Gek van onzekerheid

02-10-2017 21:29 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal...

Na een aantal jaar hebben mijn man en ik de stap kunnen zetten naar het ziekenhuis en uiteindelijk hebben we afgelopen donderdag onze eerste iui gehad in combinatie met puregon en ovitrelle.

Ik word echt gek van alle dingen die ik nu voel en die in mn hoofd spelen.

Sinds vrijdag iedere keer steken in mn onderbuik.

Heb een paar dagen vast gezeten met ontlasting en nu is het juist weer dun (sorry...)

Ik eet goed, zelfs een beetje meer dan normaal en blijf gewoon honger hebben.

Sinds zaterdag echt hele pijnlijke borsten, niet normaal meer. Heb ook altijd wel pijnlijke borsten als ik ongesteld moet worden maar dan pas 2 dagen van te voren. En nu zit de pijn voornamelijk aan de zijkanten.

Mijn NOD is pas volgende week vrijdag.

Hebben jullie ook deze ervaringen? Zou het op iets kunnen wijzen?
Ik duim heel hard met je mee. Ik had ook al daags voor het testen twee grote blauwe plekken in plaats van borsten op die plek zitten.
Sterkte met wachten!
Geen ervaring, maar kunnen ook bijwerkingen zijn natuurlijk van de medicijnen. Kan me je onzekerheid voorstellen, helaas is het echt afwachten en nu nog te vroeg voor zwangerschaps symptomen. Veel succes, hopelijk snel positief resultaat!
Het enige wat je kunt doen is gewoon afwachten helaas.

Ik heb 2weken geleden de eerste keer iui gehad.
En gisteren helaas ongesteld geworden.
Ik had ook wel van alles bedacht qua symptomen maar was weer niets.
Hoi, ik herken je gevoel, heel frustrerend en je haalt je van alles in je hoofd omdat je natuurlijk exact weet wanneer je eisprong was en je het verder niet in de hand hebt. Ik heb in totaal 4 iui’s gehad (Over bijna 2 jaar verspreid, door pcos).
Ik had iedere ronde pijnlijke borsten en wel wat zwangerschapsverschijnselen. De teleurstelling was dan ook steeds heel groot omdat ik echt de hoop en het gevoel had dat t gelukt was. Het enige wat je kan doen is afwachten, je gedachten verzetten, positief denken en loslaten. Dat laatste lukte me natuurlijk niet, totdat ik aan t wachten was op ivf en me daar op focuste, toch nog 1 laatste keer iui en ik was zwanger!
Veel succes, Hopelijk is t je snel gegund :hug:
Ik duim van harte mee, maar helaas uit eigen ervaring weet ik ook dat ik dit heel erg ervaarde in het begin van onze IUI, nu diep in de ICSI mallemolen en let nu totaal niet meer op kwaaltjes, de 2 keren dat ik zwanger was voelde ik totaal niks en verwachtte ik ook niets dus het zegt echt niks.

:hug:
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
Wat spannend, TO.
Bij mij kwamen die pijnlijke borsten ook vrij snel na de bevruchting. Zelfs met lopen deden ze pijn.
Ook had ik op m'n tepelhof van die witte bultjes, die had ik normaal gesproken nooit.
Verder had ik niet echt symptomen.
Hopelijk snel goed nieuws :hug:
-

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven