topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:meds schreef op 15 februari 2009 @ 00:51:

me man en ik zijn al 8 jaar samen, we hebben 4 kinderen, op zich gaat het best goed, maar de laatste tijd vraag ik me af of het voor de kinderen niet leuker zal zijn als we gaan scheiden
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 00:52:

Ik heb een hele goeie relatie , al drie dagen , nou zegt hij dat hij me niet wil , me niet mag en me nooit meer wil zien . Wat denken jullie ; bindingsangst ?Dat is belachelijk, je moet gewoon volhouden, eens zal hij inzien wat voor vergissing hij begaat
Wat vinden jullie van sokken ?
Wie heeft er een lekker recept voor gebakken spons ?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 00:52:

Ik heb een hele goeie relatie , al drie dagen , nou zegt hij dat hij me niet wil , me niet mag en me nooit meer wil zien . Wat denken jullie ; bindingsangst ?Of verlatingsangst en dan is het zielig......
Ik ben zo bang dat we de baby hebben weggegooid en we de moederkoek hebben aangekleed .
Hallo,

Ik ben eenzaam en nu wil ik graag een huisdier, bijvoorbeeld een chihuahua of een dwerggeit. Op marktplaats zag ik wel leuke aanbiedingen. Mijn vorige dier (een pony) is overleden toen de stal instortte. Maar daar ben ik nu overheen. Me vriend is waarschijnlijk wel allergisch, en hij haat dieren
is het rookverbod ook in een crematorium van kracht ? CAO geeft geen uitsluitsel .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 00:53:

Wat vinden jullie van sokken ?

Sokken? Echt sokken bedoel je?

Walgelijk. Ik heb er geen ander woord voor. En nu krijg ik waarschijnlijk het hele forum over me heen maar echt, sokken, ik vind het niet kunnen. Misschien niet politiek correct en de softies hier zullen we wel weer lynchen en ik zal wel een ban krijgen maar dat maakt me niks uit. Het kan me sowieso niet schelen wat ze van me vinden, ze nemen me maar zoals ik ben en ik zeg wat ik wil want het is een vrij land, we leven hier niet in Rusland!
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 00:56:

is het rookverbod ook in een crematorium van kracht ? CAO geeft geen uitsluitsel .

Lastig, ik kon het in de wiki niet vinden.

Misschien toch even de jurofoon bellen?
Tranen met tuiten hier
Ik heb grote open wonden op mijn scheenbenen met etterende korsten , hoeveel denier panty zal ik kopen ?
hallo Ik ben een goeduitziende jongen van 48. Ik heb het nodige meegemaakt in mijn leven, maar altijd heb ik genoeg vrouwtjes kunnen krijgen. De laatste tijd merk ik dat mijn huidige vrouwtje weinig belangstelling toont in mijn Juweel. Nu zijn er op mijn werk nog wel wat meisjes bij de administratie die zeker wel interesse hebben. Kan ik nu mij vermaken met hen, of is dat niet eerlijk voor mijn vrouwtje? Ik wil graag de eerlijke mening van jullie viva vrouwen. Eigenlijk ben ik het zat om altijd maar weer met zoveel druk op mijn geslacht te moeten rondlopen, dat is niet gezond voor een man.

Nu de nachten kouder worden is het moeilijker om niet steeds mijn broek te laten zakken.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 00:58:

Ik heb grote open wonden op mijn scheenbenen met etterende korsten , hoeveel denier panty zal ik kopen ?panty? gewoon kniekousen en een knickerbox, niemand die er naar kraait
quote:meds schreef op 15 februari 2009 @ 00:59:

hallo Ik ben een goeduitziende jongen van 48. Ik heb het nodige meegemaakt in mijn leven, maar altijd heb ik genoeg vrouwtjes kunnen krijgen. De laatste tijd merk ik dat mijn huidige vrouwtje weinig belangstelling toont in mijn Juweel. Nu zijn er op mijn werk nog wel wat meisjes bij de administratie die zeker wel interesse hebben. Kan ik nu mij vermaken met hen, of is dat niet eerlijk voor mijn vrouwtje? Ik wil graag de eerlijke mening van jullie viva vrouwen. Eigenlijk ben ik het zat om altijd maar weer met zoveel druk op mijn geslacht te moeten rondlopen, dat is niet gezond voor een man.

Nu de nachten kouder worden is het moeilijker om niet steeds mijn broek te laten zakken.Oh ja, ik werk parttime trouwens, als jullie me willen mailen dan moet je maar op mijn profiel klikken
quote:meds schreef op 15 februari 2009 @ 00:59:

Nu de nachten kouder worden is het moeilijker om niet steeds mijn broek te laten zakken.Pas bij min tien heet het overmacht , daarboven blijft het overspel .
waar heb ik recht op?

Ik heb zojuist keihard met een winkelwagentje tegen de nieuwe auto van mijn buren geramd. 1 keer van voren en daarna van opzij. Kan iemand me vertellen waar ik nu recht op heb?
Ik heb nog niet alles gelezen hoor, maaar wiltocg ff zeggen dat ik t niet eens ben meet TO en eigenlijk ook niet met alle reacties
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
Ik ben een grote dikke kale vent met baard leuk , jong , kittig , meisje en ik hoop dat jullie in het volgende trappen ben zooooooo nieuwsgierig naar hoe het is om met vrouwen te zoenen . Wie wil er zichzelf voor de cam bevredigen , d'r tieten laten zien en vieze mailtjes met me uitwisselen hierover van gedachten wisselen ?
Normaal gesproken heb ik mijn dochter van 7 opgesloten in de kelderkast. Maar gisteren is ze eruit geglipt en nu komt het... ZE HEEFT DE KINDERTELEFOON GEBELD. Wat moet ik daar nu mee? Ik ben echt wanhopig want ik weet niet wat voor opvoeding er bij haar nog helpt.
Wakker, wat nu?
Ik heb nog niet alles gelezen hoor, maaar wil toch ff zeggen dat ik t niet eens ben meet TO en eigenlijk ook niet met alle reacties

oei ging zo traag, dat forum, maar wel dubbel nu. hoe krijg ik dat weg?
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
wat is er nou gezonder? mars of nuts?
Hoe smeer ik iemand een perma ban aan ?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven