Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
Maartje, heel mooi! Heel professioneel en strak!
Peas on earth!
Ahh Tien

Ook zonder te weten wat er aan de hand is: een dikke knuffel! Wat naar dat je zo verdrietig bent
Peas on earth!
*knuffelt 10 dood*

En het komt weer goed, alles komt in the end altijd wel weer goed, hoe kut ht ook is
Je hoeft hier natuurlijk niet te vertellen wat er aan de hand is, maar kun je wel ergens je hart luchten (als je die behoefte hebt)? Of misschien Vinyl even bellen? Want die zit tenslotte achter de computer (gezien mooie voorkant). Knuffel!
Peas on earth!
@Fniel: Echt mooi, maar inderdaad ook wel wat aan de drukke kant voor mijn smaak. Maar absoluut ruim goed genoeg om professioneel over te komen.
Peas on earth!
Vinyl, ik kan die tekst onderaan niet lezen, maar volgens mij is het info over je studie/studiejaar/studierichting/etc. Kan dat anders misschien ook op de binnenkant of eerste pagina? Dan is het misschien toch iets strakker?
Peas on earth!
Thanks meiden. Vinyl to the recue..
Hoi allen, vandaag begrafenis van Oma van Kees gehad, door ongunstig tijdstip en files geen lunch gegeten behalve plak cake en 1000 pepermuntjes met dikke suikercrash tot gevolg. Nu net gegeten en totaal redeloos moe. Stiekum merk je het verschil best als je fatsoenlijk eet.

Crematie was voornamelijk verdrietig in de zin dat het een onpersoonlijk dreutelverhaaltje was, in zo'n nare crematiefabriek van Yarden, een dominee waar geen touw aan vast viel te knopen (de Titanic en Minister Bos kwamen er in voor?!) Nee, zó zou ik niemands laatste afscheid verzinnen.
quote:Tientje79 schreef op 17 februari 2009 @ 20:48:

Thanks meiden. Vinyl to the recue..Vinyl aan de foon? Fijn!
Peas on earth!
He bah MdK, wat een nare dag. Verdrietig eigenlijk dat er over zijn oma geen beter verhaal was dan het onpersoonlijke verhaal. Heeft er niet iemand iets voorbesproken met de familie? Of wás er simpelweg geen mooier verhaal te maken. Qua eten zijn dat vaak rare dagen he. Nu dan maar even bijkomen
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 20:44:

Vinyl, ik kan die tekst onderaan niet lezen, maar volgens mij is het info over je studie/studiejaar/studierichting/etc. Kan dat anders misschien ook op de binnenkant of eerste pagina? Dan is het misschien toch iets strakker?Nee, ik vind het ook niet mooi, maar het MOET op de voorkant... Balen... grrrrr.....
Oh, wilde er nog even naar kijken, maar hij is al weg. En wat nou als je die info in één rij in klein lettertype helemaal onderaan zet (in diezelfde witte letters)? Ik weet het ook niet meer precies eerlijk gezegd hoor...
Peas on earth!
Tien, gaat 't wel een beetje?
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:39:

Oh, wilde er nog even naar kijken, maar hij is al weg. En wat nou als je die info in één rij in klein lettertype helemaal onderaan zet (in diezelfde witte letters)? Ik weet het ook niet meer precies eerlijk gezegd hoor...

Daar is de achtergrond weer te licht voor

Ik baaaaaal van de verplichte informatie.

Vooral als er op moet: HU, Faculteit Communicatie en Journalistiek, School voor Communicatiemanagement, Utrecht

Dan denk ik echt, welke idioot heeft dat bedacht?
Of links en dan verticaal (daar was het donkerder toch?). Nouja... en anders ís het maar gewoon zo. Ik vond 'm wel mooi strak en een eenheid!
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:39:

Tien, gaat 't wel een beetje?

Jawel hoor, die arme Vinyl heeft vast een natte telefoon na al mijn geween. Maar het gaat wel weer een beetje. Vriendinnetje (hier beter bekend als Flora..) komt me zo in persoon een hart onder de riem steken. Zo lief. Begin ik gewoon weer met janken. Gut.

Morgen vast weer over. Hoop ik dan maar.

Thanks.
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:46:

Of links en dan verticaal (daar was het donkerder toch?). Nouja... en anders ís het maar gewoon zo. Ik vond 'm wel mooi strak en een eenheid!

Nou ja, dat ineens links plaatsen gaat A. tegen de balans in die er in zat en B lopen daar allemaal kabels, dus wordt het ook niet leesbaarder.

Nou ja, nog 3 maanden om het definitief te maken, hihi

Dankjewel!
Fijn dat je vriendinnen er voor je zijn
Peas on earth!
Ben je verdrietg Kikker?
Psssst.... Ik duik mijn mandje in. Welterusten en een knuffel voor de afvallers met tranen, met heftige begrafenisdagen en andere perikelen!

quote:Mevrouwdekees schreef op 17 februari 2009 @ 22:11:

Ben je verdrietg Kikker?Nee hoor! Dat was wenende Tientje aan de telefoon!
quote:Vinyl schreef op 17 februari 2009 @ 22:17:

[...]

Nee hoor! Dat was wenende Tientje aan de telefoon!

Wenende Tientje mét snorharen

Even TopChef afkijken en dan lekker naar bed, nog even lezen.
Peas on earth!
Oei, die had ik nog niet gezien.

Ach.... haar oren zijn in het echt ook kleiner, en haar tanden mooi wit, dus gelukkig ziet ze er niet zo uit

Trusten allemaal!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven