Kattenbakvulling.

17-09-2017 10:01 15 berichten
Ik ben al een tijdje opzoek naar goede kattenbakvulling. Had altijd zakken van de Lidl, was ik heel erg tevreden oer maar sinds een tijdje zijn deze vervangen door kattenbakvulling in dozen en over deze ben ik niet tevreden. Heb nu al verschillende merken/soorten geprobeerd maar niet eentje die ik fijn vind. Bij de één zit er een vieze geparfumeerde geur aan, met de ander kun je haar het hele huis door speuren. Wie kan mij helpen😀?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon de zakken van de Albert Heijn. Geen geur en ook niet de extra fijne korrel.
Ik gebruik Eurocat, dat koop ik bij de dierenwinkel in de buurt. Ik weet niet of ze het overal hebben, maar daar ben ik wel tevreden over. Klontert fijn en er zit geen extra geurtje aan, maar dat is ook niet nodig. En het is niet duur. Een grote zak voor nog geen tien euro en daar kun je heel lang mee vooruit. Elke dag (of om de dag!) even de klontjes eruit halen en als je het bij houdt, prima kattengrit.
Wij gebruiken peewee met de bak die erbij hoort. Echt superspul
Ik gebruik iets ecologisch. Wit/groene zak met wat rood en zwart geloof ik. Ik koop er zo weinig van dat ik niet eens weet hoe het heet. Ik vind de korrels overigens wel tot een meter ernaast momenteel, ons kitten klopt haar pootjes nog niet goed af ;-D .

Vrij duur spul, maar we ruiken niks en hoewel er standaard een emmertje staat waar de klonters in kunnen, vind ik het ook wel handig dat ik een keuteltje gewoon door de wc kan spoelen. Afval kan in de biobak. We wonen in Duitsland en bio afval is hier bijna de helft goedkoper per kilo dan de restbak. Dus ik geef er meer aan uit om het te kopen maar bespaar dat op het afval. In twee opzichten, want ik gooi er ook véél minder van weg.
(Vergeleken met buuf, die elke twee dagen alle grit weggooit).
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Ik lees even mee. Sinds een tijdje heb ik geen kattenluik meer en daardoor moet ik dus wel een bak binnen staan als ik bijvoorbeeld lang niet thuis ben. Maar vind het zo snel stinken... Ik heb nu catsan.
Wij hebben altijd de stuifvrije van het huismerk van de Albert Heijn. Tot nu toe is deze het beste bevallen.
Biokat's classic, ongeparfurmeerd.

Je hebt ook van die siliconenkorrels ( en als je ff googelt dat vind je vaak wel proefzakken)
Je bent zelf een theepot
Catsan
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
BioKat en elke dag poep en plas eruit halen.
Magic Clean.
Duur per zak, maar je kan er ongeveer 5 weken mee doen in de bak.
Elke dag even leegscheppen (kan door de wc gespoeld worden) en even husselen.
Geen klonten, maar de korrels veranderen van kleur.
Hier ook een Peewee bak met bijbehorende korrels. Bevalt goed en is zuinig in gebruik. Na een plas vallen de korrels uit elkaar en het zaagsel valt dan door de gaatjes naar de onderbak. De drollen schep je eruit, paar keer schudden met de bovenbak zodat je het overgebleven zaagsel eruit zeeft. Zeven doe ik een keer per week. Korrels die dan overblijven gooi je niet weg en zijn gewoon bruikbaar.
Ik heb die van de Aldi.Is vrij nieuw
Bevalt goed, alleen het grit ruikt naar biotex
Het grove klonterende grit van de Ah. Wel in combinatie met een poeder om de urine geur te neutraliseren.
Bevalt hier het beste, hebben nogal een graver en dit is het makkelijkst op te vegen als meneer de helft er weet uit gooit.
Mevrouw75 schreef:
17-09-2017 10:03
Gewoon de zakken van de Albert Heijn. Geen geur en ook niet de extra fijne korrel.
Dit.
We should have each other with cream.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven