topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 februari 2009 om 01:09
quote:meds schreef op 15 februari 2009 @ 01:05:
Normaal gesproken heb ik mijn dochter van 7 opgesloten in de kelderkast. Maar gisteren is ze eruit geglipt en nu komt het... ZE HEEFT DE KINDERTELEFOON GEBELD. Wat moet ik daar nu mee? Ik ben echt wanhopig want ik weet niet wat voor opvoeding er bij haar nog helpt.
Wat moeilijk voor je, kom, dan hou ik je even vast...
Niet aan jezelf twijfelen. Je doet het goed!
Normaal gesproken heb ik mijn dochter van 7 opgesloten in de kelderkast. Maar gisteren is ze eruit geglipt en nu komt het... ZE HEEFT DE KINDERTELEFOON GEBELD. Wat moet ik daar nu mee? Ik ben echt wanhopig want ik weet niet wat voor opvoeding er bij haar nog helpt.
Wat moeilijk voor je, kom, dan hou ik je even vast...
Niet aan jezelf twijfelen. Je doet het goed!
zondag 15 februari 2009 om 01:18
quote:meds schreef op 15 februari 2009 @ 01:09:
nah ik kan bijna geen berichten plaatsen het forum is helemaal van lotje getikt, ligt dat aan mij???
Wat denk je er zelf van?
Maak eens een lijst met de voor en nadelen.
Ik ben zelf niet zo van lijstjes maar het kan wel enorm veel duidelijk maken in jouw geval.
Laat je vooral niet leiden door angst. Het spreekwoord is niet voor niets 'angst is een slechte raadgever.'
Sterkte!
(f)
nah ik kan bijna geen berichten plaatsen het forum is helemaal van lotje getikt, ligt dat aan mij???
Wat denk je er zelf van?
Maak eens een lijst met de voor en nadelen.
Ik ben zelf niet zo van lijstjes maar het kan wel enorm veel duidelijk maken in jouw geval.
Laat je vooral niet leiden door angst. Het spreekwoord is niet voor niets 'angst is een slechte raadgever.'
Sterkte!
(f)
zondag 15 februari 2009 om 01:22
quote:Very Cherry schreef op 15 februari 2009 @ 01:10:
Elke keer als ik buk dan laat ik een scheet. Kan ik de schade verhalen op mijn groenteboer vanwege slechte spruiten?
Ik zou zeker voor mijn rechten opkomen.
Wat er na vertering overblijft van de spruiten meenemen naar de groentenboer, laat hij maar met een voorstel komen en anders gewoon je DAS rechtsbijstand inschakelen.
Doen hoor, voor je het weet lopen 'ze' over je heen anders.....
Elke keer als ik buk dan laat ik een scheet. Kan ik de schade verhalen op mijn groenteboer vanwege slechte spruiten?
Ik zou zeker voor mijn rechten opkomen.
Wat er na vertering overblijft van de spruiten meenemen naar de groentenboer, laat hij maar met een voorstel komen en anders gewoon je DAS rechtsbijstand inschakelen.
Doen hoor, voor je het weet lopen 'ze' over je heen anders.....
zondag 15 februari 2009 om 01:29
Wie kan mij helpen ? Ik denk er over een paar schoonouders te nemen maar je hoort er best wel wisselende verhalen over . De een zegt " leuk voor de kerst " en de ander wil ze helemaal niet . Heb jij ze genomen ? En heb je er wel eens spijt van ? Wanneer wist je dat je ze wel of niet wilde en hoeveel kosten ze nou ongeveer per jaar ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 februari 2009 om 01:32
Hoi Allemaal ik heb een probleem waarb ik graag een oplossing van jullie voor wil .Ik ben 21 ,en heeb 4 kitds ,2 wonuh nie meer bei me . der kwamen naamenluk mensuh aan de duh die se meenameh, iemand hat gebeld ofzo hierofer, maar er is iets mis met me foon denkik . maar maakt nie uit, daar ga het nie over . Ik krrijg nu alleen nog kinderbeislach voor 2 kidts. Dah kan tog nie somaar!!!!! Hoe kan me friend nu nog zijn wiet kopuh ? Sonder wordt ie achressie . Kunnen jullie fff voor me bellen nahr die kinderbeislachmensuh want me beltegoet is op ?
zondag 15 februari 2009 om 01:32
Mijn vriend gebruikt tegenwoordig zó veel drugs; Vanochtend stampte hij zelfs mijn anticonceptie-pillen fijn en snoof ze op, vlak voordat hij de kat probeerde te leren flikflakken. Het liefst loopt hij naakt door de Albert Heyn met een onderbroek op zijn hoofd, het Duitse volkslied zingend. En gisteren ontdekte ik onze psychiater in mootjes gehakt en gemarineerd in de vriezer. Wat denken jullie, moet ik een keer vragen hoe het met hem gaat, of stel ik me daardoor betuttelend op?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 15 februari 2009 om 01:38
zondag 15 februari 2009 om 01:46
zondag 15 februari 2009 om 01:55
ik ben 1dag lid maar heb een mening en eis respekt voor die mening!. Het valt mij op dat hier mensen zijn die hier al jaren komen en elkaar 'kennen' en met elkaar grappen maken EN DAT VINDT IK DUS ECHT NIET KUNNEN! Aleen omdat jullie elkaar zogenaamd kennen lekker makkelijk annoniem achter je pc gijntjes maken en de nieuwelingen buitensluiten. Bah, walgelijk gewoon. Of het met elkaar eens zijn op een topic, ook al zo :puke: en respektloos naar niewe leden toe.
Stelletje KUTweiven. :puke:
Ik wordt me leven lang al res[ektloos behandelt geen idee waarom maar je wil niet weten hoeveel kutweiven er zijn in de wereld. Een beetje respekt, weetje!!!
Stelletje KUTweiven. :puke:
Ik wordt me leven lang al res[ektloos behandelt geen idee waarom maar je wil niet weten hoeveel kutweiven er zijn in de wereld. Een beetje respekt, weetje!!!
zondag 15 februari 2009 om 02:04
HELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mijn kraan is van het aanrecht afgesprongen en nu spuit er allemaal water zo mijn keuken in!
wie weet wat ik moet doen?
moet ik eerst dweilen? of mijn verzekering bellen of mijn houten vloer vergoed wordt of moet ik op zoek naar de hoofdkraan want ik weet niet war die zit en mijn man is niet thuis want die ligt met mijn beste vriendin in bed en nu durf ik hem niet te bellen want dan wordt ie boos.
weet iemand wat ik moet doen?
ik heb al gegoogled maar daar kon ik ook niet vinden waar mijn hoofdkraan zit en oh ja ik woon in de regio rotterdam, wie kan mij helpen?
mijn kraan is van het aanrecht afgesprongen en nu spuit er allemaal water zo mijn keuken in!
wie weet wat ik moet doen?
moet ik eerst dweilen? of mijn verzekering bellen of mijn houten vloer vergoed wordt of moet ik op zoek naar de hoofdkraan want ik weet niet war die zit en mijn man is niet thuis want die ligt met mijn beste vriendin in bed en nu durf ik hem niet te bellen want dan wordt ie boos.
weet iemand wat ik moet doen?
ik heb al gegoogled maar daar kon ik ook niet vinden waar mijn hoofdkraan zit en oh ja ik woon in de regio rotterdam, wie kan mij helpen?