Welke lader voor een iPhone adviseren jullie?

05-09-2017 16:25 30 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb al een tijdje gedoe met de laders van mijn iPhone. Nu heb ik er 1 die mijn telefoon niet oplaadt, maar hij loopt steeds sneller leeg. Dit is een exemplaar van de Action. Ik heb er ook 2 die zijn binnen 2 weken al wankel bij de aansluiting zeg maar.

Dus welke adviseren jullie? Was niet van plan om weer € 25,- te betalen voor een originele namelijk.
Idd de originele kopen. Goedkope iPhone laders van paar euro kan zelfs je dure iPhone blijvend beschadigen. Hoeft niet, maar je neemt wel risico wat je niet zou moeten willen nemen.
Ik heb bij Banggood (Chinese webshop) een kabel van BlitzWolf gekocht. Relatief goedkope kabels, maar wel MFI gecertificeerd door Apple. De mijne rol ik eigenlijk nooit op omdat hij naast m'n bed ligt voor opladen snachts, maar hij doet het wel uitstekend.
Boogschutter10 schreef:
06-09-2017 16:31
Idd de originele kopen. Goedkope iPhone laders van paar euro kan zelfs je dure iPhone blijvend beschadigen. Hoeft niet, maar je neemt wel risico wat je niet zou moeten willen nemen.
Die van bijv de Hema maakt je telefoon niet stuk.
Fee-de-Goede schreef:
06-09-2017 18:49
Die van bijv de Hema maakt je telefoon niet stuk.
Die zijn ook MFI gecertificeerd, dat kan je op de site van Apple opzoeken:
https://mfi.apple.com/MFiWeb/getAPS

Een dergelijk logo zal er waarschijnlijk dan wel op staan:

Afbeelding
Klopt, dat was met mijn Kruidvat kabel ook zo. Ook MFI gecertificeerd. Maar wel gauw stuk.

Misschien heb ik gewoon pech gehad of zelf per ongeluk iets stuk gemaakt, dat weet ik niet. Maar voorlopig houd ik het voor de zekerheid op een originele Apple kabel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven