scrollen lukt niet
maandag 11 september 2017 om 12:47
Even een laptopvraag, mijn ex loste dit vroeger op maar niet voor niks ex dus nu moet ik het zelf proberen. Ik waag een poging het uit te leggen: Ik heb een samsunglaptop en op internet (Chrome) gewoon rechts de scrollbalk. Maar......... als ik bv op facebook wil kijken welke vrienden een bericht leuk vinden kan ik dus niet langs de lijst scrollen.
Het zelfde geldt voor mijn bankafschrijvingen, ik zie alleen wat bovenaan staat, het balkje rechts in het vak ontbreekt dus oudere afschrijvingen kan ik niet zien. Maar de scrollbalk van de pagina zelf is er wel gewoon.
Snapt iemand wat ik bedoel en heb je voor mij een oplossing, het is zo onhandig!
Het zelfde geldt voor mijn bankafschrijvingen, ik zie alleen wat bovenaan staat, het balkje rechts in het vak ontbreekt dus oudere afschrijvingen kan ik niet zien. Maar de scrollbalk van de pagina zelf is er wel gewoon.
Snapt iemand wat ik bedoel en heb je voor mij een oplossing, het is zo onhandig!
Je hebt hierin natuurlijk geen goed of fout maar dat wat jij zegt is het dus niet...

maandag 11 september 2017 om 14:27