Te snel klaarkomen (man)

10-10-2017 23:24 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iets dat de huisarts aan kan doen?
Iemand ervaring ermee?
Uuhmm.....
Neem pauzes, als je voelt dat je bijna komt richt je op de vrouw gewoon beffen of zoenen en wissel positie.
Makkelijkste is Orgasme Vertragende Condooms kopen. Geen glijmiddel want dan komt je vrouw ook niet snel :P
Linky
Als glijmiddel kan je sensitieve kopen waardoor je vrouw sneller komt en dan ook rustiger gaat zijn :P
Ik zou erop googlen. Als ik, geen man, al diverse trucjes gehoord heb zoals denken aan kots, ontlasting of een verplicht huwelijk, dan zal het internet nog veel methoden weten.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Gewoon op tijd stoppen en niet zo egoistisch doorgaan voor je eigen orgasme! Seks moet voor 2 personen lekker zijn, niet alleen voor jou! Kom je al na 2 minuten? Eruit en over op een ander standje. :biggrin:
anoniem_353706 wijzigde dit bericht op 11-10-2017 08:36
Reden: typfouten
0.93% gewijzigd
Ik denk dat google veel weet. Verder kun je samen met je partner misschien oefenen in het uitstellen van het klaarkomen.
Het leren kennen van je grenzen is daarbij essentieel.

Probeer wat fijn voelt en waardoor je het klaarkomen kunt uitstellen.
Bij binnengaan bijvoorbeeld even stil blijven liggen en wachten met bewegen. Of zo af en toe even een pauze nemen en proberen aan iets anders te denken.
silversky schreef:
11-10-2017 08:36
Gewoon op tijd stoppen en niet zo egoistisch doorgaan voor je eigen orgasme! Seks moet voor 2 personen lekker zijn, niet alleen voor jou! Kom je al na 2 minuten? Eruit en over op een ander standje. :biggrin:
Ik vind dit wel erg kort door de bocht.
Er zijn ook mannen, die helemaal niet egoïstisch zijn, die wel snel klaarkomen. En waarbij overgaan naar een ander standje averechts werkt.
Aan beide kanten geduld en gewoon samen leren genieten van seks is het belangrijkst.
Niet te veel focussen op wat je doet, ook goed in en uit blijven ademen. Je gedachten verplaatsen kan werken, maar kan ook gevaarlijk zijn als het teveel afleid. Een ander standje helpt vaak, of gewoon even stoppen met wat je doet. Voor mij is de ademhaling echter het belangrijkst... dan laat je al wat spanning los namelijk
De eerste keer voor het binnendringen al klaar laten komen met de hand of mond. De tweede keer zal dan een stukje langzamer gaan. Mits hij meerdere keren kan tenminste.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven