Instappen Ns

09-09-2017 17:54 29 berichten
Hallo,

Naar aanleiding van een ander topic heb ik een vraag. Iemand vindt het een smerig " trucje" als je bij 1e klas instapt en doorloopt naar tweede klas. Ik snap het oprecht niet. Als de deur voor je toevallig 1e klas is hoef je toch niet over het perron te lopen en een andere deur te zoeken? Soms is het zelfs zo dat beneden 1e klas is en boven 2e klas.
Hoe komen ze erbij dat het een " truc" is? Je stapt toch gewoon in als de trein er is?
Alle reacties Link kopieren
LoveDobby schreef:
09-09-2017 19:29
Mijn man reist elke ochtend met hetzelfde groepje van 4 op hetzelfde traject, 1 van zijn mede reizigers, gaat rustig naar iemand toe die alleen in een 4 persoons zitje zit, dat hij of zij elders moet gaan zitten. :facepalm:
En staan die mensen dan op?
dolfje schreef:
09-09-2017 19:48
En staan die mensen dan op?
Schijnt van wel, is 1e klas, dus wel plek verder, maar zou het zelf niet doen denk ik.
Such a beautiful place to be with Friends.
LoveDobby schreef:
Mijn man reist elke ochtend met hetzelfde groepje van 4 op hetzelfde traject, 1 van zijn mede reizigers, gaat rustig naar iemand toe die alleen in een 4 persoons zitje zit, dat hij of zij elders moet gaan zitten. :facepalm:
Doe ik ook wel eens hoor, als we met het hele huisgezin reizen. Tot nu toe heb ik welgeteld één keer nul op het rekest gekregen.
LoveDobby schreef:
Wanneer ik met mijn gezin reis en er op meerdere plaatsen iemand alleen zit, en nergens voor 4 personen plaats is, vraag ik dat ook.
Onlogisch dat wij apart moeten zitten, daar hebben mensen meer last van. Want dan wordt er vaak heen en weer gelopen om drinken te halen. Een boekje te halen etc.
regelmatig bieden mensen dat ook zelf aan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven