij ook tuis diere?
Roepding: ja wije hebbe twee katte
Marg: sijnet knuvvel katte?
Roepding: nee, egte katte
so nou ga ik vedders memmen egte toedeloe lessiie of toe wel: na bedT!
Ga in therapie!
zaterdag 14 februari 2009 om 16:31
ik fon het heel gesellig hoor calja
hier is de aku er. Nauw ja, biljartbal is hem self gaan haluh want die meneer die kwam maar niet. Dus nu is biljartbal aan het klusse
toen sein we maar meteen ff naar de iekeeaa gereden want ik wei moesten niewe batkamerkassies. Die gaat ik dus ff in elkaar sette
toedels
lies ik ben seer trots op jouw hoor dat je geslagen bent trauwens
hier is de aku er. Nauw ja, biljartbal is hem self gaan haluh want die meneer die kwam maar niet. Dus nu is biljartbal aan het klusse
toen sein we maar meteen ff naar de iekeeaa gereden want ik wei moesten niewe batkamerkassies. Die gaat ik dus ff in elkaar sette
toedels
lies ik ben seer trots op jouw hoor dat je geslagen bent trauwens
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
zaterdag 14 februari 2009 om 20:54
liefe ha vettekes
Loes, gefliesflapstaart met je roepding
Babs, gefliesflapstaart met je neefje, en wadde goet dad jei naar Lied hept ge oord.
Lied, nog alteid in besit fan de ongeschore frucht. Pff, wad een sware loodjus tog. Maar wel fein dat je toedoeloeleis fandaag egt leeghoofdig was
Caj, doe ju ut rustig an, dat hept jei wel gedient hoort
Marg, kent jei ut fuschil nied tuzze egte en drukkieskatte?
Emma, die aku is tog nied op je teene gefallen he?
Jannigje, fein, ik was al besorgd om jou, dagt dat jei nog steeds in ut vieste kot stont te verfooze.
Lies, wad fein dad je wel geslagen hept for dese toets. Dad ging tog beter dan ut eksame he
fandaag hept ik gesjopt, ben geslagen hoor, maar se bank sal niet blei sein.
Loes, gefliesflapstaart met je roepding
Babs, gefliesflapstaart met je neefje, en wadde goet dad jei naar Lied hept ge oord.
Lied, nog alteid in besit fan de ongeschore frucht. Pff, wad een sware loodjus tog. Maar wel fein dat je toedoeloeleis fandaag egt leeghoofdig was
Caj, doe ju ut rustig an, dat hept jei wel gedient hoort
Marg, kent jei ut fuschil nied tuzze egte en drukkieskatte?
Emma, die aku is tog nied op je teene gefallen he?
Jannigje, fein, ik was al besorgd om jou, dagt dat jei nog steeds in ut vieste kot stont te verfooze.
Lies, wad fein dad je wel geslagen hept for dese toets. Dad ging tog beter dan ut eksame he
fandaag hept ik gesjopt, ben geslagen hoor, maar se bank sal niet blei sein.