Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
In het kader van "nu we er toch in de buurt zijn" een bezoekje gebracht aan 7sins in Maaseik. De zondagmiddag, omdat we nog een puber op de camping hebben.

De club ligt in een recreatiegebied en is niet moeilijk te vinden. Vriendelijke ontvangst, leuk personeel, maar helaas niet veel actie. Nette kamers, alles zag er prima uit.

De overige aanwezigen leken meubilair te zijn, wel goed verzorgd, maar alleen maar bij elkaar liggen chillen en ballonnetjes zuigen.

Gelukkig scheen de zon heerlijk en ook de bbq en de drankjes waren prima voor elkaar. Het personeel kwam regelmatig vragen of je nog iets wilden drinken, dat werd vervolgens naar je ligplek gebracht.

Dit gaan we nog een keer overdoen op zaterdag, maar dan in een kindvrij weekend. :)
ja, de lak/leer hebben we al :lol:
Geniet!
Ik ben nieuw op dit forum. Weet iemand of er vanavond nog ergens een leuk feest is of een leuke parenclub die open is?

Ben dit aan het ontdekken met mijn partner. Staan ook ingeschreven op SDC. Maar omdat we gelegenheidsstel zijn is het lastiger een match te vinden heb ik het idee ;)

Hoor graag jullie ideeen!
I have another question - As me and my girlfriend will be visited a couples club for the first time, is it necessary for me to wear a condom with my partner?
Thank you in advance
Welshy schreef:
28-08-2017 12:28
I have another question - As me and my girlfriend will be visited a couples club for the first time, is it necessary for me to wear a condom with my partner?
Thank you in advance

Nope, you're choise. Why would you if you don't do it at home. There are towels avaleble.
evenreageren schreef:
27-08-2017 19:51
De club ligt in een recreatiegebied en is niet moeilijk te vinden. Vriendelijke ontvangst, leuk personeel, maar helaas niet veel actie. Nette kamers, alles zag er prima uit.

De overige aanwezigen leken meubilair te zijn, wel goed verzorgd, maar alleen maar bij elkaar liggen chillen en ballonnetjes zuigen.

Dit gaan we nog een keer overdoen op zaterdag, maar dan in een kindvrij weekend. :)
Wij zijn er ook een keer geweest, wij waren op zaterdag maar beleefde hetzelfde.
Leuke ontvangst, leuk personeel, volle dansvloer en bar.
Maar boven in de erotische ruimtes helemaal geen actie :(
Genieten met een geile G
Wij gaan zaterdag waarschijnlijk naar 7sins. Ben benieuwd.
We gaan dus aanstaande zaterdag. Waaah ik begin nu wel zenuwachtig te worden.. vonden jullie het niet eng/spannend om in je lingerie erbij te lopen en dat iedereen je dus kan zien? Lijkt me echt doodeng dat moment.
Nee hoor. Vind je dat ook eng op het strand, in bikini? Iedereen loopt er zo bij dus dat is niet heel eng.
ananassje schreef:
30-08-2017 13:00
We gaan dus aanstaande zaterdag. Waaah ik begin nu wel zenuwachtig te worden.. vonden jullie het niet eng/spannend om in je lingerie erbij te lopen en dat iedereen je dus kan zien? Lijkt me echt doodeng dat moment.

Idd net doen of je op het strand loopt. En kijken mag wederzijds natuurlijk, dat maakt het ook wel weer leuk.
Dat is waar. Oké ik stel me gewoon een strand voor :p met een jarretel erbij haha

Ik denk dat we naar 7 sins gaan. Ik zie dat daar een sdc party is. Wat is sdc? En is dat positiever of slechter qua feest?
So, can I have suggestions for the best night for me and my girlfriend to visit Fata (first visit to a couples club? )
Thank you
ananassje schreef:
30-08-2017 13:00
Haha I think me and my partner will be feeling this way when we get to Netherlands next year. You only live once!😊
ananassje schreef:
30-08-2017 14:35
Dat is waar. Oké ik stel me gewoon een strand voor :p met een jarretel erbij haha

Ik denk dat we naar 7 sins gaan. Ik zie dat daar een sdc party is. Wat is sdc? En is dat positiever of slechter qua feest?
SDC is de Swingers Dating Club
Een datingsite voor swingers.
Als er zo'n avond georganiseerd word zullen er wel leden van die site aanwezig zijn. Geen idee of dat positief of negatief is.
Weet er iemand of er ergens in de buurt van Gent een winkel is waar ze leuke club kleding en/of lingerie verkopen?
Dus niet de gewone lingerie winkel, maar waar ze meer speciale kinky spullen verkopen?
Merle9988 schreef:
31-08-2017 08:17
Weet er iemand of er ergens in de buurt van Gent een winkel is waar ze leuke club kleding en/of lingerie verkopen?
Dus niet de gewone lingerie winkel, maar waar ze meer speciale kinky spullen verkopen?
kan je dat niet gewoon in de Pabo vinden ofzo ?
Merle9988 schreef:
31-08-2017 08:17
Niet om lullig te doen, maar ik snap nooit dat mensen dit topic wel kunnen vinden maar Google niet...
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Hello, best night for a first time in Fata or is it a silly question 😊?
Welshy schreef:
31-08-2017 10:07
Hello, best night for a first time in Fata or is it a silly question 😊?
Van de website geplukt:
Welke avond is voor ons het meest geschikt voor een (eerste) bezoek?
Die vraag is al veel gesteld en moeilijk te beantwoorden. Het ligt aan jullie en waar jullie naar op zoek zijn. De vrijdag is altijd gezellig druk met actieve stellen van alle leeftijden en een gemoedelijke, intieme sfeer. De zaterdag is altijd druk bezocht en zeker geschikt voor stellen die van dansen en gezellige drukte houden. De zondag is bij uitstek geschikt voor stellen met een actieve instelling die naast ontspanning en erotiek ook "gewoon" een heerlijke afsluiting van het weekend willen beleven. Het hele weekend staan alle faciliteiten van Fata-Morgana tot jullie beschikking. Op alle dagen staat ons team klaar om jullie wegwijs te maken in de parenclub. Kijk ook op ons activiteitenoverzicht voor de vele thema-avonden die wij regelmatig organiseren.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
@ Vlammetje: ik kan zeker wel met Google werken maar de meeste winkels die je makkelijk online vindt zijn eerder sex shops waar dan misschien een paar jurkjes of setjes verkocht worden. Dat is dus niet wat ik zoek en wat online ook niet altijd meteen duidelijk is.
Ik zoek meer een winkel zoals Coco Lamar, waar de nadruk ligt op erotische kleding en lingerie.
Jammer dat je blijkbaar niet meer mag vragen naar de kennis en/of ervaringen van anderen.
goede middag ik ben nieuw op dit forum
je zult de vraag al weleens gezien hebben .
maar ik stel ze toch .
wij een getrouwd koppel van 55 en 55 jaar hebben besloten om eens naar een PC te gaan .
gewoon eens kijken . ik als man wil wel meer maar vindt het al toch dat ze wilt gaan kijken .
wat is nu volgens de lezers de best club omdat eens te proberen zonder dat de vrouw al schrikt heeft
ik hoop op veel reacties
Zonder dat de vrouw al schrikt heeft?
Wat bedoel je precies?

Het leest een beetje alsof je je vrouw echt heb moeten overhalen en ze nu als de dood is dat ze van alles met anderen moet gaan doen.
.
Precies Rooss.

Waarom denk je dat je vrouw het wel leuk gaat vinden als ze kan schrikken van een PC?

En zou wel duidelijk afspreken dat zij aangeeft of er iets meer gebeurd.
denk niet dat er iets zal gebeuren
zal meer van kijken zijn en niet van mijn zijde afwijken .
zal het beter uitleggen
is altijd al een droom geweest om eens naar een PC te gaan .
nu heeft vrouw uit haar eigen gezegd dat ze eens wilt gaan kijken
Maar wat is dan precies je vraag, naar welke club je het beste toe kunt gaan? In wezen maakt het niet uit, in elk club lopen oudere en jongere mensen uit alle lagen van de bevolking. Ik zou voor een eerste keer in elk geval een avond uitzoeken dat single mannen niet welkom zijn en een gangbang avond ofzo zou ik ook afraden.

Ik val wel een beetje over het woord kijken. Een club is geen museum hè? Wat is precies jullie plan? Durft ze wel met jou te seksen in een club of is ze van plan de hele avond aan je boxer te hangen bij gebrek aan moeders rok?
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven