topic parodie
vrijdag 13 februari 2009 om 01:49
Wie heeft niet Eleonora's scene gelezen op dé hit van de laatste dagen ; " schoonzus wil kastje terug " ?
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Voor de creatievelingen ( of mensen die denken dat ze dat zijn ) ; schrijf hier een scene naar aanleiding van een topic / deel van een topic waar je " beeld bij kreeg "
Prachtige forumgedichten zijn hier ook op zijn plaats . ( met delen uit de openingspost )
Dit topic is niet bedoeld om TO's af te branden . Laten we het dus wel leuk - proberen - te houden .
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zondag 15 februari 2009 om 19:45
HELP MIJN TOETSENBORD DOET ZO RAAR WIE WEET HOE IK DIT MOET OPLOSSEN WANT HET IS NOGAL EEN VERVELEND PROBLEEM EN ALS IK ZO GROOT BLIJF TYPEN DAN KAN MIJN ECHTGENOOT VANAF DE BANK MEELEZEN WAT IK AAN HWT MSN-EN BEN MET MIJN MINNAAR! IK ZIT NIET TE WACHTEN OP KRITIEK OVER MIJN MINNAAR, IK WIL ALLEEN MAAR NUTTIGE TIPS OVER HET PROBLEEM MET MIJN TOETSENBORD.
zondag 15 februari 2009 om 19:47
Master!! Ik heb een filmpje van je gevonden!!! Ik zag je kindje, dàt kan geen toeval zijn spetter die je d'r bent!
http://www.youtube.com/watch?v=67qQs7XQfQ4
http://www.youtube.com/watch?v=67qQs7XQfQ4
zondag 15 februari 2009 om 20:18
Oh, en mijn nieuwe huis is veel groter dan wat ik nu heb, dus ik heb besloten om een kamerplant te nemen. Nu ben ik naar het tuincentrum geweest, maar daar hadden ze zooooooooo veel keus.
Kan iemand me advisren wat voor kleur plant ik moet nemen? Mijn woonkamer wordt zwart-wit, dus ik zat zelf te denken aan lichtblauw.
PS. Ik hou niet van groen!
Kan iemand me advisren wat voor kleur plant ik moet nemen? Mijn woonkamer wordt zwart-wit, dus ik zat zelf te denken aan lichtblauw.
PS. Ik hou niet van groen!
zondag 15 februari 2009 om 20:30
Ik heb heel veel problemen met mijn schoonzus. We hebben laatst de kerst samen gevierd met zijn allen. En ik ben zwanger dus ik verwacht dan toch een klein beetje dat mensen daar rekening mee houden. Ik bedoel; het is toch best lullig als iedereen lekker van zijn wijn geniet en ik daar niet aan mee kan doen? wat vinden jullie daar nou van? En ze wilden helemaal geen friet maken voor Junior, dus ik bood aan om zelf mijn frietpan mee te nemen, maar toen lachte mijn hele familie me uit. Laura heeft iedereen opgestookt. Daarna zag ik dat ze dat hier allemaal over me had geschreven en jullie noemden me zwangerosaurus.
En nu hadden we weer mot om een kastje. Toen we verhuist zijn laatst, had ik geen ruimte meer voor een buffetkastje. Ik zag de begerige ogen van mijn broertje & Laura al dus heb ik gezegd dat hij hem mocht lenen hebben. Ik was er erg aan gehecht. Daarna hebben ze het kastje heel mooi gemaakt en tja. Het blijft natuurlijk mijn kastje en nu de baby komt wil ik deze graag gebruiken als commode. Toen ik dat aangaf werden ze heel boos en heeft Laura een heel gemeen topic geopend over mij en iedereen hier vond me maar een doos. Daarom ben ik hier want ik wil ook de andere kant van de zaak belichten. Nu gaan zij op vakantie want mijn ouders hebben het allemaal afgekocht. Ik mag een babykamer kopen, maar zij mogen op vakantie, terwijl zij een vakantie krijgen alleen maar omdat ze dat kastje niet willen teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Zeg nou zelf, dat is toch allemaal heel erg onredelijk ik ben ten einde raad met die schoonzus van me.
En nu hadden we weer mot om een kastje. Toen we verhuist zijn laatst, had ik geen ruimte meer voor een buffetkastje. Ik zag de begerige ogen van mijn broertje & Laura al dus heb ik gezegd dat hij hem mocht lenen hebben. Ik was er erg aan gehecht. Daarna hebben ze het kastje heel mooi gemaakt en tja. Het blijft natuurlijk mijn kastje en nu de baby komt wil ik deze graag gebruiken als commode. Toen ik dat aangaf werden ze heel boos en heeft Laura een heel gemeen topic geopend over mij en iedereen hier vond me maar een doos. Daarom ben ik hier want ik wil ook de andere kant van de zaak belichten. Nu gaan zij op vakantie want mijn ouders hebben het allemaal afgekocht. Ik mag een babykamer kopen, maar zij mogen op vakantie, terwijl zij een vakantie krijgen alleen maar omdat ze dat kastje niet willen teruggeven aan de rechtmatige eigenaar. Zeg nou zelf, dat is toch allemaal heel erg onredelijk ik ben ten einde raad met die schoonzus van me.
zondag 15 februari 2009 om 21:07
ANDIJVIE!!
Ik heb gisteren gesekst maar op een of andere manier trok de boel ineens vacuum en nu zitten we al meer dan 36 uur aan mekaar vast. Da's nog niet het ergste, maar ik moet zo nodig kakken. En de "hij" in het verhaal, is de hond van de overburen.
Ik heb gisteren gesekst maar op een of andere manier trok de boel ineens vacuum en nu zitten we al meer dan 36 uur aan mekaar vast. Da's nog niet het ergste, maar ik moet zo nodig kakken. En de "hij" in het verhaal, is de hond van de overburen.
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
zondag 15 februari 2009 om 21:09
VC, o wat erg, dat had ik ook laatst met de hond. En nu zit mijn rug helemaal onder de krassen omdat ik zijn nagels niet had geknipt. Dus een tip van mij voor de volgende keer, eerst de nagels knippen. Bij mij ging de vacuüm na 42 uur weg, dus ik denk nog 6 uur ofzo dan moet het leed wel geleden zijn.
Grief is just love with nowhere to go
zondag 15 februari 2009 om 21:23
Hallo,
Ik heb hier pas een topic geopend over mijn probleem met mijn vriend.
Ik heb door gebrek aan zelfvertrouwen maanden zijn e- mail en smsjes gelezen en al zijn vrouwelijk hyvesvriendinnen gestalkt.
Nou kreeg ik daar nogal veel kritiek op waar ik dus slecht mee om kon gaan.
Ik werd heel boos en zei dat ik niet snapte waarom ze mij hier niet begrepen.
Nu blijk ik Huilie te hebben(tenmiste dat zeiden veel forummers).
Ik heb al gegoogled op deze stoornis maar kan er niets over vinden.
Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat het is?
Ik heb hier pas een topic geopend over mijn probleem met mijn vriend.
Ik heb door gebrek aan zelfvertrouwen maanden zijn e- mail en smsjes gelezen en al zijn vrouwelijk hyvesvriendinnen gestalkt.
Nou kreeg ik daar nogal veel kritiek op waar ik dus slecht mee om kon gaan.
Ik werd heel boos en zei dat ik niet snapte waarom ze mij hier niet begrepen.
Nu blijk ik Huilie te hebben(tenmiste dat zeiden veel forummers).
Ik heb al gegoogled op deze stoornis maar kan er niets over vinden.
Kunnen jullie mij misschien uitleggen wat het is?
zondag 15 februari 2009 om 21:59
zondag 15 februari 2009 om 23:44
http://images.google.nl/i...U9SvBLs2tdZ ... %26hl%3Dnl
Voor degenen met een sterke maag :
kan ik hiermee in een C- string ?
Voor degenen met een sterke maag :
kan ik hiermee in een C- string ?
zondag 15 februari 2009 om 23:46
quote:Very Cherry schreef op 15 februari 2009 @ 21:07:
ANDIJVIE!!
ANDIJVIE!!
maandag 16 februari 2009 om 00:27
maandag 16 februari 2009 om 00:57
Frans Bauer met je mooie, subtiele lach
Jij bent een man die ik erg graag mag
Met jou is Bananasplit weer een feest
stel je voor dat Ralph Inbar níét dood was geweest!
Met grappen en grollen van het hoogste niveau
ben jij op zondag mijn mooiste cadeau
Op jou ben ik werkelijk verliefd
of is dat stiekem wat vertieft?
Want mijn leven is niet leuk!
Alleen om jou lig ik nog in een deuk
Lotgenoten wilde ik op het forum vinden
maar ik vond alleen maar mensen, die jou een sukkel vinden
Eenzaam en alleen ga ik door het leven
Ik vond verlichting voor heel even
Morgen de gigolo maar weer bellen
en hem over mijn fantasie, Fransje Bauer vertellen
Hopelijk kom ik gillend klaar
en sluit ik mijn ogen
En is Frans Bauer daar...
Jij bent een man die ik erg graag mag
Met jou is Bananasplit weer een feest
stel je voor dat Ralph Inbar níét dood was geweest!
Met grappen en grollen van het hoogste niveau
ben jij op zondag mijn mooiste cadeau
Op jou ben ik werkelijk verliefd
of is dat stiekem wat vertieft?
Want mijn leven is niet leuk!
Alleen om jou lig ik nog in een deuk
Lotgenoten wilde ik op het forum vinden
maar ik vond alleen maar mensen, die jou een sukkel vinden
Eenzaam en alleen ga ik door het leven
Ik vond verlichting voor heel even
Morgen de gigolo maar weer bellen
en hem over mijn fantasie, Fransje Bauer vertellen
Hopelijk kom ik gillend klaar
en sluit ik mijn ogen
En is Frans Bauer daar...
maandag 16 februari 2009 om 01:03
Wie weet welke film dit is ? hoe het begint weet ik niet meer , maar er komen en een man en een vrouw in voor , zij heet Dorothea , of Beppie , of zoiets . En aan het eind hebben ze elkaar . O ja , ze lopen een keer door een straat . Ergens .