iemand weleens in phuket geweest?
maandag 16 februari 2009 om 10:38
Ik ben er 2 keer geweest. De eerste keer was het echt het paradijs op aarde. Prachtige omgeving en aardige mensen. De tweede keer was ruim 10 jaar geleden. Wat ik daar toen zag had weinig meer met het echte Thailand te maken. Jonge hoertjes met oude mannen en Mc Donalds. Ik zou er dus niet naar toegaan als je voor cultuur en natuurschoon gaat. Als je wil zien hoe ziek sommige Westerse toeristen zijn is het wel the place to be.
maandag 16 februari 2009 om 10:48
Ik ben er 1 keer geweest een jaar of 7 geleden.
1 dag om precies te zijn.
We reden met een huurauto door Thailand en wilden wel eens met eigen ogen zien of het echt zo vreselijk was als werd beweerd.
Dat klopte niet.
Het was nog erger!!!!
Thailand is een heerlijk vakantieland (al worden steeds meer plekken verpest door massatoerisme) ga toch lekker ergens anders naar toe.
1 dag om precies te zijn.
We reden met een huurauto door Thailand en wilden wel eens met eigen ogen zien of het echt zo vreselijk was als werd beweerd.
Dat klopte niet.
Het was nog erger!!!!
Thailand is een heerlijk vakantieland (al worden steeds meer plekken verpest door massatoerisme) ga toch lekker ergens anders naar toe.
maandag 16 februari 2009 om 15:59
quote:wennes schreef op 16 februari 2009 @ 15:18:
wat raden jullie dan aan voor een mooi land, met mooi strand en leuke excursies?Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.
wat raden jullie dan aan voor een mooi land, met mooi strand en leuke excursies?Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.
maandag 16 februari 2009 om 16:05
maandag 16 februari 2009 om 16:05
quote:fiba schreef op 16 februari 2009 @ 15:59:
[...]
Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.waar in mexico bedoel je? wij zijn in playa del carmen geweest, wat super, maar willen nu weer naar een andere plaats.
[...]
Het is niet mijn bedoeling Thailand af te kraken, er zullen daar vast wel andere leuke en minder toeristische plaatsen zijn. Maar Phuket zou ik niet naar toe gaan. Zelf vond ik Cyprus en Mexico mooie landen.waar in mexico bedoel je? wij zijn in playa del carmen geweest, wat super, maar willen nu weer naar een andere plaats.