Vroege vogel-topic

06-09-2017 07:22 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb momenteel een weekje vakantie, lekker thuis en weinig uitvoeren behalve leuke dingen doen en studeren. (Thuisstudie Spaans)
Ik ben een ochtendmens, ik doe niet aan uitslapen, zonde van mn dag.
Momenteel lig ik overigens nog wel in mijn mand :proud: , gewapend met koffie, kat, krant, tv en uiteraard het forum. (Ik heb tenslotte vakantie)

Meer vrolijke vroege vogels?
Sluit aan, uiteraard met koffie.
(Ik probeer steeds mijn katten zo ver te krijgen dat ze koffie voor me halen, wil niet erg lukken.
Nou ja zeg... :@ , stomme beesten...)
Boekekie, goedemorgen heerlijke wereld! Stond er om kwart over vijf al naast, toe aan mijn tweede bakje koffie, maar stel het nog een uurtje uit. Prbeer nl. te minderen.
Surrender to destiny, ... drift, ... dance like a snowflake
Ik niet, neem er zo lekker nog een.. ;-D
Lekker he, vroeg wakker zijn, fijne dag!
Ga eens kijken wat Irma heeft aangericht en hoe Jose zich heeft ontwikkeld, the basterds!
Geweldig, heb je tenminste nog wat aan de dag! Jij ook een fijne dag! :)
Ik ben ook op vakantie en lig al een dik uur wakker in de tent door de wind. Nu kan ik sowieso nooit meer uitslapen stom genoeg.
Thnx Siofra!

Oei Dolfje, dat is niet fijn, waar ben je op vakantie?
Kamperen is wel the bomb :heart:
Dan sta je toch lekker op? Ochtendwandeling, verse broodjes enz?
Geniet van je vakantie!
In Nederland, op een van de Wadden. Man ligt nog te snurken. Hij wel :|
Ga zo wel thee zetten en wat eten. Hebben gisteren al brood en beleg gehaald dus hoef er niet perse uit nu.
Helaas zijn de weersverwachtingen voor de komende dagen niet zo best dus of we tot maandag hier blijven...
Ik zit nu te ontbijten met kind. Ben al twee uur wakker en heb al flink wat gedaan. Een was gedraaid en opgehangen, de vaatwasser uitgepakt, gestreken etc.

Ik heb twee nieuwe banen die allebei deze week beginnen en voor allebei moet ik een extra moment aanwezig zijn dus heb het gevoel dat ik meer dan fulltime werk deze week ipv parttime.

Nu eerst naar de tandarts en dan op de schoolfoto, niet zo'n gelukkige combi in deze volgorde.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 08:10
0.57% gewijzigd
Was ik ook in juni Dolfje, leuk!

Andersom: wat leuk , succes :cheer2: !

Ik ga ook maar eens opstaan, heb 2 ongeduldige pluizebolletjes bij me zitten die willen eten.

Net ook even naar de Irma berichten gekeken, oei! :purple:
Hopen dat ze zich wat inhoudt.
Ik vind deze wind al vervelend laat staan hoe de mensen zich daar moeten voelen..
:'-(
...
anoniem_6368c0de068c3 wijzigde dit bericht op 06-11-2018 22:09
98.93% gewijzigd
Hier ook Vesper, ze zijn bezig in de straat VANAF 7 UUR! Nu slaap ik achter en ben ik nogmaals een vroege vogel maar een beetje irritant is het wel.

Uiteraard zijn niet vrolijke vroege vogeld hier ook welkom, die vrolijk ik wel ff op dan ;)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven