Kattennaam
dinsdag 12 september 2017 om 10:13
Hallo lady's en enkele heren,
Volgende week krijg ik een kitten. Nu vind ik het nogal lastig om een leuke naam te bedenken, want ik wil geen naam die je altijd al hoort zoals: poekie, minoes, moppie etc.
Namen die ik leuk vind zijn zoals:
Jane
Djuna
Kenzi
Nu ben ik benieuwd naar de namen van jullie katjes en of iemand nog een leuke naam weet?
Volgende week krijg ik een kitten. Nu vind ik het nogal lastig om een leuke naam te bedenken, want ik wil geen naam die je altijd al hoort zoals: poekie, minoes, moppie etc.
Namen die ik leuk vind zijn zoals:
Jane
Djuna
Kenzi
Nu ben ik benieuwd naar de namen van jullie katjes en of iemand nog een leuke naam weet?
dinsdag 12 september 2017 om 12:09
Freule
Barones
Plumeau
Hortense
Als je lekker intellectueel wil doen dan kies je een Latijnse naam. Kan helaas geen suggesties doen want ken geen Latijn. Of zoals ze het zelf in zo'n geval niet zouden zeggen: alea iacta est en veni vidi vici. ('t Heeft hier geen hol mee te maken maar het stáát zo intellectueel als je er even zoiets kan tussengooien.)
Barones
Plumeau
Hortense
Als je lekker intellectueel wil doen dan kies je een Latijnse naam. Kan helaas geen suggesties doen want ken geen Latijn. Of zoals ze het zelf in zo'n geval niet zouden zeggen: alea iacta est en veni vidi vici. ('t Heeft hier geen hol mee te maken maar het stáát zo intellectueel als je er even zoiets kan tussengooien.)
dinsdag 12 september 2017 om 13:01
Een van onze buurkatten heet Dorito (is een rode kater). De oude buurman praat heel erg deftig en als hij de kat dan roept, moet ik daar altijd om lachen. Je verwacht met zijn stem iets als "Frederik!" of "Ewout" of "Jan-Julius" te horen, maar dan hoor je heel uitgestreken "Dorito!", hahaha.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
woensdag 13 september 2017 om 11:54
Mijn grasparkiet heet officieel Piet, maar ik noem hem meestal Muis.