Parenclub, Swingen, (thuis)date vragen en ervaringen deel 18

15-01-2017 20:33 3082 berichten
Een nieuw 18e deel van het parenclubtopic.

Hier kun je je vragen, tips en ervaringen kwijt over Parenclub (pc), Swingen of (thuis)date.

Dit topic is puur informatief bedoeld voor serieus geïnteresseerden. Op topic komen dus de nieuwsgierig en de (zeer) gevorderden samen. Een ieder kan zijn/haar ervaringen hier plaatsen danwel van commentaar voorzien.

Schroom niet, maar kijk eerst even na of je vraag niet al veel vaker is gesteld of beantwoord!

In het vorige topicdelen van "Parenclub, Swingen: vragen, ervaringen, etc." kunnen beginnende swingers al flink wat informatie lezen over swingen, het bezoeken van clubs en over thuisfeesten.

Even een link naar laatste topic Deel 17
anoniem_120471 wijzigde dit bericht op 24-01-2018 18:42
Reden: Hyperlinks weer werkend gemaakt!
18.08% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ja of iemand zich in herkent , en stelt die of die PC voor .
ik weet ook wel dat je de rest zal moet maken met twee.
ik weet net wat ze allemaal durft; ze is bang van het onbekende
als ik het forum goed lees is het beste om zondags te gaan omdat er dan wat oudere publiek is .

juist ??
Merle9988 schreef:
31-08-2017 11:20
@ Vlammetje: ik kan zeker wel met Google werken maar de meeste winkels die je makkelijk online vindt zijn eerder sex shops waar dan misschien een paar jurkjes of setjes verkocht worden. Dat is dus niet wat ik zoek en wat online ook niet altijd meteen duidelijk is.
Ik zoek meer een winkel zoals Coco Lamar, waar de nadruk ligt op erotische kleding en lingerie.
Jammer dat je blijkbaar niet meer mag vragen naar de kennis en/of ervaringen van anderen.
Natuurlijk mag iedereen vragen. Net als dat iedereen mag antwoorden. En wat je eerst vroeg was toch echt wat vager dan wat je hier schrijft. Ik kreeg de indruk dat je het niet kon vinden, terwijl met wat rondsurfen genoeg gevonden kan worden.
~ I want to be shaken to my core, like the wild winds disrobe the trees ~
Aan onze kanten zijn niet echt leuke trendy winkels op dat gebied. En aangezien ik morgen twee afspraken heb in het Gentse met wat tijd ertussen, was het fijn geweest als iemand in die omgeving een leuke winkel wist.
En ik denk dat de meesten op dit forum wel weten wat ik bedoel met: '....club kleding en/of lingerie verkopen?
Dus niet de gewone lingerie winkel, maar waar ze meer speciale kinky spullen verkopen?'

Maar ik heb al een tip gekregen dus dat komt wel goed ;)
Vlammetje schreef:
31-08-2017 10:13
Van de website geplukt:
Welke avond is voor ons het meest geschikt voor een (eerste) bezoek?
Die vraag is al veel gesteld en moeilijk te beantwoorden. Het ligt aan jullie en waar jullie naar op zoek zijn. De vrijdag is altijd gezellig druk met actieve stellen van alle leeftijden en een gemoedelijke, intieme sfeer. De zaterdag is altijd druk bezocht en zeker geschikt voor stellen die van dansen en gezellige drukte houden. De zondag is bij uitstek geschikt voor stellen met een actieve instelling die naast ontspanning en erotiek ook "gewoon" een heerlijke afsluiting van het weekend willen beleven. Het hele weekend staan alle faciliteiten van Fata-Morgana tot jullie beschikking. Op alle dagen staat ons team klaar om jullie wegwijs te maken in de parenclub. Kijk ook op ons activiteitenoverzicht voor de vele thema-avonden die wij regelmatig organiseren.
Thank you Flame,
We could not find that information on the Fata website 😊
It looks like we will choose the Saturday.
It was at frequently asked questions. :biggrin: Have fun!
@flame I'm sure we will,thank you 😊
waaromik04 schreef:
31-08-2017 13:55
ja of iemand zich in herkent , en stelt die of die PC voor .
ik weet ook wel dat je de rest zal moet maken met twee.
ik weet net wat ze allemaal durft; ze is bang van het onbekende
als ik het forum goed lees is het beste om zondags te gaan omdat er dan wat oudere publiek is .

juist ??
Zoek een wat grotere club zoals de Fun of Fata of in België de Eroxx. Je valt niet zo op als kijkers en je kunt je wat in de menigte verschuilen. Daarnaast zijn de fun en Fata alleen voor stellen. Bij de Eroxx is dat de zaterdagavond. Het is beter om de avonden met single heren voorlopig te vermijden. Genoemde clubs zijn ook de betere clubs en dan ben je ook zekerder dat de sfeer goed is.
De zondag in de fun heeft inderdaad meer oudere bezoekers maar of dat veel uitmaakt?
In ieder geval bekijk even de websites van clubs. Soms zijn er thema-avonden wat jullie misschien niet aan staat. Je vindt hier ook de dresscode, kunt foto's zien en evt. met vragen rechtstreeks mailen.
Persoonlijk als vrouw vind ik clubs erg fijn omdat je je lekker sexy kunt kleden, initiatief mag nemen zonder ergens op afgerekend te worden of lastig te worden gevallen.
It's never too late start living!
Ik lees hier over bezoekjes aan 7sins. Wij zijn hier nu een paar keer geweest maar zullen er niet gauw meer naar terug gaan. Heel weinig acties, veel macho-publiek en er wordt gerookt in de club.
Voor ons was het fijn een club te hebben die niet ver weg ligt. Gelukkig is er nu Temptation, ook niet ver rijden. Veel mooiere club!

Persoonlijk zou ik de 7sins niet aanraden voor een eerste keer.
leen65 schreef:
31-08-2017 21:54
Gelukkig is er nu Temptation, ook niet ver rijden. Veel mooiere club!

Persoonlijk zou ik de 7sins niet aanraden voor een eerste keer.
Helemaal mee eens
Waar ligt Temptation?
Genieten met een geile G
hijenzijsamen schreef:
31-08-2017 23:26
Helemaal mee eens
Waar ligt Temptation?
Ik denk dat Leen Ultimate Dream bedoeld in Beek en Donk, was eerst Temptation.
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:34
0.00% gewijzigd
Hetzelfde als je partner. Hij moet daarna nog met haar werken, dus veel te dichtbij. Daarbij: de vriendin stelde het voor? Hebben jullie je plannen met haar besproken dus? Een trio met een goede vriendin kan leuk zijn, maar kan ook voor gevoelens tussen hem en haar zorgen, voor een gebroken relatie, voor spanningen op het werk. Ik zou het liever iets verder weg zoeken...

Heeft je partner drempelvrees om het met anderen te gaan doen? Want je kan de eerste keer in een club gewoon met zijn tweetjes blijven. Niets moet, je hoeft alleen te doen wat je er zelf wil doen.
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:33
0.00% gewijzigd
Dan nog: Hetzelfde als je partner. Zij moet daarna nog met haar werken, dus veel te dichtbij. Zeker bij vrouwen. :biggrin: Je hebt geen idee als je je man nog nooit met een ander hebt gezien hoe dat gaat voelen. Ook als je het op het moment allemaal leuk en geil vind, kan het later een rotgevoel geven als je de ander steeds tegenkomt.
Maar je partner heeft drempelvrees wat clubbezoek betreft, ze twijfelt over het trio met je vriendin. Je weet zeker dat ze dit allemaal ook echt zelf wil? Ik zou echt eerst die club doen en dan eens met een stel contact zoeken als jullie beiden willen.
-
anoniem_354010 wijzigde dit bericht op 06-03-2018 16:33
0.00% gewijzigd
Dat bedoel ik. Dat het je spannend lijkt en het je opwindt wil niet zeggen dat je er al klaar voor bent het echt te doen. Ook niet als je partner het wel heel graag wil.
iexip66 schreef:
03-09-2017 11:50
Het lijkt ons wel spannend om een keer naar een pc te gaan, maar partner heeft drempelvrees. Nu heeft een goede vriendin van ons (tevens collega van mijn partner) voorgesteld om een keer een trio te doen. Ik vind het wel een geil idee en zo zouden we een keer kunnen proberen of het wat voor ons is, maar mijn partner twijfelt omdat een trio met haar het nogal 'dichtbij' is. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Met een collega zou ik niet doen, dat is vragen om ellende ende gezeik :nope:
Idd pokkewijf.

Werk en prive gescheiden houden !!

Sex met een collega, nee dank je :sarcastic:
We hebben zaterdag ook last minute beslist om toch niet naar 7-sins te gaan. Mede door de beoordelingen hier.
In Eroxx was het heel rustig maar dat maakt contact maken soms wel iets gemakkelijker.
Zalige avond gehad daardoor.
Snel even lid geworden na hier terrecht te komen via google. Heb sinds vorige week de stap genomen een masseur langs huis te laten komen. Was echt fantastisch :) meer ervaringen mee?
Nanettedeboer schreef:
05-09-2017 15:50
Snel even lid geworden na hier terrecht te komen via google. Heb sinds vorige week de stap genomen een masseur langs huis te laten komen. Was echt fantastisch :) meer ervaringen mee?
En dat heeft met parenclubs/swingen te maken omdat?
Afgelopen zaterdag was m'n eerste keer parenclub. Ook in eroxx geweest. Inderdaad rustig. Weet ook natuurlijk niet hoe druk het er normaal zou moeten zijn. Maar we hebben niet iets met anderen gedaan. Alleen met elkaar. Maar echt een leuke avond gehad :)
Leefvandaag schreef:
02-09-2017 08:56
Ik denk dat Leen Ultimate Dream bedoeld in Beek en Donk, was eerst Temptation.
Oeps...inderdaad. Bedoelde Ultimate dream...juist!
iexip66 schreef:
03-09-2017 11:50
Het lijkt ons wel spannend om een keer naar een pc te gaan, maar partner heeft drempelvrees. Nu heeft een goede vriendin van ons (tevens collega van mijn partner) voorgesteld om een keer een trio te doen. Ik vind het wel een geil idee en zo zouden we een keer kunnen proberen of het wat voor ons is, maar mijn partner twijfelt omdat een trio met haar het nogal 'dichtbij' is. Hoe kijken jullie hier tegen aan?
Ontdekken doe je beter met elkaar. Een derde er bij betrekken betekent dat je je goede afspraken maakt over privacy. Zit dat snor...wat houdt je tegen....!
ananassje schreef:
05-09-2017 18:54
Afgelopen zaterdag was m'n eerste keer parenclub. Ook in eroxx geweest. Inderdaad rustig. Weet ook natuurlijk niet hoe druk het er normaal zou moeten zijn. Maar we hebben niet iets met anderen gedaan. Alleen met elkaar. Maar echt een leuke avond gehad :)
How was it for a first time? Plenty of nerves 😊Did you encounter any other couples who wanted to play with you? Me and my partner plan to just play alone for our first visit...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven