Lille (Frankrijk)

07-09-2017 07:19 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien dat ik met partner naar Lille wil gaan met de kerstdagen. Heeft iemand hier ervaring mee en is het een aan- of afrader?
En heeft iemand nog tips?
Alvast dank!
Tip: volg in België de borden 'Rijssel' als je met de auto gaat. ;)
Doe een stadswandeling. Hartstikke leuk. Ga lekker uit eten en er is ook nog een gratis dierentuin bij het park. Ook ritje met de touristenbus (vertrek vanaf VVV) is best leuk.
Het schijnt een hartstikke leuke stad te zijn, ik ga er volgend jaar waarschijnlijk met vriendinnen heen.
Ik ben er vorig jaar geweest, weliswaar in het voorjaar maar ik vond het echt superleuk, er is een groot overdekt winkelcentrum (mall) en een oud centrum, hoop restaurantjes etc.
schorpioentje29 schreef:
07-09-2017 09:00
Ik ben er vorig jaar geweest, weliswaar in het voorjaar maar ik vond het echt superleuk, er is een groot overdekt winkelcentrum (mall) en een oud centrum, hoop restaurantjes etc.
Ja ik vond vooral het oude centrum erg leuk "vieux Lille". Prachtige straatjes.
Ik ben er dit voorjaar geweest en het is een hele leuke stad! De dierentuin is niet meer gratis, maar neem aan dat dat geen dealbreaker is! ;)
Ja, Lille is een hele leuke stad! Veel leuke antiek/vintage-winkels ook, dus als dat je ding is, kan je helemaal los gaan! En een tip als je een beetje op het budget moet letten: veel restaurants bieden een lunchspecial aan: 2/3 gangen, wijn en water voor 10/15 euro.
Bedankt voor de enthousiaste reacties! Klinkt goed! Iemand nog ervaring rondom de kerstdagen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven