scrollen lukt niet

11-09-2017 12:47 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Even een laptopvraag, mijn ex loste dit vroeger op maar niet voor niks ex dus nu moet ik het zelf proberen. Ik waag een poging het uit te leggen: Ik heb een samsunglaptop en op internet (Chrome) gewoon rechts de scrollbalk. Maar......... als ik bv op facebook wil kijken welke vrienden een bericht leuk vinden kan ik dus niet langs de lijst scrollen.
Het zelfde geldt voor mijn bankafschrijvingen, ik zie alleen wat bovenaan staat, het balkje rechts in het vak ontbreekt dus oudere afschrijvingen kan ik niet zien. Maar de scrollbalk van de pagina zelf is er wel gewoon.

Snapt iemand wat ik bedoel en heb je voor mij een oplossing, het is zo onhandig!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
prik een USB-muis in de laptop en je kunt gewoon gebruik maken van het scrollwieltje.
Niet geschoten is altijd mis
het hele scrolbalkje is er niet...........
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...
Nieuwe laptops hebben een touchpad, dan kan je met 2 vingers tegelijk op het touchpad scrollen. (Hoe je normaal scrolled op een telefoon, maar dan met 2 vingers ipv 1). Anders de pijltjestoetsen gebruiken om naar beneden te gaan.
felice71 schreef:
11-09-2017 12:57
het hele scrolbalkje is er niet...........

Check eens in settings en dan ergens scrollen weergeven/verbergen.
Zolang de muiswijzer in het vlak staat dat je wilt scrollen werkt het scrollwieltje, daarvoor hoef je niet op de scrollbalk te staan.

Proberen kost niets volgens mij :)
Er kan gewoon niet gescrold worden, ook niet met de pijltjes. Het staat vast ergens bij de instellingen want mijn ex heeft het ooit ook gefixed, maar dit k ding is ook nog eens in het Engels.
Verplaats je muisaanwijzer eens naar de plaats waar de scrollbalk zou moeten staan. Een nieuw trucje wat tegenwoordig vaak wordt toegepast.

Scrollbalk verbergen totdat de muisaanwijzer en ongeveer op staat.
probeer es ctrl alt del, 1 keer, anders zet je m uit nl, dan escape

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven