WhatsApp-notificaties iOS 11?

08-10-2017 13:23 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sinds ik mijn iPhone 7 heb ge-update naar iOS 11 (11.0.2 om precies te zijn), krijg ik soms geen WhatsApp'jes meer binnen.
Of nou ja, ik krijg ze wel binnen - maar zie ze pas verschijnen als ik de app open.

Iemand enig idee hoe dit kan / wat ik eraan kan doen?
Hier hetzelfde, heb al met instellingen zitten rommelen zonder succes. Ook steeds vastlopers en het ziet eruit als een menu voor dementerende bejaarden. Slechtste update ooit.
Mijn apps onderaan hebben geen namen meer.. ook zoiets.
Ben niet echt blij met deze update. Batterij is ook 2x zo snel leeg
Internagelaktisch
Eens, de vormgeving in het menu is spuuglelijk. Dat van de batterij was mij ook opgevallen. Ik heb nu trouwens wel een update voor whats-app met bug fixes, er staat niet bij specifiek voor IOS 11 maar kan me voorstellen dat WhatsApp zich aanpast aan IOS ipv andersom..
May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)
Dat verklaart waarom ik net ineens berichtjes van gisteravond en vanochtend vroeg binnen kreeg toen ik WhatsApp opende. Wat vervelend dit!
Ik heb hetzelfde probleem bij Android. Heel erg irritant. Appjes komen soms met uren vertraging binnen of als ik whatsapp of telefoonhoesje open. Heb nu in een laatste poging de spaarstand eraf gegooid. Alle andere dingen die ik geprobeerd heb op instellingengebied, hadden nl. geen effect.
anoniem_272211 wijzigde dit bericht op 09-10-2017 00:01
17.89% gewijzigd
Volgens mij is het probleem wel bekend bij de developers e.d. - maar ja, iedereen blijft (zo te lezen) met het probleem zitten.
Af en toe is mijn klok ook helemaal weg van mijn lock-screen & als het helemaal feest is, doet mijn gehele notifications-scherm het niet meer...
Idd mijn batterij is snel leeg. Telefoon loopt vast, dan doet mijn touchscreen niks meer. Heel irritant!
Ik heb een 6 en geen problemen.

Heb wel de laatste update erop iOS 11
En dan versie 2
watsapp heeft ook update gehad.
Wat bedoel je met bejaarden menu ? Bij ziet er weinig anders uit.
Benedryl-Cabbagepatch schreef:
08-10-2017 13:41
Eens, de vormgeving in het menu is spuuglelijk. Dat van de batterij was mij ook opgevallen. Ik heb nu trouwens wel een update voor whats-app met bug fixes, er staat niet bij specifiek voor IOS 11 maar kan me voorstellen dat WhatsApp zich aanpast aan IOS ipv andersom..
Batterij heb ik in de gaten gehouden maar is niet sneller leeg
Wel heb ik iets uitgezet bij WiFi (anders blijft ie zoeken ) en heb ik blue tooth standaard uitgezet. Maar dat deed ik al
Ik vind het een vreselijke update. Vormgeving is gewoon lelijk. Die nieuwe knoppen wanneer je je toegangscode moet invoeren: jakkes!

Bij Whatsapp wordt een kwart van je scherm gevuld met het woord Chats (en dan in hele grote letters.) Totaal onnodig ook, ik weet toch zelf wel waarvoor ik Whatsapp kan gebruiken? Hetzelfde geldt voor iMessages, daar staat nu ook in koeienletters Berichten.
Vivo per lei
poldervrouw schreef:
08-10-2017 18:55
Batterij heb ik in de gaten gehouden maar is niet sneller leeg
Wel heb ik iets uitgezet bij WiFi (anders blijft ie zoeken ) en heb ik blue tooth standaard uitgezet. Maar dat deed ik al
Ook zoiets ja, update je je telefoon schakelt Apple opeens 'Airdrop' in. En dan verstoppen ze ook nog eens die functie, dus je ziet niet eens dat deze is ingeschakeld!
Die nieuwe widgets vind ik ook niks, de knop nachtmodus hebben ze nu ook al verstopt.
Vivo per lei
Mijn WhatsApp doet ook kut, zelfde probleem.
Ook doet mijn touchscreen het af en toe niet goed meer en is de batterij ook sneller leer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven