Buggy tips
zondag 1 oktober 2017 om 20:41
Hallo
Voor de onhandige momentjes op zoek naar een buggy. Makkelijker mee te nemen en niet een heel gezeul als met de wagen.
Maar waar moet je nou op letten? Welke is handig?
Vriend is een stuk langer als ik, scheelt een cm of 20, dus daar zit wel een puntje.
Verder een buggy die plat kan mocht uk in slaap vallen.
En verder?
Voor de onhandige momentjes op zoek naar een buggy. Makkelijker mee te nemen en niet een heel gezeul als met de wagen.
Maar waar moet je nou op letten? Welke is handig?
Vriend is een stuk langer als ik, scheelt een cm of 20, dus daar zit wel een puntje.
Verder een buggy die plat kan mocht uk in slaap vallen.
En verder?
zondag 1 oktober 2017 om 20:49
Wij hebben de easywalker mini xl, je kunt de handvaten hoger zetten (en ook gemakkelijk weer lager). De buggy kan helemaal plat en er zit een extra grote zonnekap op. Enige nadeel vind ik dat hij ingeklapt (in- en uitklappen is wel heel snel gedaan trouwens) nog vrij lang is (106 cm uit mijn hoofd). In onze stationcar ligt hij overdwars in de kofferbak en in onze kleine auto moet hij rechtop voor een stoel staan anders past hij er niet in.
zondag 1 oktober 2017 om 20:59
Wij hebben laatst (tweedehands) de Nuna Pepp gekocht. Het is een buggy maar heeft het gemak van een wandelwagen. Zo heeft het een hoge duwstang, zelf zijn we beiden ook lang en de je kan hem met 1 hand besturen en uitklappen. Je kan hem ook in een relax- en slaapstand zetten. Ik ben er erg tevreden mee. Het enige nadeel vind ik dat er weinig opbergruimte is.
zondag 1 oktober 2017 om 21:06
zondag 1 oktober 2017 om 21:21
De easywalker is zeker niet groter dan onze gewone wandelwagen (als je daarop doelde) maar doordat hij dus lang is kun je hem niet langs een kant legen. Er past nog van alles bij en je kunt hem makkelijk bovenop bijv de boodschappen leggen.little_angel89 schreef: ↑01-10-2017 21:10Fiets is een extra optie die mee genomen kan worden.
Auto is groot dus dat is niet heel erg een probleem. Maar moet niet groter gaan worden dan de wandelwagen. Dan schiet het zijn doel voorbij.
zondag 1 oktober 2017 om 21:56
Dat compacte klopt en dat is fijn. maar verder vind ik deze erg instabiel en idd veel te laag. ik heb naast deze buggy ook een mcLaren. die vind ik erg fijn. rugleuning kan lekker laag, het voorste gedeelte van het zitje kan ook recht (voor de beentjes/voetjes als ze slapen dus dan kunnen ze met rechte beentjes liggen) en ook een lekker groot boodschappennet eronder.Elifantje schreef: ↑01-10-2017 21:06Ik heb een quinny zapp xtra. Is voor lange mensen misschien wat laag (niet in hoogte verstelbaar), maar hij kan wel plat en is compact in te klappen. Hij past prima in onze niet zo grote kofferbak. Door de manier van inklappen kan ie niet mee op de fiets trouwens. Ik ben er tevreden mee!
Don't cry, buy a bag and move on.
zondag 1 oktober 2017 om 22:50
Niet makkelijk meer te krijgen: maxi cosi mila. Stabieler dan de zapp. Karretje zit gewoon slim in elkaar. Maxi cosi kan erop, adapters zitten erbij. Regenhoes ook. Hij kan helemaal plat. Ik liep tegen een slaapzak aan die erbij past voor nog geen 2 tientjes, dus dochter van 10 weken gaat nu ook plat mee in de buggy. Ligt ze heerlijk te pitten.
Past overdwars achterin mijn c3.
Voor nu heel blij mee. De hierboven genoemde mini walker en pepp ook naar gekeken. Die pepp bleef nog groot dacht ik, die viel af iig af bij mij.
Ik ben 1.80 en was voor 140 euro helemaal klaar.
Past overdwars achterin mijn c3.
Voor nu heel blij mee. De hierboven genoemde mini walker en pepp ook naar gekeken. Die pepp bleef nog groot dacht ik, die viel af iig af bij mij.
Ik ben 1.80 en was voor 140 euro helemaal klaar.