Reclame op vivaforum
maandag 28 augustus 2017 om 12:33

maandag 28 augustus 2017 om 18:18
En wat is dan de inkomstenbron? Of moeten ze het maar gratis gaan aanbieden?stippensokken schreef: ↑28-08-2017 12:40Een adblocker installeren is het enige wat echt werkt.
Eigen schuld van Viva, dan maar geen inkomsten uit reclame.

maandag 28 augustus 2017 om 18:46
Reclame is prima, maar dan moet de website wél normaal blijven functioneren. Door bepaalde beeldvullende reclames hier kan ik bijvoorbeeld niet naar actieve / nieuwe topics.
Dit probleem is al tijden bekend bij Sanoma, maar ze weigeren er iets aan te doen.
maandag 28 augustus 2017 om 21:41
Dit houtje-touwtje forum is ook geen succes zo. Zonder adblocker kan ik mobiel niet forummen, dus ze hebben het er zelf naar gemaakt vind ik.
Bij een goed werkend forum wil ik best wat advertenties voor lief nemen, maar niet op de manier waarop het nu gaat.
maandag 28 augustus 2017 om 22:14
Idd beeldvullende reclame, daardoor werkt het vivaforum niet goed.Lucky_Birdie schreef: ↑28-08-2017 18:46Reclame is prima, maar dan moet de website wél normaal blijven functioneren. Door bepaalde beeldvullende reclames hier kan ik bijvoorbeeld niet naar actieve / nieuwe topics.
Dit probleem is al tijden bekend bij Sanoma, maar ze weigeren er iets aan te doen.
Ik zal eens gaan kijken voor een blocker. Zou fijn zijn als viva hoer iets aan zou doen.

woensdag 30 augustus 2017 om 11:45
donderdag 31 augustus 2017 om 09:50
Gestaft wegens schelden

Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
donderdag 31 augustus 2017 om 09:54
Ik ben er ook klaar mee.
Ik snap dat Viva/Samoa graag de advertentie inkomsten heeft, maar tegen de tijd dat ik beeldvullend een advertentie van Tele2 voor mijn neus krijg waar ik vervolgens niets mee kan doen, en ook het forum niet meer kan benaderen, dan houdt het op.
Ik ben er echt klaar mee.
Lang leve de adblockers!
Ik snap dat Viva/Samoa graag de advertentie inkomsten heeft, maar tegen de tijd dat ik beeldvullend een advertentie van Tele2 voor mijn neus krijg waar ik vervolgens niets mee kan doen, en ook het forum niet meer kan benaderen, dan houdt het op.
Lang leve de adblockers!
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”

donderdag 31 augustus 2017 om 12:56
Ik kon alleen naar beneden scrollen, een random topic aanklikken, en dan via de "terug" knop weer terug naar de hoofdpagina, iets anders werkte niet.jojanneke66 schreef: ↑31-08-2017 09:54Ik ben er ook klaar mee.
Lang leve de adblockers!
Behalve een addblocker dan

zaterdag 2 september 2017 om 09:24
zaterdag 2 september 2017 om 09:51
Zelfs die optie had ik niet op de iPadLucky_Birdie schreef: ↑31-08-2017 12:56Ik kon alleen naar beneden scrollen, een random topic aanklikken, en dan via de "terug" knop weer terug naar de hoofdpagina, iets anders werkte niet.
Behalve een addblocker dan![]()

Maar het surft fantastisch op het forum zonder die advertenties
Vergeet niet, een “Ja, maar..” is eigenlijk een “nee, want...”
zaterdag 2 september 2017 om 10:00
Die van Tele2 is bij mij op mijn mobiel de enige echt beeldvullende. Ik los het op door mijn 'terug naar vorige pagina'-knop te gebruiken en dan weer naar het viva-beginscherm. Meestal krijg ik dan een kleinere advertentie en kan ik weer verder.jojanneke66 schreef: ↑31-08-2017 09:54Ik ben er ook klaar mee.
Lang leve de adblockers!
Op mijn pc (met Firefox) gewoon een add-blocker zoals al eerder genoemd.
Well behaved women rarely make history.