Vroege vogel-topic
woensdag 6 september 2017 om 07:22
Ik heb momenteel een weekje vakantie, lekker thuis en weinig uitvoeren behalve leuke dingen doen en studeren. (Thuisstudie Spaans)
Ik ben een ochtendmens, ik doe niet aan uitslapen, zonde van mn dag.
Momenteel lig ik overigens nog wel in mijn mand
, gewapend met koffie, kat, krant, tv en uiteraard het forum. (Ik heb tenslotte vakantie)
Meer vrolijke vroege vogels?
Sluit aan, uiteraard met koffie.
(Ik probeer steeds mijn katten zo ver te krijgen dat ze koffie voor me halen, wil niet erg lukken.
Nou ja zeg...
, stomme beesten...)
Ik ben een ochtendmens, ik doe niet aan uitslapen, zonde van mn dag.
Momenteel lig ik overigens nog wel in mijn mand
Meer vrolijke vroege vogels?
Sluit aan, uiteraard met koffie.
(Ik probeer steeds mijn katten zo ver te krijgen dat ze koffie voor me halen, wil niet erg lukken.
Nou ja zeg...
woensdag 6 september 2017 om 07:53
woensdag 6 september 2017 om 07:59
Ik zit nu te ontbijten met kind. Ben al twee uur wakker en heb al flink wat gedaan. Een was gedraaid en opgehangen, de vaatwasser uitgepakt, gestreken etc.
Ik heb twee nieuwe banen die allebei deze week beginnen en voor allebei moet ik een extra moment aanwezig zijn dus heb het gevoel dat ik meer dan fulltime werk deze week ipv parttime.
Nu eerst naar de tandarts en dan op de schoolfoto, niet zo'n gelukkige combi in deze volgorde.
Ik heb twee nieuwe banen die allebei deze week beginnen en voor allebei moet ik een extra moment aanwezig zijn dus heb het gevoel dat ik meer dan fulltime werk deze week ipv parttime.
Nu eerst naar de tandarts en dan op de schoolfoto, niet zo'n gelukkige combi in deze volgorde.
anoniem_65b93a10517d3 wijzigde dit bericht op 06-09-2017 08:10
0.57% gewijzigd
woensdag 6 september 2017 om 08:06
donderdag 7 september 2017 om 14:48