Hoe lang onder de douche?
vrijdag 22 september 2017 om 13:51
Heb je wel je haar gewassen?Lady*Voldemort schreef: ↑22-09-2017 13:06Ik ben onder de douche gaan staan toen dit topic werd geopend, en ik kom er nu pas onder uit.
vrijdag 22 september 2017 om 21:42
Ik douche nooit. Behalve op vakantie of als ik ergens ben zonder bad. Ben opgegroeid met bad en toen ik een huis kocht moest er een bad in komen. Ik ga elke dag een uur in bad. Ik heb daar tijd voor want ik maak er tijd voor. Heerlijk vind ik het. Ik ga gerust om 12 uur nog in bad, heerlijk rozig voor het slapen gaan. Meestal ga ik nadat kind in bed ligt. Telefoon mee/boek/tijdschrift, kop thee, soms haren wassen en masker op en lekker insmeren erna dan in badjas/joggingpak beneden op de bank. Heerlijk. Terwijl ik dit type zit ik jawel heerlijk in bad.
zaterdag 23 september 2017 om 00:00
Douchen vind ik fijner dan een bad. Dus thuis douche ik. En als we op de camping staan met een douchemunt, dan merk ik dat ik vijf minuten douchen meer dan genoeg vindt, dus ik neem aan dat ik thuis een minuut of vijf douche. Scheren doe ik van tevoren aan de wastafel. Mijn haren was ik vaak 's ochtends aan de wastafel. Al met al dus vijf minuten lekker warm douchen met douchemuts.