topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 15 februari 2009 @ 16:10:

helpppp !!!! Ik denk dat ik mijn grijze muis Grijsje ga noemen en de witte Witje , maar als jullie nou een pagina of 12 laNG hele geinige namen bedenken dan doe ik gewoon toch wat ik zelf al bedacht had , ok ? Graag zo snel mogelijk veel reacties .

wrom noem je die witte niet grijsje en die grijze witje

of blackie . vinnik ook een hele mooie naam voor een muis
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert
quote:korenwolf schreef op 15 februari 2009 @ 16:27:

[...]

Hai!!! Leuk joh, een eigen bedrijfJE, heb ik ook altijd gewild. Het belangrijkste is natuurlijk dat je een logo en een website hebt. Maar je moet je wel goed informeren hoor, je kunt bijvoorbeeld hartstikke leuke logo's gratis krijgen bij een pak havermout!!! Hoop dat je hier wat aan hebt, suc6!!quote:eleonora schreef op 15 februari 2009 @ 16:39:

Zo ben ik een bedrijfje begonnen in stoffen bloemen die happy birthday zingen. Ik moet nog naar de bank voor een lening want ik wil een auto met belettering en mijn logo (een zingende bloem, heel leuk) en ik moet een website nog. Ik heb wel al een naam voor de website: www.happybirthday_flowers.nl dus dat is geregeld. Op mijn voicemail staat al een boodschap van mijn bedrijfje en ook wanneer ik te bereiken ben. Maar nu bellen alleen mijn ouders, mijn zus en mijn vriendin er nog op.

Duim voor me, ik ga morgen naar de ABN voor een lening!

Oh wat enig allemaal en dank voor de ideetjes! Ik denk dat ik volgende week alles wel klaar heb

Ik wil ook een internet voor mijn bedrijfje met een gastenboek zodat iedereen kan zeggen hoe leuk het is en misschien reageren er ook familieleden uit Australië zoals tante Jannie die is altijd zo attent!

Misschien moet je je verkleden als bloem bij die lening? Dat ze meteen zien hoe leuk het is! Heb je al een bloementaal?

Missen jullie niet het hebben van een collegaatje?
Ik zag dat ik nog een blikje knapworstjes in de voorraadkast had staan. Wat kun je daar allemaal mee?
Help!! Moet ik de pan waarmee ik aardappelen ga koken in mijn rechterhand of mijn linkerhand vasthouden??? En hoe moet dat met de deksel? Hou ik die er schuin op, zijlings, rechtop of kruislings???
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 16:49:

Ik zag dat ik nog een blikje knapworstjes in de voorraadkast had staan. Wat kun je daar allemaal mee?

Warm maken, mosterd er bij, klaar.

Maar ook bij macaroni, een diepvries groenteschotel, door de sla, op een broodje is de knapworst niet te te versmaden.

Genieten maar!
Gewoon frituren voortaan.
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 16:49:

Ik zag dat ik nog een blikje knapworstjes in de voorraadkast had staan. Wat kun je daar allemaal mee?Waarom stel je deze vraag op de etenspijlert? Jouw kennende had je het beter op de sekspijler kunnen zetten.
Angel, kan je alles van iedereen verwijderen? Ik heb er spijt van.
quote:Soundpost schreef op 15 februari 2009 @ 16:47:

Heb je al een bloementaal?

Ik dacht er over om inderdaad een bloem in mijn haar te doen en dan een helium ballon mee te nemen en happy birthday te zingen voor de account manager van de ABN. Kan hij meteen horen hoe leuk het is.

Mijn vader begon te zeuren over de kredietcrisis, marktonderzoek, bankrente, rendementen en meer van dat soort saaie dingen. Hij zei dat hij niemand weet die een stoffen bloem nodig heeft die happy birthday zingt. Ik zei paaaaaaaaaaaaaa het is toch gewoon leuheueueuek! Ik ken zelf helemaal niemand die zo'n bloem niet leuk zou vinden. Ja toch?
Misschien kun je deze op je auto en internet zetten? Vind m zo mooi!

quote:eleonora schreef op 15 februari 2009 @ 16:58:

[...]

Ik dacht er over om inderdaad een bloem in mijn haar te doen en dan een helium ballon mee te nemen en happy birthday te zingen voor de account manager van de ABN. Kan hij meteen horen hoe leuk het is.

Mijn vader begon te zeuren over de kredietcrisis, marktonderzoek, bankrente, rendementen en meer van dat soort saaie dingen. Hij zei dat hij niemand weet die een stoffen bloem nodig heeft die happy birthday zingt. Ik zei paaaaaaaaaaaaaa het is toch gewoon leuheueueuek! Ik ken zelf helemaal niemand die zo'n bloem niet leuk zou vinden. Ja toch?

Gebeurt dat wel vaker dat je vader zo negatief doet. Misschien duidt dat wel op een of andere persoonlijkheidsstoornis. Ik weet het niet hoor, je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik zou toch eens met hem langs de huisarts gaan.

Wat denk je zelf? Als een goede vriendin van jou dit probleem had, welk advies zou je haar dan geven? Zeg eens eerlijk?
quote:eleonora schreef op 15 februari 2009 @ 16:58:

[...]

Mijn vader begon te zeuren over de kredietcrisis, marktonderzoek, bankrente, rendementen en meer van dat soort saaie dingen. Hij zei dat hij niemand weet die een stoffen bloem nodig heeft die happy birthday zingt. Ik zei paaaaaaaaaaaaaa het is toch gewoon leuheueueuek! Ik ken zelf helemaal niemand die zo'n bloem niet leuk zou vinden. Ja toch?Meid je hebt helemaal gelijk. Ik weet zeker dat je vette winst gaat maken. En als het niet wil lukken bij de ABN dan neem je toch gewoon zo'n 1,2,3 postkrediet lening. Kan je mooi een tweede hypotheek op je huis nemen ofzo.
Ik neem het niet, al die persoonlijke aanvallen op mij! Ik kom met een heel fatsoenlijke vraag, ik heb al excuses gegeven voor die typefout en nog behandelen jullie me zo.

Dat is respectloos!
Er wordt ook nooit op mij gereageerd. Iedereen negeert me altijd. Ik voel me zo'n nitwit, eenzaam en leeg.

ZEG ME FUCKING GODVERDOMME NOU WAT IK MET DIE PAN AARDAPPELEN MOET!!

Whaaaaaaaaaaaaaaaaaa!! Ik word hier ZO ontzettend agressief van!!!!!!!! Ik kan jullie wel helemaal in elkaar slaan!!!!

Gelukkig kan ik me nog beheersen. Dat komt door mijn medicijnen... maar ik heb teveel bijwerkingen trouwens. Mijn teennagels vallen bijvoorbeeld ineens uit. Wat hebben jullie voor bijwerkingen? Oh, ik slik trouwens Prozac, Ritalin, Morfine, Oxazepam, Diazepam, Efexor, Imipramine, Lyrica, Venlafaxine...en nog een paar andere middelen waarvan ik de naam ben vergeten. Zou dit teveel zijn???

Ik twijfel altijd zo aan mezelf...
[quote]eleonora schreef op 15 februari 2009 @ 16:58:

[...]

quote]

Waarom ga je niet zo. Dan maak je echt wel een vet goede indruk.
quote:La Vie en Rose schreef op 15 februari 2009 @ 17:12:

Er wordt ook nooit op mij gereageerd. Iedereen negeert me altijd. Ik voel me zo'n nitwit, eenzaam en leeg.

Ik twijfel altijd zo aan mezelf...
Bah, ik hou niet van die zoete beertjes. Ik wil die hard freaky plaatjes zien!! Wordt weer tijd trouwens, ik wacht...
Lieve LVeR,

Wat is het vreselijk erg dat je je zo rot voelt. Nu snap ik dat wel, je leven stelt helemaal niks voor, je gezondheid is klote, je bent net op staande voet onslagen wegens diefstal en je man is er met de vrouwelijke heler vandoor gegaan. En nu moet je ook nog je aardappels afgieten.

Dan zou ik me ook nutteloos, klein en ontzichtbaar voelen. Gooi al je frustraties hier maar neer lieve meid, we lezen je postings met veel belangstelling.

Mocht je er echt geen gat meer in zien, dan kun je misschien contact opnemen met stichting de einder of met de vereniging voor vrijwlllig levenseinde; de nvve.

Persoonlijk zou ik de aardappels met het deksel links afgieten. Maar dat is natuurlijk heel persoonlijk...
Eindelijk word ik gehoord. Bedankt lieve Hanke. Zó ontzettend bedankt voor je vreselijk mooie, intens lieve en begripvolle reactie. Ik heb het gevoel dat wij elkaar kennen uit onze vorige levens. Ik weet dit gewoon zéker!! Dit is het lot...ik moet je zien! Mag ik je MSN, telefoonnummer, adres? Ik kom meteen langs en laat je nooit meer gaan...begrijp je dat? Liefde, dat is wat ik voor je voel!!!!
Sorry hoor, ik wil niet lullig doen, maar kunnen jullie niet gewoon een eigen topic openen. Iedereen zit hier maar off topic te gaan en het topic van DoeGewoonDiana te vervuilen. Het zijn ook altijd dezelfde van hetzelfde groepje oudgediende die off topic gaan. Nu zal ik wel weer een hoop kritiek over me heen krijgen, omdat ik tegen de heersende mening in durf te gaan, maar ik vind het echt heel lullig dat jullie zo het topic van DoeGewoonDiana vervuilen. Terwijl zij toch echt een serieus probleem heeft waar ze erg mee zit.
Wat fijn dat je me zo lief vindt LVeR. Ik ben gek op gekookte aardappels! Zullen we er samen puree van maken?
Weg!
anoniem_3467 wijzigde dit bericht op 15-02-2009 18:46
Reden: omdat jullie allemaal heel gemeen zijn!
% gewijzigd
Pak een boek.
Hallo vrouwtjes,

Ik heb een hele grote probleem ik wort er helemaal hitsig van als ik een vrouw in un tiroler pakje zie:

Zoiets:

Mijn vriendin wil zon pakkiie niet aantrekkuh. HOe kan ik haar dwingen om dit te doen.

Hoe vaak hebbuh jullie zon pakje aan. Wat doen jullie as jullie zon pakje dragen. Graag uitgebrijde buschrijving. Mijn emailadres is: tirolul1958@hotmail.com

knuffels en dikke soen alvast voor reakties,

knappeman1973
Laten we onze handen samen ineen slaan en voor altijd aardappelpuree eten, lieve Hanke. Wat een geweldig idee.

Je bent mijn inspirator en vanaf nu mijn beste vriendin!

*neemt nog een paar slokken vodka*

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven