De koning(in) der stofzuigers
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:10
Lekker huishoudelijk onderwerp. Waarom is er eigenlijk geen smiley van een krop andijvie??
Toevallig is kwam deze week al 3x het onderwerp 'stofzuigers' voorbij. (Zou het aan de leeftijd liggen?
Natuurlijk verschillende meningen en verschillende wensen.
Mijn stofzuiger is bijna aan vervanging toe. Dus nu vraag ik me af: wat is nou echt de koning(in) der stofzuigers? En dan bedoel ik niet 'ik heb merk x en dat bevalt me prima' maar echt meer dan dat. Welke stofzuiger is echt ge-wel-dig (wat een van de gesprekspartners hier beweerde) en waarom vind jij dat?
(Voor het gemak kijken we even niet naar de prijs).
Toevallig is kwam deze week al 3x het onderwerp 'stofzuigers' voorbij. (Zou het aan de leeftijd liggen?
Natuurlijk verschillende meningen en verschillende wensen.
Mijn stofzuiger is bijna aan vervanging toe. Dus nu vraag ik me af: wat is nou echt de koning(in) der stofzuigers? En dan bedoel ik niet 'ik heb merk x en dat bevalt me prima' maar echt meer dan dat. Welke stofzuiger is echt ge-wel-dig (wat een van de gesprekspartners hier beweerde) en waarom vind jij dat?
(Voor het gemak kijken we even niet naar de prijs).
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:15
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:21
De numatic stofzuigers zijn heel goed, wij hebben de Hetty. Ik koop de zakken op internet want de originele zijn erg door. Je kunt er alles mee opzuigen tot aan bouwstof toe en hij raakt niet verstopt of gaat stuk. In de schoonmaakwereld worden ze ook vaak gebruikt. Niet goedkoop maar wel erg tevreden over.
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:44
Op mijn werk hebben we ook een Hetty. Zij is stuk.schorpioentje29 schreef: ↑10-10-2017 10:21De numatic stofzuigers zijn heel goed, wij hebben de Hetty. Ik koop de zakken op internet want de originele zijn erg door. Je kunt er alles mee opzuigen tot aan bouwstof toe en hij raakt niet verstopt of gaat stuk. In de schoonmaakwereld worden ze ook vaak gebruikt. Niet goedkoop maar wel erg tevreden over.
dinsdag 10 oktober 2017 om 10:57
Ik heb al 8 jaar mijn Dyson die echt geweldig zuigt. Het is dus wel een 'oud' type dus ik kan niets zeggen over de nieuwe modellen. Ik vind het fijn dat de filter makkelijk te reinigen is en de bak zo leeggegooid kan worden.
Hij maakt wel wat meer herrie dan de Miele van mn vriend (die gebruiken we voor de bovenverdieping).
Hij maakt wel wat meer herrie dan de Miele van mn vriend (die gebruiken we voor de bovenverdieping).
dinsdag 10 oktober 2017 om 12:07
Wij hebben nu een Dirt devil
laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat het laminaat er stevig inlicht bij ons thuis, ongelofelijk wat een kracht
klein, makkelijk op te bergen en geen stofzuigerzak nodig!
nadeel: ietwat kort snoer.
als je zoekt bij een webshop die ook supermarkten heeft in Nederland en Duitsland (ik wil geen ban
) vindt je hem voor nog geen 60 euro!!
laat ik het zo zeggen, ik ben blij dat het laminaat er stevig inlicht bij ons thuis, ongelofelijk wat een kracht
klein, makkelijk op te bergen en geen stofzuigerzak nodig!
nadeel: ietwat kort snoer.
als je zoekt bij een webshop die ook supermarkten heeft in Nederland en Duitsland (ik wil geen ban
dinsdag 10 oktober 2017 om 15:34
woensdag 11 oktober 2017 om 20:04
Numatic (Henry)
Voordelen:
Ontzettend hufterproof
Niet veel knopjes, kan niet veel aan kapot gaan.
Grote stofzuigerzak (voorheen een dyson, de zuigkracht hiervan werd toch wat minder, filter schoonmaken was veel werk).
Veel zuigkracht.
Lange kabel, dus een ver bereik.
En een vrolijk gezichtje op de stofzuiger.
Nadeel:
Groot en een flitsend uiterlijk.
Voordelen:
Ontzettend hufterproof
Niet veel knopjes, kan niet veel aan kapot gaan.
Grote stofzuigerzak (voorheen een dyson, de zuigkracht hiervan werd toch wat minder, filter schoonmaken was veel werk).
Veel zuigkracht.
Lange kabel, dus een ver bereik.
En een vrolijk gezichtje op de stofzuiger.
Nadeel:
Groot en een flitsend uiterlijk.
woensdag 11 oktober 2017 om 20:17
Voor het geld is een Numatic onverslaanbaar en zo duur zijn ze nou ook weer niet, zeker als je een Dyson prijskaartje heb gezien . Waar laatste al omgesmolten is tot bloembak na een handvol jaren, gaat een Numatic vaak vele decennia mee.
slobberbone wijzigde dit bericht op 11-10-2017 20:20
0.42% gewijzigd
woensdag 11 oktober 2017 om 20:19