welke smartphone rond 300 euro
maandag 28 augustus 2017 om 23:21
Hallo allemaal,
Ben mijn huidige Samsung met veel te weinig geheugen helemaal zat. Heb ruimte nodig.
Hoeft niet heel hip, gewoon voor wat standarts apps, foto's enzo. Rond de 300 euro voor een los toestel ( heb nog een lopend telfort abonnement).
Kwam oa tegen de Samsung a5 2017 en een iPhone 32 gb. Wil minstens die grootte kwa intern geheugen om weer even mee vooruit te kunnen.
Is er iemand die zich recentelijk heeft verdiepte in een zelfde keuze en tips heeft over deze of andere telefoons?
Merci!
Ben mijn huidige Samsung met veel te weinig geheugen helemaal zat. Heb ruimte nodig.
Hoeft niet heel hip, gewoon voor wat standarts apps, foto's enzo. Rond de 300 euro voor een los toestel ( heb nog een lopend telfort abonnement).
Kwam oa tegen de Samsung a5 2017 en een iPhone 32 gb. Wil minstens die grootte kwa intern geheugen om weer even mee vooruit te kunnen.
Is er iemand die zich recentelijk heeft verdiepte in een zelfde keuze en tips heeft over deze of andere telefoons?
Merci!
dinsdag 29 augustus 2017 om 09:15
Toevallig net een artikeltje vandaag in de krant van onze buren:
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... teit.dhtml
http://www.hln.be/hln/nl/4124/Multimedi ... teit.dhtml
dinsdag 29 augustus 2017 om 22:35
Motorola Moto G4 plus, zeer tevreden mee. Schijnt nauwelijks onder te doen voor een IPhone of Samsung (ik heb daar geen ervaring mee dus kan het zelf niet vergelijken). Ik heb getwijfeld tussen deze en de Huawei P8 of P9 Lite, die kwamen er op Tweakers ongeveer even goed uit. Ik heb er 230 euro voor betaald destijds, maar zie dat hij inmiddels zelfs al onder de 200 gezakt is.
woensdag 30 augustus 2017 om 12:01
donderdag 31 augustus 2017 om 15:13
Eerst maar fabrieksinstellingen, en dan even kijken hoe het dan gaat!
En probeer eens de light versie van Facebook en Messenger. Dat scheelt echt enorm.
Meeste apps kun je via instellingen naar sd kaart verplaatsen.
Dan krijg je een telefoon echt niet zomaar vol!
Tenzij je loeigrote online games speelt. Ik had er een die 1.3 gb in nam.
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu nog maar 300 mb ruimte voor nodig!
En probeer eens de light versie van Facebook en Messenger. Dat scheelt echt enorm.
Meeste apps kun je via instellingen naar sd kaart verplaatsen.
Dan krijg je een telefoon echt niet zomaar vol!
Tenzij je loeigrote online games speelt. Ik had er een die 1.3 gb in nam.
Verwijderd en opnieuw geïnstalleerd. Nu nog maar 300 mb ruimte voor nodig!