Vreemd gegaan en zwanger

27-08-2017 20:21 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo ik ben vreemd gegaan en nu dus zwanger. Ik ben zwanger vanaf 4 februari en heb sex gehad 24 januari met een ander en 23 februari nog keer. Nu zeggen ze op internet dat me vruchtbaarste periode rond 17/18 februari was. Laatste menstruatie was 18 januari. Dan kan hij toch niet de vader zijn maar gewoon me eigen vriend want daar heb ik in de vruchtbaarste week alleen maar sex mee gehad. Ik ben 11/11 uitgerekend. Kunnen jullie mij helpen missxhien ???
Bedoel je dat je er op 4/2 achter kwam? Dat is wel erg snel dan. Als je op 18/1 je laatste menstruatie had, is dan 18/1 de eerste dag van je menstruatie, want er wordt gerekend vanaf de eerste dag. Had je altijd een cyclus van ca. 28 dagen? Dan zou je vruchtbaarste periode rond 1/2 zijn geweest. Als je cyclus langer of korter is wordt het ander verhaal.
Heb je je rond dezelfde tijd, tussen pakweg 18/1 en 15/2 ook nog seks met je eigen vriend gehad? En heb je je al op soa's laten testen?Dat laatste lijkt me op dit moment nog wel de belangrijkste vraag. Misschien heb je wat overgedragen aan je vriend en draag je dat mogelijk ook nog aan je kind over. Dus daar is snelle actie voor nodig, dan kunnen er misschien voor de geboorte maatregelen worden genomen om de schade aan je kind te beperken. Of zou een keizersnede noodzakelijk kunnen zijn.
Goh, ik vind het toch altijd zo geruststellend dat er stabiele en verantwoordelijke mensen zorgen voor de volgende generatie.
Dat geeft vertrouwen voor de toekomst.
Wat een puinhoop... Nou to, kom even met duidelijke data.

- Had je een regelmatige cyclus? Zo ja, hoeveel dagen zaten er tussen de 1e dag van de ene en de volgende menstruatie?

- Wanneer was de eerste dag van je laatste menstrustie?

- Wanneer was er een positieve zwangerschapstest?

- Op welke dagen heb je met wie geneukt?

En uit pure nieuwsgierigheid; Waarom gebruikte je geen voorbehoedsmiddel toen je je vriend bedroog?
Sommige mensen moet je verbieden om kinderen te krijgen, jij bent er duidelijk 1 van.
Schaam je kapot en neem je verantwoordelijkheid!!!!!!!!!
Dus jij gaat hier een beetje lopen bepalen Henk met wie Meisje3008 het mag doen? Tssssss!
jeansjacket schreef:
27-08-2017 22:03
Vraag het Mattie.
Auwtshhhhhh...
Meisje3008 schreef:
27-08-2017 20:21
Ik ben zwanger vanaf 4 februari
en heb sex gehad 24 januari met een ander en 23 februari nog keer.
Nu zeggen ze op internet dat me vruchtbaarste periode rond 17/18 februari was.
Laatste menstruatie was 18 januari.
Dan kan hij toch niet de vader zijn maar gewoon me eigen vriend want daar heb ik in de vruchtbaarste week alleen maar sex mee gehad. Ik ben 11/11 uitgerekend. Kunnen jullie mij helpen missxhien ???
.
Je krijgt er altijd twee weken bij, ze tellen vanaf je laatste menstrucatie, dus ik gok dat je dat bedoelt met 4 februari? Dan ben je dus zeker niet van die keer op 24 januari zwanger. Mogelijk wel van die op 23 februari want ieder lichaam is anders en je eisprong kan dus wat later zijn geweest dan je online hebt berekend.

Kortom: alles kan nog, wij kunnen je niet helpen. Maar de huisarts vast wel om een dna-test te regelen na de geboorte. Met een smoesje kun je vast wel wat wangslijn van je partner krijgen zonder dat hij wat gaat vermoeden :nope:

Goede zwangerschap verder.

Edit - nee dus, 18 januari. Hmm, dan kan ik geen logica ontdekken in je tijdlijn.
anoniem_278747 wijzigde dit bericht op 28-08-2017 22:52
3.61% gewijzigd
Oeps.. Heb die calculator ook ingevuld en daar komt inderdaad 18 februari als conceptiedatum uit. Maar alleen als je cyclus 28 dagen is. Is die 33 dagen, dan komt er 23 februari uit.
Billen...brand...blaren....dna test.
Meisje3008 schreef:
27-08-2017 20:21
Hallo ik ben vreemd gegaan en nu dus zwanger. Ik ben zwanger vanaf 4 februari en heb sex gehad 24 januari met een ander en 23 februari nog keer. Nu zeggen ze op internet dat me vruchtbaarste periode rond 17/18 februari was. Laatste menstruatie was 18 januari. Dan kan hij toch niet de vader zijn maar gewoon me eigen vriend want daar heb ik in de vruchtbaarste week alleen maar sex mee gehad. Ik ben 11/11 uitgerekend. Kunnen jullie mij helpen missxhien ???
Geen oordeel hier. Heb even naar de data gekeken en de vraag is hoe lang jouw cyclus is. Als je op 18 januari de eerste dag van je laatste menstruatie had en je cyclus is 28 dagen, dan is precies twee weken later je eisprong...dus op of rond 1 februari. Na de eisprong ben je nog maar 24 uur vruchtbaar. Zaadcellen kunnen wel tot 5 dagen blijven leven. Dus op basis van deze berekening zou je eigen vriend de vader moeten zijn. Kun je hier wat mee?
Ik hoop nog steeds heel erg dat dit een fake topic is..
SoeteLieve schreef:
28-08-2017 22:40
Geen oordeel hier. Heb even naar de data gekeken en de vraag is hoe lang jouw cyclus is. Als je op 18 januari de eerste dag van je laatste menstruatie had en je cyclus is 28 dagen, dan is precies twee weken later je eisprong...dus op of rond 1 februari. Na de eisprong ben je nog maar 24 uur vruchtbaar. Zaadcellen kunnen wel tot 5 dagen blijven leven. Dus op basis van deze berekening zou je eigen vriend de vader moeten zijn. Kun je hier wat mee?
Ik kom op een uitgerekende datum van 25 oktober als de eerste dag van de laatste menstruatie 18 januari was en de cyclus 28 dagen. Bij een cyclus van 33 dagen is de uitgerekende datum 30 oktober. Waar komt die 11 november dan vandaan? Dat kan alleen als de eerste dag van de laatste menstruatie 04 februari was en de cyclus 28 dagen. Dan is to rond 18 februari(4 februari plus 14 dagen) bevrucht. Er kan echter sprake zijn van een vroege of late eisprong. In het laatste geval kan de minnaar ook de vader zijn. Alleen een test kan dus uitsluitsel geven.
Zou TO zelf nog ff willen reageren...?
Bang weggerend van alle reacties denk ik.. Óf verstandig geworden en naar de huisarts gehobbeld voor 'n DNA test.
Riding a racebike is an art - a thing that you do because you feel something inside.
henkgeheim schreef:
28-08-2017 16:29
Sommige mensen moet je verbieden om kinderen te krijgen, jij bent er duidelijk 1 van.
Schaam je kapot en neem je verantwoordelijkheid!!!!!!!!!
En jij bent...... God?
Een vaderschap test doen na de geboorte.
Die Henk zegt het wat cru, maar echt chique vind ik je ook niet. Ga je je leven nu wat anders aanpakken?
Ik ben het eens met HenkGeheim. Sorry. Als je niet eens weet wie de vader van je kind is.. Ik heb er geen woorden voor!

Als er iets is wat er in de basis hoort te zijn, is dat het namelijk wel: simpelweg weten wie het kind verwekt heeft. De oorsprong van je kind! Ieder kind heeft het recht te weten wie zijn of haar vader (en moeder) is. Jij en je kind staan op dit moment 1000000000000000000000-0 achter wat mij betreft.

Wanneer je zo verschrikkelijk laks omgaat met zoiets basaals (door je eigen stomme schuld, namelijk met meerdere mannen in één cyclus onveilige seks hebben!) vraag ik me oprecht af of je geschikt bent als moeder.

Maar goed. Hopelijk heb je een SOA test gedaan en ga je zsm een DNA test doen als je kind geboren is. Dan maak je het t.o.v. je kind tenminste nog enigszins goed. Want ik hoef je niet te vertellen dat de basis van jouw kind op dit moment erg onzeker is. Hopelijk kan je kind ondanks dit alles een band gaan opbouwen met zijn of haar biologische vader.

Eerlijk zijn hierover, tegen beide mannen, lijkt mij tamelijk essentieel. Maar je moet het uiteraard zelf weten. Succes!
Lotus90 schreef:
01-09-2017 11:25
Ik ben het eens met HenkGeheim. Sorry. Als je niet eens weet wie de vader van je kind is.. Ik heb er geen woorden voor!

Als er iets is wat er in de basis hoort te zijn, is dat het namelijk wel: simpelweg weten wie het kind verwekt heeft. De oorsprong van je kind! Ieder kind heeft het recht te weten wie zijn of haar vader (en moeder) is. Jij en je kind staan op dit moment 1000000000000000000000-0 achter wat mij betreft.

Wanneer je zo verschrikkelijk laks omgaat met zoiets basaals (door je eigen stomme schuld, namelijk met meerdere mannen in één cyclus onveilige seks hebben!) vraag ik me oprecht af of je geschikt bent als moeder.

Maar goed. Hopelijk heb je een SOA test gedaan en ga je zsm een DNA test doen als je kind geboren is. Dan maak je het t.o.v. je kind tenminste nog enigszins goed. Want ik hoef je niet te vertellen dat de basis van jouw kind op dit moment erg onzeker is. Hopelijk kan je kind ondanks dit alles een band gaan opbouwen met zijn of haar biologische vader.

Eerlijk zijn hierover, tegen beide mannen, lijkt mij tamelijk essentieel. Maar je moet het uiteraard zelf weten. Succes!
Wat een vreselijke onzin!

Iemand kan een geweldige moeder zijn ondanks dat ze misschien in een bepaalde periode met verschillende mannen het bed heeft gedeeld.

Of het slim is is tot daar aan toe, maar daar is nu niets meer aan te doen.

Er schijnen BTW heel veel kinderen geboren te worden van wie de officiële vader niet de echte vader is. Maakt dat al die moeders tot slechte personen/slechte moeders?
Yraatje schreef:
01-09-2017 11:47
Er schijnen BTW heel veel kinderen geboren te worden van wie de officiële vader niet de echte vader is. Maakt dat al die moeders tot slechte personen/slechte moeders?
Als je je man / vriend in de illusie laat leven dat een kind van hem is terwijl dat misschien niet zo is, dat maakt je wel een vreselijk slecht mens ja.
it's not who I am underneath, but what I do that defines me
ivankar schreef:
01-09-2017 11:55
Als je je man / vriend in de illusie laat leven dat een kind van hem is terwijl dat misschien niet zo is, dat maakt je wel een vreselijk slecht mens ja.
Dan zijn er heel veel slechte mensen. Google maar eens... Er schijnen echt veel kinderen te zijn die niet van hun officiële vader zijn maar van een affaire.
"Het is een hardnekkige mythe dat één op de tien kinderen een onecht kind is. Die is al vaker weerlegd, bijvoorbeeld door genetisch onderzoek in ziekenhuizen. „Het is eerder 1 procent”, zegt de Leuvense onderzoeker Maarten Larmuseau, „en hooguit 2.” "
Uit NRC "Bastaardkinderen..."
Als 11/11 je uitgerekende datum is (ik denk aan de hand van een echo vastgesteld, gezien ik me afvraag of iemand iets met de data kan die jij geeft), dan is je conceptiedatum rond 18/2 (en was die 4/2 de eerste dag van de laatste menstruatie). Dan zou het in theorie niet van de minnaar kunnen zijn. Of de praktijk dat ook uitwijst moet natuurlijk nog maar blijken....
Yraatje schreef:
01-09-2017 12:54
Dan zijn er heel veel slechte mensen. Google maar eens... Er schijnen echt veel kinderen te zijn die niet van hun officiële vader zijn maar van een affaire.
Ooh, nou niks aan de hand dan toch?
Alhoewel ik het ook niet bepaald slim vind van to om geen voorbehoedsmiddel te gebruiken etc etc heb ik wel t idee dat het misschien wel om een jong meisje zou kunnen gaan, oké snap al oud genoeg om al sex te hebben, omdat ze zich ook meisje noemt. Ze komt onwetend over. Ben ook wel benieuwd naar meer achtergrond van dit verhaal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven