Hoogzwangere kat
zondag 3 september 2017 om 19:32
Onze kat is hoogzwanger. Vandaag 64 dagen. Ik weet dat oepsnestjes niet de bedoeling zijn en dat de asielen overvol zitten. Gelukkig hebben we al 3 aanstaande huisjes, en gaat dit niet meer gebeuren. Ik ben alleen benieuwd wanneer jullie kat is bevallen? Hier zijn er volgens mij nog weinig tekenen. Ze ligt af en toe in haar werpnestje, maar meer ook niet.
zondag 3 september 2017 om 19:51
Onze kat was op de dag zelf erg zoekende en miauwde veel. Toen in haar werpkist gelegd, daar bleef ze de hele avond liggen. In de avond/nacht is ze in mijn bijzijn bevallen. Na twee kittens wou ik op bed (2.15uur) maar toen ik dat zei liep ze mauwend naar me toe en gaf kopjes. Daarna kwamen nog twee kittens. Rond 4.30 ben ik uiteindelijk op bed gegaan.
zondag 3 september 2017 om 21:53
Bij ond verloor ze al 2 dagen vocht/bloed. Van dierenarts kreeg ze nog 1 nacht. Ik ben die avond op de bank gaan slapen. Ze ging tegen me aanliggen en een uur later begon het. Zachtjes kreunen en je voelt dan de weeen in haar buik.
Tijdens zwangerschap heeft ze continue de kater afgesnauwd. Die mocht niet oo hetzelfde kleedje wat eerder nooit een probleem was.
Tijdens zwangerschap heeft ze continue de kater afgesnauwd. Die mocht niet oo hetzelfde kleedje wat eerder nooit een probleem was.