welke smartphone rond 300 euro

28-08-2017 23:21 27 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ben mijn huidige Samsung met veel te weinig geheugen helemaal zat. Heb ruimte nodig.
Hoeft niet heel hip, gewoon voor wat standarts apps, foto's enzo. Rond de 300 euro voor een los toestel ( heb nog een lopend telfort abonnement).

Kwam oa tegen de Samsung a5 2017 en een iPhone 32 gb. Wil minstens die grootte kwa intern geheugen om weer even mee vooruit te kunnen.

Is er iemand die zich recentelijk heeft verdiepte in een zelfde keuze en tips heeft over deze of andere telefoons?

Merci!
Is een losse SD-kaart met extra GB geen oplossing?
Zou kunnen helpen (en heb ik, slaan fotos op op) ware het niet dat veel apps alleen op het eigen geheugen van de telefoon draaien en dat dius heel snel vol loopt...
iPhone SE? Ik heb 'm net maar ben er heel tevreden over.
Je kunt apps ook op je sd kaart zetten hoor. Alles naar je computer en terug naar fabrieksinstellingen en helemaal overnieuw beginnen. En dan niet op je interne maar op je sd zetten.
Kijk is naar modellen van het merk Huawei!

zijn smartphones rond de 300 euro die net zo veel kunnen als ''hogere'' merken!
I have to change to stay the same.
Huawei P9 bevalt mij uitstekend.

Oh, zie nu dat deze in NL duurder is dan ik verwachtte.
Dan nog; Huawei vind ik wel een goede keus.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
zoon heeft de Samsung J5 gekocht Was onder de 200€ en extra sd card. Bevalt hem heel goed
Huawei P10 lite
Huawei is de goedkopere Samsung, een optie? Wileyfox is een relatief onbekend merk met veel goede recensies.
Ik heb een General Mobile Ruim onder de 200 EUR Prima telefoon :) je merkt geen verschil met een Samsung
Ik heb een LG Nexus 5X, 32 GB geheugen. Kost rond de 300 EUR.
Toevallig net een artikeltje vandaag in de krant van onze buren:

http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... teit.dhtml
Top, Dank jullie wel allemaal! Mooie verbreding van mijn zoektocht. ... Ik ga me verdiepen. Meer tips en ervaringen blijven welkom!
iPhone SE 32 GB
Kijk eens op tweakers. Ik ben zelf uitermate tevreden over mijn motorola, maar volgens mij zijn er tegenwoordig ook andere goede budget telefoons.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Ik ben ook blij met mijn Huawei P8 Lite (2017). Alleen die had ik niet genoemd omdat die wellicht niet zoveel GB heeft als je zou wensen.
Sony Xperia X. Ben er super blij mee en zelfs na een jaar is 'ie nog net zo snel als in het begin. Zelfs de accu is nog net zo goed.
Motorola Moto G4 plus, zeer tevreden mee. Schijnt nauwelijks onder te doen voor een IPhone of Samsung (ik heb daar geen ervaring mee dus kan het zelf niet vergelijken). Ik heb getwijfeld tussen deze en de Huawei P8 of P9 Lite, die kwamen er op Tweakers ongeveer even goed uit. Ik heb er 230 euro voor betaald destijds, maar zie dat hij inmiddels zelfs al onder de 200 gezakt is.
Iphone SE
You can breathe, you can blink, you can cry. Hell, you’re all gonna be doing that.
Moto X-style:

https://tweakers.net/product/443264/mot ... e/reviews/
Jullie zijn duidelijk verdeeld... Ik ga alle opties bekijken, Dank allemaal, heel fijn!
Motorola moto g5 plus. Net gekocht bij de mediamarkt voor €239,was een aanbieding. Wordt vaak genoemd als beste smartphone onder de 300 euro. Ik ben er heel tevreden mee. Genoeg opslagruimte (32gb), snel en de batterij gaat lang mee.
Goed dat meer mensen Motorola en andere merken noemen, het lijkt soms wel of er maar twee mogelijkheden bestaan, Apple of Samsung. Er is zo veel meer.
Eerst maar fabrieksinstellingen, en dan even kijken hoe het dan gaat!

En probeer eens de light versie van Facebook en Messenger. Dat scheelt echt enorm.

Meeste apps kun je via instellingen naar sd kaart verplaatsen.

Dan krijg je een telefoon echt niet zomaar vol!

Tenzij je loeigrote online games speelt. Ik had er een die 1.3 gb in nam.
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu nog maar 300 mb ruimte voor nodig!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven