Alternatief huawei P8? /

07-10-2017 17:37 8 berichten
/ al dan niet tijdelijk.

Toestel heeft een haat-liefdeverhouding met wifi-signalen. Vooral een haatverhouding de laatste maanden: voor internet moet ik mijn bundel gebruiken.

Bij de provider zeggen ze dat het niet aan de simkaart ligt. In de winkel heeft de medewerker enkele tellen bij de instellingen gekeken. Voor reparatie ben ik de telefoon twee weken kwijt, Wat de kosten zijn weet ik nog niet, maar heb niks zien staan over garantie en heb geen serviceabonnement bij mijn abonnement, dus denk wel dat er kosten zijn.

- 2-jarig abonnement loopt nog ongeveer 11 maanden
- voor hoe ik het nu globaal lees kan ik dit abonnement niet voortijdig opzeggen
- geen leentoestel van de provider, dus als ik laat repareren dan moet ik voor die twee weken sowieso een ander toestelletje opsnorren. (Uiteraard had ik net met de voorjaarsopruiming de reservetoestellen naar de milieustraat gebracht....)

Ik ga nog vragen wat de kosten zouden zijn, maar daar heb ik pas met koopavond weer gelegenheid voor.

Iemand toevallig ervaring met:
- Samsung Galaxy J3
- Wiko Lenny 3
- of een ander toestel van max. 140 euro?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nog een p8-lite ongebruikt liggen, wanneer je in de buurt woont mag je die best even lenen.
Niet geschoten is altijd mis
:rose: Lief!!

Eerst donderdag even afwachten wat de kosten zijn en of ik tijdelijke of permanente vervanging zoek.
Wileyfox Swift (2) vond ik zelf prima alternatief voor Huawei. Is zon 150 euro. Goedkoop dus
Het is overigens een P7 i.p.v. een P8
Reparatie valt onder de garantie (hoogstwaarschijnlijk). Twee weken reparatietijd is een richtlijn: afhankelijk van hoe druk de fabrikant/reparateur is.
P7 klinkt helemaal prima, ergens komende dagen eens zien hoe we kunnen contacten. Zou grappig zijn als we in elkaars buurt wonen.

Nu eerst even vrijdagavondrust :popcorn:
Ik verblijf veel op de Veluwe maar woon regio RDam.
Wanneer ik het bijtijds weet kan ik hem meenemen van thuis naar Veluwe op het moment dat ik thuis ben.
Beiden ietwat uit de richting, hoewel een excuus voor bezoek ( x2) ook wel wat heeft :P
Ik kom erop terug.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven