Dagje Den Bosch
dinsdag 29 augustus 2017 om 20:00
dinsdag 5 september 2017 om 17:57
De leukste kroeg in Den Bosch is niet voor iedereen de leukste kroeg. Als ik een paar tips mag geven. Als je een klein en gezellig cafe zoekt zou ik zeggen: " Jij en Ik" gelegen in de Uilenburg.
Aan "De Parade" heb je gezellige cafe's allemaal voorzien van terrassen Bv: "Het Hart van Brabant" "stadsherberg T Pumpke". Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar "Jeronimus" en "De kleine wereld", beide gelegen aan de Markt.
Aan "De Parade" heb je gezellige cafe's allemaal voorzien van terrassen Bv: "Het Hart van Brabant" "stadsherberg T Pumpke". Mijn persoonlijke voorkeur gaat echter uit naar "Jeronimus" en "De kleine wereld", beide gelegen aan de Markt.
dinsdag 5 september 2017 om 19:02
We hebben duidelijk een andere smaakGidsDenBosch schreef: ↑05-09-2017 17:57De leukste kroeg in Den Bosch is niet voor iedereen de leukste kroeg. Als ik een paar tips mag geven. Als je een klein en gezellig cafe zoekt zou ik zeggen: " Jij en Ik" gelegen in de Uilenburg.