topic parodie

13-02-2009 01:49 2850 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?

Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "

Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )

Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:Feliciaatje schreef op 15 februari 2009 @ 17:27:

Help! Ik verveel me. Wat te doen?Bekijk een paar 2girls1cup filmpjes!!
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
quote:Livre schreef op 15 februari 2009 @ 17:28:

Pak een boek.Ik heb er heel veel. Ze helpen niet.
Wat moet ik dan doen met dat boek? Als onderzetter gebruiken, het naar mijn vriend gooien (had ik al verteld dat ik last heb van agressie), afstoffen (ik ben allergisch voor huisstofmijt), erudiet worden (mijn vriend kan niet tegen slimme meisjes, daarom viel hij op mij), op de side-table leggen zodat mijn vriendinnetjes lekker jaloers worden?

En wat voor boek moet het dan worden?
quote:La Vie en Rose schreef op 15 februari 2009 @ 17:30:

[...]

Bekijk een paar 2girls1cup filmpjes!!Ik verveel me nog steeds.
Beauty probleem

Het wordt al weer bijna zomer en dan kan ik weer mijn kekke sandaaltjes aan maar ik heb een heel groot probleem. Ik heb rimpels op mijn tenen, echt yuk. Kan ik ze laten botoxen?
quote:Feliciaatje schreef op 15 februari 2009 @ 17:32:

[...]

Ik verveel me nog steeds.Neem een shotje heroïne, trekt sexy kleren aan, loop langs een willekeurige tippelzone en kijk wat er gebeurt!
Lieve Feli, soms heeft het nut om te zwelgen in je verveling. Wat wil het je zeggen?

Ga maar eens een uurtje stil op de bank je zitten vervelen. Je zult verbaasd zijn wat er allemaal boven komt. Het universum probeert contact met je te maken, geef het dan ook de kans.

Heb je trouwens een X-box? Ook heel handig tegen verveling.
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 17:32:

Wat moet ik dan doen met dat boek? Als onderzetter gebruiken, het naar mijn vriend gooien (had ik al verteld dat ik last heb van agressie), afstoffen (ik ben allergisch voor huisstofmijt), erudiet worden (mijn vriend kan niet tegen slimme meisjes, daarom viel hij op mij), op de side-table leggen zodat mijn vriendinnetjes lekker jaloers worden?

En wat voor boek moet het dan worden?Heb jij ook zo'n moeite met het maken van keuzes? Ik ook! Misschien kunnen we een clubje oprichten.
Help ik heb het te druk. Wat kan ik schappen in mijn schema?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
LVeR, vodka drinken is een complete afknapper voor mij. Ik wil je nooit meer zien, haal je uit mijn adresboek, wis al je berichten, fik al je lieve kaartjes af.

Ik ben nog nooit zo teleurgesteld geweest in mijn leven!
Ja, 1609 een eigen clubje. Da's een goed idee. Hoe zullen we het noemen?
Hanke... ik kan niet zonder je leven!!!! Ik maak er een einde aan als je niet NU naar me toe komt! Na al het puree wat we deelden, hoe kun je!!!

Ik neem mijn overdosis nu in.

Vaarwel mensen.
IBIHINA, eten, slapen en sex.

Werken, geld uitgeven en lief voor je katten zorgen zijn de 'bare necessities'.
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 17:38:

Ja, 1609 een eigen clubje. Da's een goed idee. Hoe zullen we het noemen?Eeuh... tja, nu moet ik dus een naam kiezen en da's nou net wat ik niet kan. Zullen we er een topic over openen?
LVeR, zorg je wel dat je ook een anti-braakmiddel inneemt? Een overdosis nemen is nl helemaal niet zo makkelijk.

Succes gewenst met je poging. Ik wens je een heel prettig afterlife. Liefs van Hanke!
Ik hou ontzettend veel van lezen. Het is echt mijn grootste hobby. Mijn vriendinnen snappen er niets van en mijn vriend al helemaal niet, hij heeft namelijk niet veel opleiding gehad. Niet dat dat erg is of dat ik me voor hem schaam, maar hij heeft toch een ander niveau, zeg maar.

Nu zoek ik hier geestverwanten die ook van lezen houden. Maar dan wel van echt goede boeken, van Kluun en zo.

Wil jij met mij in een boekenklub? En wat is jouw lievelingsboek?
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 17:38:

Ja, 1609 een eigen clubje. Da's een goed idee. Hoe zullen we het noemen?

Ik voel me de laatste tijd zó vreselijk jaloers. Mijn beste vriendin spreekt alleen maar af met andere mensen. Het lijkt of haar leven ineens leuker is dat dan van mij. Ik haat haar!! Hebben jullie soms ook zo'n last van afgunst?

Trouwens, ik wilde even klagen over mijn kinderen. Ze kunnen niets, zijn niets en doen niets. Ze doen nooit wat leuks of schattigs. Ze zijn dom, stom en saai. Ik ben echt totaal niet trots op ze!!!!!
quote:ikbenikhetisnietanders schreef op 15 februari 2009 @ 17:36:

Help ik heb het te druk. Wat kan ik schappen in mijn schema?Je moet iig het forummen niet schappen.
quote:La Vie en Rose schreef op 15 februari 2009 @ 17:35:

[...]

Neem een shotje heroïne, trekt sexy kleren aan, loop langs een willekeurige tippelzone en kijk wat er gebeurt!Gisteren gedaan. Hielp ook al niet.
Nou 1609, dat durf ik eigenlijk niet. Wat als we nou hele vervelende reacties krijgen van bekende forummers. Daar kan ik helemaal niet mee omgaan. Je mag 'm wel met jouw nick openen, dan lees ik mee.

Of we noemen ons gewoon de lafaards. Isdatwat?
Dank je wel Hanke. Heel verhelderend.
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
VerFeliciaatje: lees je motto 1000x.
quote:hanke321 schreef op 15 februari 2009 @ 17:35:

Lieve Feli, soms heeft het nut om te zwelgen in je verveling. Wat wil het je zeggen?

Ga maar eens een uurtje stil op de bank je zitten vervelen. Je zult verbaasd zijn wat er allemaal boven komt. Het universum probeert contact met je te maken, geef het dan ook de kans.

Heb je trouwens een X-box? Ook heel handig tegen verveling.Er komt helemaal niks boven. En het universum dat contact probeert te maken? Raaaaarrrrr.
1609, stoppen met forummen is natuurlijk geen oplossing. Het idee alleen al he!
Mijn man is een kruising tussen Brad Pitt en Vin Diesel. Ik heb een geweldige baan. Ik ben kern gezond. verdien 2x balkenende norm per jaar Netto.

Zijn er medicijnen of praatgroepen om hier vanaf te komen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven