Campingsmoking

26-09-2017 17:30 33 berichten
Alle reacties Link kopieren
Soms zit ik op de camping gewoon s ff alles te bekijken. En dan vraag ik mij af waarom mensen erbij lopen zoals ze er hier bij lopen. Oke. In Salou....super heet. Je trekt niet je mantelpak aan maar toch. Sommige mannen zouden wel iets meer aan mogen doen. Een dikke behaarde bierbuik over een 'ballenknijper' ...ik zeg je dat is niet de aanblik waarmee je, net wakker en naar de toilet lopend, mee geconfronteerd wil worden. Dan vrouwen met een 'slaaphemd' en daaronder niets. Het zwaait van links naar rechts en terug. Met n B-cup valt dat dan nog mee maar met een dubbele D is het echt geen gezicht. Ik weet dat op een camping het motto geldt dat het allemaal niet uitmaakt....maar ik moet er wel naar kijken. Heel af en toe komt er eens een man voorbij, dertiger, fluoriserende zwemshort, een kale sixpack daarboven, een goede kop......donker harig, stoppels en blauwe ogen....dan denk je....whooooo...kijk zo kan het ook. Maar dan....een domper....hij spreekt Frans :-).... En dan de plakplaatjes. Van 1 enkele anker tot aan een hele muurschildering op de rug. Tattoos zetten doet toch best zeer en is toch ook best duur. Geen idee waarom mensen besluiten om hun lijf zo op te tuigen. Of naar mijn mening af te tuigen. Al die tijd, pijn en geld dat het kost kan je toch veel mooiere dingen mee doen. Heb eens gekeken wie de meeste hebben hier. De Nederlanders en Britten met afstand bovenaan. En dat zijn toch ook weer niet de meest aantrekkelijke mannen hoor. Een tattoo gezet op jongere leeftijd op een strak lichaam ziet er echt niet meer uit op een uitgezakt lijf. Dan heeft dat vrouwtje op die bierbuik inene hele lange benen en zit haar hoofd in zijn navel. Tja de meest aantrekkelijke mannen vind ik toch die zonder plaatjes hoor. Zijn dat toch weer de Fransen. Tot dat ze hun mond open doen....
Volgens mij moeten jij en je ego volgend jaar lekker op vakantie in eigen tuin.
En jij trekt volle zalen TO? Ik wed dat er op jou ook van alles aan te merken is.
Double Trouble, de tweeling van Maaskantje, begon op de camping. Ze zijn prima te pruimen wanneer je naar ze kijkt. Echter wanneer die scheur, ik bedoel die in hun gezicht, opengaat denk je snel iets anders over ze.

Voorbeeld van hoe optisch beeld je beeldvorming kan misleiden.
Overigens vind ik zelf een fluoriserend zwemsport niet mooi. Daaraan zie je al hoezeer smaken verschillen.
Waar maak jij je druk om zeg? Als iets je niet aanstaat kijk je toch gewoon de andere kant op. Leven en laten leven.
Wat een bekrompen leventje heb je dan.
die ik wilde bestaat al...
Maar gelukkig zit TO op die camping, dat krikt het niveau vast en zeker enorm op :yes:
Ben je ongesteld ofzo? Ga lekker binnen in je caravan zitten dan hoef je er niet naar te kijken.
you go girl

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven