Welke boxspring?
donderdag 31 augustus 2017 om 22:08
Hoi!
Wij zijn opzoek naar een boxspring, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn vriend heeft liever een wat harder matras, ik zachter, dus we willen sowieso allebei een apart matras (180x200 in totaal dus). Ik zie fijne bij ikea maar twijfel of het wel echt goede bedden zijn. Iemand ervaring met de bedden van ikea, of van een andere winkel? Zag ook net bij wehkamp boxsprings maar dat lijkt me heel onhandig omdat je ze niet kunt testen. Ons budget zal max. rond de 1300/1400 zijn.
Thanks!
Wij zijn opzoek naar een boxspring, maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Mijn vriend heeft liever een wat harder matras, ik zachter, dus we willen sowieso allebei een apart matras (180x200 in totaal dus). Ik zie fijne bij ikea maar twijfel of het wel echt goede bedden zijn. Iemand ervaring met de bedden van ikea, of van een andere winkel? Zag ook net bij wehkamp boxsprings maar dat lijkt me heel onhandig omdat je ze niet kunt testen. Ons budget zal max. rond de 1300/1400 zijn.
Thanks!
donderdag 31 augustus 2017 om 22:14
Wij hebben afgelopen jaar en boxspring gekocht bij Beterbed. Zaten met hetzelfde als jij, wilde ook het matras eerst uittesten. Wij zijn naar de winkel gegaan en hebben ons daar laten voorlichten en hebben wat matrassen getest. Vervolgens de aanbiedingen in de gaten gehouden en een mooi bed met een goede prijs gevonden. Wij hebben ook twee matrassen met een topmatras eroverheen.
Life is always rocky when you're a gem.
donderdag 31 augustus 2017 om 22:28
Ok! Even testen bij Beterbed kan iig geen kwaad. Thanks!Opaque schreef: ↑31-08-2017 22:14Wij hebben afgelopen jaar en boxspring gekocht bij Beterbed. Zaten met hetzelfde als jij, wilde ook het matras eerst uittesten. Wij zijn naar de winkel gegaan en hebben ons daar laten voorlichten en hebben wat matrassen getest. Vervolgens de aanbiedingen in de gaten gehouden en een mooi bed met een goede prijs gevonden. Wij hebben ook twee matrassen met een topmatras eroverheen.
donderdag 31 augustus 2017 om 22:49
Ik heb jarenlang prima geslapen op Ikea pocketveringsmatrassen. Inmiddels hebben ook prima matrassen van Beterbed, maar alleen omdat vriend graag een matras van 220 cm lang wilde. Ben bij verschillende Beterbed winkels geweest, maar ondervond de service wel heel wisselend. Dus laat je niks aansmeren, en mocht je wat kopen, onderhandel dan over de prijs, ik kreeg er ook nog een paar honderd euro vanaf, en ik ben geen held met die dingen.
donderdag 31 augustus 2017 om 23:23
Wij hebben sinds ruim een jaar een boxpring van Ikea: espevär. En zijn daar erg tevreden over, ligt uitstekend.
Maar matrassen hebben we bij Beter bed gekocht. Op ons oude bed hadden we een matras van Ikea en daar waren we absoluut niet tevreden over. De matrassen van ikea zijn bijna allemaal opgerold vacuüm verpakt, dat is nooit meer goed gekomen
Maar matrassen hebben we bij Beter bed gekocht. Op ons oude bed hadden we een matras van Ikea en daar waren we absoluut niet tevreden over. De matrassen van ikea zijn bijna allemaal opgerold vacuüm verpakt, dat is nooit meer goed gekomen
vrijdag 1 september 2017 om 21:36