Afvallen met Boer zoekt Vrouw!
dinsdag 17 februari 2009 om 20:41
dinsdag 17 februari 2009 om 20:44
dinsdag 17 februari 2009 om 20:51
Hoi allen, vandaag begrafenis van Oma van Kees gehad, door ongunstig tijdstip en files geen lunch gegeten behalve plak cake en 1000 pepermuntjes met dikke suikercrash tot gevolg. Nu net gegeten en totaal redeloos moe. Stiekum merk je het verschil best als je fatsoenlijk eet.
Crematie was voornamelijk verdrietig in de zin dat het een onpersoonlijk dreutelverhaaltje was, in zo'n nare crematiefabriek van Yarden, een dominee waar geen touw aan vast viel te knopen (de Titanic en Minister Bos kwamen er in voor?!) Nee, zó zou ik niemands laatste afscheid verzinnen.
Crematie was voornamelijk verdrietig in de zin dat het een onpersoonlijk dreutelverhaaltje was, in zo'n nare crematiefabriek van Yarden, een dominee waar geen touw aan vast viel te knopen (de Titanic en Minister Bos kwamen er in voor?!) Nee, zó zou ik niemands laatste afscheid verzinnen.
dinsdag 17 februari 2009 om 20:54
He bah MdK, wat een nare dag. Verdrietig eigenlijk dat er over zijn oma geen beter verhaal was dan het onpersoonlijke verhaal. Heeft er niet iemand iets voorbesproken met de familie? Of wás er simpelweg geen mooier verhaal te maken. Qua eten zijn dat vaak rare dagen he. Nu dan maar even bijkomen
Peas on earth!
dinsdag 17 februari 2009 om 21:28
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 20:44:
Vinyl, ik kan die tekst onderaan niet lezen, maar volgens mij is het info over je studie/studiejaar/studierichting/etc. Kan dat anders misschien ook op de binnenkant of eerste pagina? Dan is het misschien toch iets strakker?Nee, ik vind het ook niet mooi, maar het MOET op de voorkant... Balen... grrrrr.....
Vinyl, ik kan die tekst onderaan niet lezen, maar volgens mij is het info over je studie/studiejaar/studierichting/etc. Kan dat anders misschien ook op de binnenkant of eerste pagina? Dan is het misschien toch iets strakker?Nee, ik vind het ook niet mooi, maar het MOET op de voorkant... Balen... grrrrr.....
dinsdag 17 februari 2009 om 21:43
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:39:
Oh, wilde er nog even naar kijken, maar hij is al weg. En wat nou als je die info in één rij in klein lettertype helemaal onderaan zet (in diezelfde witte letters)? Ik weet het ook niet meer precies eerlijk gezegd hoor...
Daar is de achtergrond weer te licht voor
Ik baaaaaal van de verplichte informatie.
Vooral als er op moet: HU, Faculteit Communicatie en Journalistiek, School voor Communicatiemanagement, Utrecht
Dan denk ik echt, welke idioot heeft dat bedacht?
Oh, wilde er nog even naar kijken, maar hij is al weg. En wat nou als je die info in één rij in klein lettertype helemaal onderaan zet (in diezelfde witte letters)? Ik weet het ook niet meer precies eerlijk gezegd hoor...
Daar is de achtergrond weer te licht voor
Ik baaaaaal van de verplichte informatie.
Vooral als er op moet: HU, Faculteit Communicatie en Journalistiek, School voor Communicatiemanagement, Utrecht
Dan denk ik echt, welke idioot heeft dat bedacht?
dinsdag 17 februari 2009 om 21:50
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:39:
Tien, gaat 't wel een beetje?
Jawel hoor, die arme Vinyl heeft vast een natte telefoon na al mijn geween. Maar het gaat wel weer een beetje. Vriendinnetje (hier beter bekend als Flora..) komt me zo in persoon een hart onder de riem steken. Zo lief. Begin ik gewoon weer met janken. Gut.
Morgen vast weer over. Hoop ik dan maar.
Thanks.
Tien, gaat 't wel een beetje?
Jawel hoor, die arme Vinyl heeft vast een natte telefoon na al mijn geween. Maar het gaat wel weer een beetje. Vriendinnetje (hier beter bekend als Flora..) komt me zo in persoon een hart onder de riem steken. Zo lief. Begin ik gewoon weer met janken. Gut.
Morgen vast weer over. Hoop ik dan maar.
Thanks.
dinsdag 17 februari 2009 om 21:53
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 17 februari 2009 @ 21:46:
Of links en dan verticaal (daar was het donkerder toch?). Nouja... en anders ís het maar gewoon zo. Ik vond 'm wel mooi strak en een eenheid!
Nou ja, dat ineens links plaatsen gaat A. tegen de balans in die er in zat en B lopen daar allemaal kabels, dus wordt het ook niet leesbaarder.
Nou ja, nog 3 maanden om het definitief te maken, hihi
Dankjewel!
Of links en dan verticaal (daar was het donkerder toch?). Nouja... en anders ís het maar gewoon zo. Ik vond 'm wel mooi strak en een eenheid!
Nou ja, dat ineens links plaatsen gaat A. tegen de balans in die er in zat en B lopen daar allemaal kabels, dus wordt het ook niet leesbaarder.
Nou ja, nog 3 maanden om het definitief te maken, hihi
Dankjewel!