iemand weleens in phuket geweest?

16-02-2009 08:29 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
is er iemand weleens in phuket geweest? wat vond je ervan?

hoe lang ben je er gebleven, wat voor excursies zijn er te doen, wat zijn de do's en dont's ?
Vreselijk, niet doen! Er zijn veel mooiere en leukere delen Thailand met mooiere, rustiger stranden en minder treurige prostituees!
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Ik ben er 2 keer geweest. De eerste keer was het echt het paradijs op aarde. Prachtige omgeving en aardige mensen. De tweede keer was ruim 10 jaar geleden. Wat ik daar toen zag had weinig meer met het echte Thailand te maken. Jonge hoertjes met oude mannen en Mc Donalds. Ik zou er dus niet naar toegaan als je voor cultuur en natuurschoon gaat. Als je wil zien hoe ziek sommige Westerse toeristen zijn is het wel the place to be.
Ik ben er 1 keer geweest een jaar of 7 geleden.

1 dag om precies te zijn.

We reden met een huurauto door Thailand en wilden wel eens met eigen ogen zien of het echt zo vreselijk was als werd beweerd.

Dat klopte niet.

Het was nog erger!!!!

Thailand is een heerlijk vakantieland (al worden steeds meer plekken verpest door massatoerisme) ga toch lekker ergens anders naar toe.
Ik ben er 2 jaar geleden geweest en vond het niet echt super!

Ik heb me er wel vermaakt maar ik kan me wel wat beters voorstellen dan Phuket.
wat raden jullie dan aan voor een mooi land, met mooi strand en leuke excursies?
quote:wennes schreef op 16 februari 2009 @ 15:18:

wat raden jullie dan aan voor een mooi land, met mooi strand en leuke excursies?Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.
Thailand heeft meer dan alleen Phuket hoor,er zijn zat andere plekken waar het wel goed toeven is,kijk op het Thailand topic..

Ik ben zelf vorig jaar in Krabi beland en wij vonden dat leuk maar er zijn ook mensen die dat al te toeristisch vinden,ik heb er overigens geen hoer gezien..
quote:fiba schreef op 16 februari 2009 @ 15:59:

[...]

Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.waar in mexico bedoel je? wij zijn in playa del carmen geweest, wat super, maar willen nu weer naar een andere plaats.
Playa del Carmen heeft inderdaad een fantastisch strand en veel excursiemogelijkheden. Ben ook in Puerto Vallarta geweest, dat ligt aan de westkust. Doet Mexicaanser aan als Playa del Carmen. En ook voldoende excursiemogelijkheden.
Als je Playa in Mexico niet te druk vindt is Koh Samui wellicht een goed idee. Een toeristisch eiland maar nog niet zo ontzettend verpest als Phuket (al gaat het heel snel).
Gewoon, wel Thailand maar de andere eilandjes! Koh Samui en Koh Phagnan. Heerlijk vertoeven! Erg mooi.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven