Zaterdagmorgentopic.
zaterdag 7 oktober 2017 om 09:44
Hallo allemaal! Goedemorgen!
Het is alweer zaterdag. Vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt? Het lijkt wel alsof er maar 4 dagen in een week zitten.
Vandaag wordt een drukke dag voor mij, moet veel boodschappen doen, want alles is in één keer op, ook die zaken die je maar af en toe koopt en nu moet ik naar meerdere winkels om alles te halen.
Het wordt een bizar natte dag vandaag, dus moet ik het voor elkaar zien te krijgen tussen de buien door.
Deze dag nodigt niet uit om een terrasje te pakken, het is grijs en vochtig en beloofd ook erg nat te worden, maar dat mag de pret niet drukken en maakt me zelfs meer nieuwsgierig naar wat jullie allemaal gaan doen vandaag. Misschien zwemmen of naar een leuke overdekte markt, misschien een pretpark omdat je nu nergens hoeft te wachten.
In ieder geval, roept u maar, ben benieuwd.
Groetjes,
Fijne dag!!!
Het is alweer zaterdag. Vinden jullie ook dat de tijd voorbij vliegt? Het lijkt wel alsof er maar 4 dagen in een week zitten.
Vandaag wordt een drukke dag voor mij, moet veel boodschappen doen, want alles is in één keer op, ook die zaken die je maar af en toe koopt en nu moet ik naar meerdere winkels om alles te halen.
Het wordt een bizar natte dag vandaag, dus moet ik het voor elkaar zien te krijgen tussen de buien door.
Deze dag nodigt niet uit om een terrasje te pakken, het is grijs en vochtig en beloofd ook erg nat te worden, maar dat mag de pret niet drukken en maakt me zelfs meer nieuwsgierig naar wat jullie allemaal gaan doen vandaag. Misschien zwemmen of naar een leuke overdekte markt, misschien een pretpark omdat je nu nergens hoeft te wachten.
In ieder geval, roept u maar, ben benieuwd.
Groetjes,
Fijne dag!!!
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:01
Oeh dat is nog eens een goed idee! Ik zie hier al die berichten met baby’s voorbij komen. Kan niet wachten tot die van ons er is. Duurt nog zo lang!
zaterdag 7 oktober 2017 om 11:07
Er is niets mis met burgerlijk, integendeel, lijkt me vreselijk om een adelijke dag door te brengen en trouwens, als je een grote bushy plant koopt, met bijbehorende pot, dan heb je een bohemian dag en daar valt ook wat voor te zeggen.
Veel plezier daar bij Intratuin!
zaterdag 7 oktober 2017 om 15:21
Ow ik ben jaloersLavendel_Madelief schreef: ↑07-10-2017 10:51Ik heb uit kunnen slapen omdat mijn baby van 2 maanden oud 9 uur achter elkaar geslapen heeft vannacht!!![]()
zaterdag 7 oktober 2017 om 21:54
Ik ben net thuis, ben kapot en heb het zo koud dat ik een heet bad heb gemaakt, maar ik heb echt een topdag gehad!
Ik hoop jij ook!!
(Ik vond het wel r*tekoud..)
zaterdag 7 oktober 2017 om 22:03
Fijn dat je weer gezond en wel thuis bent.Alicereturns schreef: ↑07-10-2017 21:54hoi lieve Cateau, late reactie, ik was op om 6 uur en moest vroeg de deur uit vanwege een uitje naar Ketelaar in Duitsland voor een bedevaart. (Daar woon ik dichtbij zoals je weet)
Ik ben net thuis, ben kapot en heb het zo koud dat ik een heet bad heb gemaakt, maar ik heb echt een topdag gehad!
Ik hoop jij ook!!![]()
(Ik vond het wel r*tekoud..)
Geniet van je bad en neem er een lekker drankje bij.