Zaterdagmorgentopic.

07-10-2017 09:44 32 berichten
Hallo allemaal! Goedemorgen!

Het is alweer zaterdag. Vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt? Het lijkt wel alsof er maar 4 dagen in een week zitten.
Vandaag wordt een drukke dag voor mij, moet veel boodschappen doen, want alles is in één keer op, ook die zaken die je maar af en toe koopt en nu moet ik naar meerdere winkels om alles te halen.
Het wordt een bizar natte dag vandaag, dus moet ik het voor elkaar zien te krijgen tussen de buien door.

Deze dag nodigt niet uit om een terrasje te pakken, het is grijs en vochtig en beloofd ook erg nat te worden, maar dat mag de pret niet drukken en maakt me zelfs meer nieuwsgierig naar wat jullie allemaal gaan doen vandaag. Misschien zwemmen of naar een leuke overdekte markt, misschien een pretpark omdat je nu nergens hoeft te wachten.
In ieder geval, roept u maar, ben benieuwd. :)

Groetjes,

Fijne dag!!!
Ik ga er een lekkere burgerlijke zaterdag van maken door naar de Intratuin te gaan op plantenjacht en bijpassende bloempot. En als dat geslaagd is thuis een beker warme chocolade melk drinken met een speculaasje erbij :D
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
07-10-2017 10:55
Maak een gezellig wandelingetje langs een goede bakker en verwen jezelf dan met taart en een heerlijke kom thee als je weer thuiskomt.
Oeh dat is nog eens een goed idee! Ik zie hier al die berichten met baby’s voorbij komen. Kan niet wachten tot die van ons er is. Duurt nog zo lang!
Bobby-Pin schreef:
07-10-2017 10:59
Ik ga er een lekkere burgerlijke zaterdag van maken door naar de Intratuin te gaan op plantenjacht en bijpassende bloempot. En als dat geslaagd is thuis een beker warme chocolade melk drinken met een speculaasje erbij :D
Er is niets mis met burgerlijk, integendeel, lijkt me vreselijk om een adelijke dag door te brengen en trouwens, als je een grote bushy plant koopt, met bijbehorende pot, dan heb je een bohemian dag en daar valt ook wat voor te zeggen.

Veel plezier daar bij Intratuin! :)
Morgen schijnt het wel redelijk lekker weer te worden.
In ieder geval droog met een zonnetje! (Mooi weer om in het bos te wandelen :sun:)
Lavendel_Madelief schreef:
07-10-2017 10:51
Ik heb uit kunnen slapen omdat mijn baby van 2 maanden oud 9 uur achter elkaar geslapen heeft vannacht!! :cheer2:
Ow ik ben jaloers :-$. Zoon is 8 maanden en eenmalig 6 uur achter elkaar is het record. Inmiddels is 3 uur slaap een luxe.
Alle reacties Link kopieren
:hello: hoi lieve Cateau, late reactie, ik was op om 6 uur en moest vroeg de deur uit vanwege een uitje naar Ketelaar in Duitsland voor een bedevaart. (Daar woon ik dichtbij zoals je weet)
Ik ben net thuis, ben kapot en heb het zo koud dat ik een heet bad heb gemaakt, maar ik heb echt een topdag gehad!

Ik hoop jij ook!! :smooch:
(Ik vond het wel r*tekoud..)
Alicereturns schreef:
07-10-2017 21:54
:hello: hoi lieve Cateau, late reactie, ik was op om 6 uur en moest vroeg de deur uit vanwege een uitje naar Ketelaar in Duitsland voor een bedevaart. (Daar woon ik dichtbij zoals je weet)
Ik ben net thuis, ben kapot en heb het zo koud dat ik een heet bad heb gemaakt, maar ik heb echt een topdag gehad!

Ik hoop jij ook!! :smooch:
(Ik vond het wel r*tekoud..)
Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent.

Geniet van je bad en neem er een lekker drankje bij. :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven