Te snel klaarkomen (man)
woensdag 11 oktober 2017 om 01:28
Uuhmm.....
Neem pauzes, als je voelt dat je bijna komt richt je op de vrouw gewoon beffen of zoenen en wissel positie.
Makkelijkste is Orgasme Vertragende Condooms kopen. Geen glijmiddel want dan komt je vrouw ook niet snel
Linky
Als glijmiddel kan je sensitieve kopen waardoor je vrouw sneller komt en dan ook rustiger gaat zijn
Neem pauzes, als je voelt dat je bijna komt richt je op de vrouw gewoon beffen of zoenen en wissel positie.
Makkelijkste is Orgasme Vertragende Condooms kopen. Geen glijmiddel want dan komt je vrouw ook niet snel
Linky
Als glijmiddel kan je sensitieve kopen waardoor je vrouw sneller komt en dan ook rustiger gaat zijn
woensdag 11 oktober 2017 om 08:36
woensdag 11 oktober 2017 om 09:36
Ik denk dat google veel weet. Verder kun je samen met je partner misschien oefenen in het uitstellen van het klaarkomen.
Het leren kennen van je grenzen is daarbij essentieel.
Probeer wat fijn voelt en waardoor je het klaarkomen kunt uitstellen.
Bij binnengaan bijvoorbeeld even stil blijven liggen en wachten met bewegen. Of zo af en toe even een pauze nemen en proberen aan iets anders te denken.
Het leren kennen van je grenzen is daarbij essentieel.
Probeer wat fijn voelt en waardoor je het klaarkomen kunt uitstellen.
Bij binnengaan bijvoorbeeld even stil blijven liggen en wachten met bewegen. Of zo af en toe even een pauze nemen en proberen aan iets anders te denken.
woensdag 11 oktober 2017 om 09:37
Ik vind dit wel erg kort door de bocht.
Er zijn ook mannen, die helemaal niet egoïstisch zijn, die wel snel klaarkomen. En waarbij overgaan naar een ander standje averechts werkt.
Aan beide kanten geduld en gewoon samen leren genieten van seks is het belangrijkst.
woensdag 11 oktober 2017 om 09:41
Niet te veel focussen op wat je doet, ook goed in en uit blijven ademen. Je gedachten verplaatsen kan werken, maar kan ook gevaarlijk zijn als het teveel afleid. Een ander standje helpt vaak, of gewoon even stoppen met wat je doet. Voor mij is de ademhaling echter het belangrijkst... dan laat je al wat spanning los namelijk