Discussiegroepje voor alles en iedereen, t/m HAVO

20-10-2008 17:56 12450 berichten
Want verschil moet er zijn nietwaar? Als het niveau van de intellectuelen hier verderop niet bij te benen is, is er nu ook een praatgroepje voor de minder bollebozerigen onder ons.

Ooit een advies voor de HAVO/VWO, gehad in de brugklas, ook dan mag je meepraten!

Er wordt hier gepost door mensen die er ook een alias op nahouden, in navolging van Beyoncé:

Djodjo = Mevrouw de Haan naar het VWO gegaan

Miss Mara = Lidewij Bokje

Jaellaa = Wallie van der Rimpel

Itsme = Margje van der Velden

Leo = Roelien van Putten

Dubio = Carla van Paturain

Soundpost = Gretha v/d Doulen van school gegaan

Livre = Isadora - Babs voor Intimi - van Boeckensteijn

Jasmine = Lisette van Kampen van school gegaan

Nijn = Petra Voor in 't Holt geëmigreerd

Charlotte 69 = Wendela Landzaad

Luna Blue = Sabine Kruishaar

Korenwolf = Emma Dekwaadsteniet beent wat moeilijk het tempo bij maar doet gewoon mee!

Summerdance = Florentine van Bastogne van school gestuurd gegaan

Chardonnay = Annelies Koevanger

Blijfgewoonbianca = Geraldien Borstklopper van school gegaan

Iseo = Loes Visjager teruggezet naar de HAVO

Sarah2ndlife = Ellemijn den Aantrekker geeft zelf les nu

Frits van Egters = Edo Koetschruiter bleek geen meisje

Ildiko = Elsbeth Goeman-Borgesius van school gegaan

Mariannanas = Brechtje Tutein Nolthenius bleek Uni te doen

Leonor = Jetje Willemsen

Labyrint = Hariëtte von Darm

Etosha = Toos Tottemettier

Zonlicht = Koekkie v/d Suikerbol
Alle reacties Link kopieren
Emma, wa koel da je Haus gekogd heb!! Ja, ut is egt spannunt hè.

En hij is zoooo seskie en grappug.
Hij is bizon dier grapug interdaard ik lag me een hoedtje en ook wel een feine man om te scene.
Wei hebbe vunavont 1 (één) afleverung gekeke van sijsoen 4. We doen zuinug, want we zijn er beina door heen.
Ik ga niet vedder keike hoor andes droom ik vernag van al die zyktenbilden.
Nee, je kant ut dan beterder dozeure. En niet net voor ut slape gaan, as je dur gevoelug voor ben.
Emma wat is dat vijn he as dat wenneer ju geen teevee hep dan van die V&Dees kijke. En dan lekkur een paar opleferingen pur dag.

Wij sijn nu Ziks (4) fiet under aan hut kijke. De Eerstu(2) drie zezoene hebbe wu guhad.
Istat leyk? Die zag ik ook inde winckel ma dat was ee nele groten doos.
En dan moet je zo sjouwe..
Perzisch!
Ja, ik fint hut heel goet. Siks fiet is Mooj gemaak, beetje morbiede soms, suptiele hoemor.

Wat ik hiero ook hep ligge ( me groote faveriete zeerie) is Twin Pieks, du heule zeerie kompleed op V&D. Die hat ik toen ik noch teevee hat al gesien, maar was zuuper om hut noch 1 x tu sien agter mekaar door.

Je mag hut wel lene die V&Dees, maar ju kent hut fast al.
wij gan buitenlang De Weir kijke! en de Zeepranoos!

ik hat egwel een wielex dach! leuk istat joh. Velob banck en in bedt gelegerd, maar ook akketyfetijte die gewoon sbontán ginnne, dus dammog. zowas: wasje doen en streike en naar de kidderb-hoererij, dawaszetwel.

Mesgien hebthut geholben, ik heb 1 klijn beedje krampe nou, maar ik zegter medteen bei (FOORDAD ER HISTORIES GEREJERGIERT WORT!?! ) daddie nie doorzette en dadded hudtzelfde voele astoenik eedder een zoort "oevenwe-je-nagt' hadt. Med desselfste woorde: voor 12e geboort deze niemeer en dusook geen FallenStein Babbie. Wie weed morche? Ofe Morche? Ik neem nog maar 1s 1 glaarsje billen lemmert! Proest op july gesonthijdt!!!
Lied, de Zeepranoos lijk me ook heul goet. Die willu wu ook noch ees gaan kijke.

*Negeert overmerkingu over efetuwele krampe, maar hout Lied nauw lettund in de zmiesen*

(tog luek om te keike wad jyly durfe te zegge nu juf kaj zo stren geweets is!> *verknokkelt derijge*)

Ha Liedje, allus goet?

So pooh pooh, hehe, mauw mauw, ik ben bijbel gelesen hoor! Ik bendur heel de navent mee beseg gewest!!

En dan ook noch alle relasies in het KK, ik hetter een dag!taak van!

Nidom teen ovfander marik heb two vallug Li ned getrovven. Ze is ook nog öp" tot juli hut weeete.

Ik fongut hil moy om te lese hoe Li toe de reskjoe van Babs quam van daag! Choet van je Babsie tot je nader gelijstut heb wand Li hat weineg weize worden!

Em overwie hebbiet nauw? Je sittog nie te rodelen he? Wie isteur volgersjaouw een grote doos?

Ik wag weer tot Reen men is laad op peeperd en plat smakt voor Dt. Loekie. En ik wagt ook op Loessie voor same te kijke maar diede versiekte is mersgien nonnie weg??

Loessie nog gevelzetirt! met je liefe roepdinchie. Hebbie onse cart nog gekreegge??

Jannigje, jampot tot je ellen kekir hemel bijbellees! Ik seggie heerluk: ÏK kraichut nie vommekar hoor! Assik mê pus joen gaad denk dak alles gaad bijbellesen (alle 4 (ag) mujoen brigten). Dan legguk op me afstervingsbet noch te chieren Havettes roel 5effa!
Ga in therapie!
Hmprfgh doedik sow lang over 1 (vijf) posting tot Li dreigen allan gemolde hep s-);

Loessie IAr beginkt!
Ga in therapie!
Carja, eve ju spiegelogiese atvies wat vertreft du mormonen en de werpneigingen fan Liedewietje. Zijn we nu suptiel genoeg?? Of sette we noch steets tu veul druk op de spoetige uitdreifing?
Dash ei geluk een fraag voor Li vorte verangt worden. Marik heb zoon vermoedeling tot Li allez maar heul hardt om ons moet laggen en tús geen strets vannos krijg.

Clobb da Li?
Ga in therapie!
De cart is dusz goet aangekomen! Pragtig gek leurt door jouw dingesen! Mijn roepding en ik hadden feddaag een mooie dag, egt zoon feesie! Berg post, en kutdoos, en voor all veel eten!

Toen nog helegaat ie ar keiken en nog meer taart natuulluk.

Zit nu uitdte blussen op de bank... en: >moet tog denken aan 3 (derrie) jaar geleden toen ik net een mama was en naar mijn kerseverse beeb lag te apegapen. Wwwat een emosie joni hele toestant is het allah maal bij mekaar!

Hat net Kajla ook op de cha cha, maar die ben ik werens kwijt, zal nog even trusten bussen. Bussssssz!

Kajl, ik hou van je om dajje der stees zo voor me ben! En dajje zo gezellig ben ajje der ben! En ik kannie w88 tot de fekantie. En nu laaps lekker!!

Nu gaat ik veel tlk naar Baps sturen: >>>>>

En der wasziets med Marg der oto togh? Alles KO nu?

*gaat fender lezen, want mist veel bei zoon dagje aanwezighijd*
anoniem_44737 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 00:42
Reden: :-P
% gewijzigd
hope dajje leckerrr slape kan fennagt loes! je moe maa zoo dencke: alles is goet!
Ganzemorgedanzemorge, `Hanzettes klijn en fein!

sitewaatsje sketch (dAn hebbe we dad maar gehat): bijk is vol en wyg is leech en ik heb heeerlik geslape en al die 3 dginge gaan bine kordt naddtuurlik frandre dusz we gniete dervan zellang hud duurdt.

Feine dag alemal! (vermidag benik op de fjaardag van me bruur dad july dan nie denke dad ik verval).
Toedelomollege Henkiepenkie!

(gajij vor de preis vor mist orgie nele goeidemorgewens Li?)

Je klik so frolic vermorgge! Lekken ris tat asje goe geslaape heb hee? En dan is het ook noch sow soneg buite (en bij - Maja- jouw ook binne wand jij benget sonnet je in huis!)

Loessie ik kauw ok van jouw!! Ik ben zoo blei ik ben zoo blei tot juli koome!

Vandaag wort weer een toedeloe dagje vor mijn maar MAAR wel op se gemacky. Het is purslotte wel son dag!! Fandar dat op mij leissie ander ondder komp te staan:

- slaape

- uit truste

- tv of v%d keike

- havetteere

- votows op de P.S. sette en aan alle havettes later sien warof tot ik woon

- de andre helvt van de doos sjuklaaien treuvels op eete

Assie sow bekyk hek kut nog druk vandaach! Ik ga ma gouw op de aanslacht!

lievvss!

Kaai
Ga in therapie!
Guuuuuud murning havetteers!

Wij hier zitten ook all weer aan het heeeerluk ontbeit van slagroomtaart med witte sjockolade!

Feddaag is ze afterparty en alle ressjes moedten nou een (2) maal op!
Mein toedeloe lijkt verd8t veel op die van Kajla! Met nog wat ekstra sneks derrop dan.

En ik wens Liedje een gezelliche fejaardag beider bruur!
Wadt een hevig toedeloe leisje hep je Caja. Doe je hut wel rustug aan?

Goede middag trauwus.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven