Kopen in China
woensdag 6 september 2017 om 08:06
woensdag 6 september 2017 om 08:12
Ik ben zelf ook erg tevreden over aliexpress. Koop er wel eens telefoon hoesjes en dingen die hier voor mij moeilijker te krijgen zijn of niet mijn smaak. Zo zocht ik ooit plastic mapjes op A5 formaat. A4 was te groot voor in m'n tas. Niet te vinden hier in de winkels. Hoesje voor mijn ereader? Ja alleen een dure saaie zwarte. Kleinere travel spray flesjes en tubes van 20 of 50 ML? Niet kunnen vinden in de winkel of heel duur. Travel cubes, niet gevonden in de winkel. Zocht een keer maat bekers/lepels met Amerikaanse maten. Niet te vinden toen ik ze zocht of echt in zo'n speciaal zaak waar het heel duur was.
woensdag 6 september 2017 om 08:30
woensdag 6 september 2017 om 08:44
woensdag 6 september 2017 om 09:49
Waren er geen reviews van dan? Daar staat altijd wel in hoe de maat is.eatmorespaghetti schreef: ↑06-09-2017 09:11Extreem teleurgesteld. XXXL kleding die nog te klein is voor mijn 10 jarige dochter
woensdag 6 september 2017 om 10:17
Ik koop er expres geen kleding omdat ik geen zin heb om lang te zoeken naar iets wat wellicht past maar dan zo'n rot stofje heeft. Heb laatst eens wat kleding shoplogs bekeken met kleding van aliexpress en wish. Nou voor dat geld ga ik wel naar de Primark. Daar heb ik laatst ook nog leuke shirts gekocht van 3 euro en ook bijna een paar voor 1 euro maar daar zat mijn maat niet meer tussen.
vrijdag 8 september 2017 om 15:09
Moest ff opzoeken wat Travel cubes waren & 't ziet dr interessant uit. Ga dat binnenkort ook maar eens bestellen.closednote schreef: ↑06-09-2017 08:12Ik ben zelf ook erg tevreden over aliexpress. Koop er wel eens telefoon hoesjes en dingen die hier voor mij moeilijker te krijgen zijn of niet mijn smaak. Travel cubes, niet gevonden in de winkel.
@TO
Bij Banggoods heb ik mijn Powerbank van 't merk Xiaomi vandaan. Scheelt zomaar € 30 in de kosten.
Verder oortjes om muziek te luisteren.
Bij Ali Expess voornamelijk spullen om m'n bulletjournal samen te stellen, mijn laatste aankoop daar was een bluetooth controller voor smartphone.
Maar de laatste tijd ben ik helemaal verslaafd aan Wish. Goedkoop & ze hebben zoveel meuk.
When you hit your lowest point, you are open to the greatest change. ~ Avatar Aang
dinsdag 26 september 2017 om 10:43
Ik koop zelf niet zo graag bij AliExpress, omdat ik het altijd vaag vind hoeveel de kosten écht worden en in welke staat je je producten in huis krijgt. Je moet vaak aan de deur alsnog een bedrag neertellen. Bij aliexpress lijken de prijzen goedkoop, maar omdat je in China koopt, kunnen de douanekosten behoorlijk oplopen. Voor imitatie of nep lego koop ik gewoon in een Nederlandse webshop (legogoedkoper.nl) en voor alternatieve, leuke kleding en telefoonhoesjes kijk ik meestal op etsy.com. Daar heb ik betere ervaring mee. Wish heb ik trouwens nog niet geprobeerd.
dinsdag 26 september 2017 om 12:08
Ik ben er tevreden over. Ik heb er laatst nog mooie stoffen slingers gekocht. Maar ook telefoonhoesjes en kabeltjes koop ik er graag. Voor elektronische dingen kun je het beste even op tweakers kijken, daar is een topic over kopen in China.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
dinsdag 26 september 2017 om 12:11
Ik ben fan van wish! Heb daar al best veel dingen besteld. Vooral telefoonhoesjes, plastic ziplockzakjes in klein formaat, sieraden (goede kwaliteit), een wristband voor onze onderwatercamera, rugzak voor gymkleding dochter, muurstickers, glow in the dark sterren en nu een tas maar daarvan is de verkeerde kleur binnen gekomen. Nu wl via paypal al geld terug, maar weet niet of ik de tas nu nog moet terugsturen ofzo. Vaak laten ze dat zitten ivm verzendkosten die wish dan ook weer moet betalen, dus ik wacht nog op antwoord. Klantenservice is ook prims bij ze! Ik zit nu nog te azen op packing cubes, maar zoek ze zo goedkoop mogelijk uiteraard
dinsdag 26 september 2017 om 12:14
En jij denkt dat dat anders is bij de producten in de winkels hier? Waar denk jij dat de action en xenos hun meuk vandaan halen? Ik bestel in zo'n geval liever gewoon rechtstreeks bij de leverancier ipv eerst nog eens via een winkel hier die er dan een smak euro's bovenop gooit. Ben ik via wish een stuk goedkoper uit, voor hetzelfde product.