Campingsmoking

26-09-2017 17:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zit ik op de camping gewoon s ff alles te bekijken. En dan vraag ik mij af waarom mensen erbij lopen zoals ze er hier bij lopen. Oke. In Salou....super heet. Je trekt niet je mantelpak aan maar toch. Sommige mannen zouden wel iets meer aan mogen doen. Een dikke behaarde bierbuik over een 'ballenknijper' ...ik zeg je dat is niet de aanblik waarmee je, net wakker en naar de toilet lopend, mee geconfronteerd wil worden. Dan vrouwen met een 'slaaphemd' en daaronder niets. Het zwaait van links naar rechts en terug. Met n B-cup valt dat dan nog mee maar met een dubbele D is het echt geen gezicht. Ik weet dat op een camping het motto geldt dat het allemaal niet uitmaakt....maar ik moet er wel naar kijken. Heel af en toe komt er eens een man voorbij, dertiger, fluoriserende zwemshort, een kale sixpack daarboven, een goede kop......donker harig, stoppels en blauwe ogen....dan denk je....whooooo...kijk zo kan het ook. Maar dan....een domper....hij spreekt Frans :-).... En dan de plakplaatjes. Van 1 enkele anker tot aan een hele muurschildering op de rug. Tattoos zetten doet toch best zeer en is toch ook best duur. Geen idee waarom mensen besluiten om hun lijf zo op te tuigen. Of naar mijn mening af te tuigen. Al die tijd, pijn en geld dat het kost kan je toch veel mooiere dingen mee doen. Heb eens gekeken wie de meeste hebben hier. De Nederlanders en Britten met afstand bovenaan. En dat zijn toch ook weer niet de meest aantrekkelijke mannen hoor. Een tattoo gezet op jongere leeftijd op een strak lichaam ziet er echt niet meer uit op een uitgezakt lijf. Dan heeft dat vrouwtje op die bierbuik inene hele lange benen en zit haar hoofd in zijn navel. Tja de meest aantrekkelijke mannen vind ik toch die zonder plaatjes hoor. Zijn dat toch weer de Fransen. Tot dat ze hun mond open doen....
Waarvan akte
*gaap*
Sangria much?
Wat een dom en denigrerend stukje pulp.
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
wat een misleidende topictitel...
en het topic zelf is nogal denigrerend.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
26-09-2017 17:44
Wat een dom en denigrerend stukje pulp.

Het is ook best naar als je geen Frans verstaat. Heb wel met TO te doen eigenlijk.
Nou, lekker naar Frankrijk :byee:
Star² schreef:
26-09-2017 17:47
Het is ook best naar als je geen Frans verstaat. Heb wel met TO te doen eigenlijk.
Ahh ja is ook zo. TO heb je al geprobeerd om je Nederlands gewoon extra hard te herhalen tegen zo'n Fransman als hij doet alsof hij je niet verstaat? Werkt gegarandeerd!
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Schande inderdaad, je wil toch dat alleen nog maar het type fotomodel toegelaten mogen worden op een camping. En alles wat daar niet aan voldoet mag er alleen komen wanneer ze een vormloze hobbezak model Boerka dragen.

:whip:
Disclaimer: All presented text are opinionated and present only a written account of my mental state at that time.
26-09-2017 17:49
Ahh ja is ook zo. TO heb je al geprobeerd om je Nederlands gewoon extra hard te herhalen tegen zo'n Fransman als hij doet alsof hij je niet verstaat? Werkt gegarandeerd!

Ja dit werkt hoor TO!
Ik zou dit maar niet opsturen naar een uitgever.
Je hoeft niet naar die camping als je niet wilt.
Och nee.. meis.. wat verschrikkelijk dat je daar tegenaan moet kijken. :'(
God, ik leef echt met je mee.
Als we hier ook maar íets voor je kunnen doen geef je maar een gil hoor, het viva-forum mag dan bekend staan om z'n harde opmerkingen en bitchy gedrag maar voor échte ellende slaan we de handen ineen!

Sterkte, vrouw! :hug:
http://anw.inl.nl/article/campingsmoking

Wat een vreemde titel boven en stukje over bierbuiken, tattoo's en schuddende borsten.
jaw schreef:
26-09-2017 17:52
Schande inderdaad, je wil toch dat alleen nog maar het type fotomodel toegelaten mogen worden op een camping. En alles wat daar niet aan voldoet mag er alleen komen wanneer ze een vormloze hobbezak model Boerka dragen.

:whip:
Ja, goed idee. En Frans moet ook verboden worden.
Doe is effe een foto van je eigen Kloris ; is dat een meneer waar ik tegen aan zou willen kijken ? Doe meteen een linkje naar jouw Facebook ; checken we jou ook gelijk even.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Campingsmokings zijn wel je van het. Echt fantastische klederdracht.
Mevrouw75 schreef:
26-09-2017 17:57
Ja, goed idee. En Frans moet ook verboden worden.
Absoluut. Hoe halen ze het in hun tête om Frans te spreken, de Fransen.
Lady*Voldemort schreef:
26-09-2017 18:02
Absoluut. Hoe halen ze het in hun tête om Frans te spreken, de Fransen.
Ik denk dat TO zo iemand is die een vakantie naar Frankrijk boekt en bij thuiskomst een klacht indient bij het reisbureau met dat iedereen Frans is en spreekt en niemand Nederlands kan !
dan blijf je toch lekker thuis, je bent niet verplicht om naar een camping te gaan
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
26-09-2017 18:11
Ik denk dat TO zo iemand is die een vakantie naar Frankrijk boekt en bij thuiskomst een klacht indient bij het reisbureau met dat iedereen Frans is en spreekt en niemand Nederlands kan !
.
Nee hoor want nu zit ze in Salou, daar spreken ze Spaans. Maar daar kan je natuurlijk ook over klagen. :lightbulb:
Andersom schreef:
26-09-2017 18:22
.
Nee hoor want nu zit ze in Salou, daar spreken ze Spaans. Maar daar kan je natuurlijk ook over klagen. :lightbulb:
Ah. Teveel Spanjaarden in Spanje dus ;-)
26-09-2017 18:24
Ah. Teveel Spanjaarden in Spanje dus ;-)
.
En ondertussen klagen die Spanjaarden dat er te veel Nederlanders in Spanje zijn.
Ga gewoon in een hotel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven