Liefde?

31-08-2017 22:57 58 berichten
Alle reacties Link kopieren
Als je intentie is om voor een bepaald persoon je leven te wijden aan het bijdragen van geluk voor die persoon en het wederzijds is, is er dan sprake van liefde? Is dit goed nl volgens mij niet, maar jullie zijn vast slim genoeg om het te begrijpen
Zo zong reeds een groot laat 20e eeuw filosoof en zanger ooit; Liefde! Wat is nou liefde?
MoirenPhae schreef:
31-08-2017 23:25
Ik reageerde dan ook niet op jou. Gin weet wat ik bedoel, dat hoef ik niet uit te leggen.
Yep ik weet wat je bedoelt :proud:
Bertboom schreef:
31-08-2017 23:28
Ik denk een beetje recht te hebben op het begrijpen van wat er gepost wordt. Maar was niet heel serieus bedoeld
:rofl:
Ginerva schreef:
31-08-2017 23:14
Nee en de liefde bestaat ook niet
Jawel hoor, liefde bestaat echt wel.
:hug: voor jou.
What have we done....
nbk schreef:
01-09-2017 00:49
Jawel hoor, liefde bestaat echt wel.
:hug: voor jou.
Dank je :lips: :hug:
Het is wel een vorm van liefde... Maar wil niet zeggen dat je of de andere partij er ook iets voortdurend of blijvend mee kan of wil. Het kan ook bij vlagen zijn bv en de ander tureluurs maken.
unuance schreef:
01-09-2017 02:39
Het is wel een vorm van liefde... Maar wil niet zeggen dat je of de andere partij er ook iets voortdurend of blijvend mee kan of wil. Het kan ook bij vlagen zijn bv en de ander tureluurs maken.
Ik begrijp je niet helemaal

Maar het laatste denk ik wel te begrijpen. Ja het gaat hierbij ook om het resultaat. Maar als blijkt dat diegene het niet waardeert moet ie het gewoon zeggen. Zodat de andere ernaar kan handelen
Bertboom schreef:
31-08-2017 22:57
Als je intentie is om voor een bepaald persoon je leven te wijden aan het bijdragen van geluk voor die persoon.
Als iemand dit tegen jou zeggen en menen. Hoe zou jij je voelen dan?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven