Seks met getrouwde man
donderdag 12 oktober 2017 om 11:38
Vele van jullie zullen mijn gedrag wel afkeuren, maar ik heb een affaire met een getrouwde man. Ik heb hem leren kennen op een datingsite (dat hij als getrouwde man daar zit dat is natuurlijk al fout), eerst waren we alleen aan het appen maar ondertussen is hij al meerdere keren langs geweest en hebben we ook sex. Ikzelf vind dat ik niet fout ben, hij is getrouwd en hij kiest ervoor om zijn lul achterna te lopen en dat is niet mijn zaak. Wat vinden jullie; is hij alleen een enorme eikel dat hij zijn vrouw bedonderd, of zijn wij beide fout en moet ik maar van getrouwde mannen afblijven....
donderdag 12 oktober 2017 om 21:08
donderdag 12 oktober 2017 om 23:58
Echt niet. Veruit de meeste mannen die vreemd gaan hebben thuis een vrouw die na het huwelijk in elkaar zakte gelijk een afkoelende kaassoufflé. Eerst heet en knapperig, dan afgekoeld en slap.YouWish schreef: ↑12-10-2017 20:50Amand en Willem waarom gaan jullie er vanuit dat zijn vrouw geen sex meer wil?
Er zijn zat mannen (en vrouwen) die vreemdgaan terwijl alles goed zit in de (sex)relatie.
Jullie zullen wel uit ervaring spreken dat vrouwen spontaan opdrogen. Ik kan ze helemaal begrijpen; ik heb dat al bij jullie berichten.
Wat amand zegt, die vrouwen schrijven hier op het forum. Vroeg op, huilend kind, baantje er bij. En dan zet het verslonzen in met als gevolg dat de seks er het eerst aan moet geloven.
En dan rest er als man zijnde niet veel keus.
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:17
Ach, huilie, huilie, Willem. En wat leggen die "zogenaamde gekwelde" mannetjes dan in de schaal na het trouwen, (eventueel) krijgen van een kind (da's overigens ook nog niet eens gezegd want het halve forum staat vol met dames (en dus kennelijk ook heren) met kinderwens)?
Weinig hè, want de dame in kwestie mag inderdaad na het baren, ook nog een bijna fulltime baan doen omdat het mannetje nou ook niet zo'n denderend salaris heeft (en zij per slot van rekening ook niet jaren voor de kat zn .. op school heeft gezeten), het leven alleen maar duurder wordt en ze mag het hele (!) huishouden op haar nek nemen terwijl manlief met de zapper een voetbalwedstrijdje kijkt of met zn matties op pad gaat.
Raar zeg, dat zo'n dame (Heb bewondering voor haar en hoe ze al die balletjes in de lucht houdt!) iets meer vraagt om in de stemming te komen dan het "zogenaamd gekwelde" mannetje haar komt brengen. (Lees: waar blijven die handjes die helpen om te stofzuigen, eens een bad voor haar vol laten lopen, of andere zaken uit haar handen halen.)
En als ze dan doodgemoedereerd en bekaf in haar joggingbroek op de bank manlief met zijn stijve lulletje afwijst, gaat het "zogenaamd gekwelde" mannetje niet bij zichzelf te rade of hij zijn vrouw misschien kan ontlasten om weer iets meer energie bij haar te creëren, nee hij gaat op op zijn I-kloteding een profiel aanmaken, doen alsof hij hardloopt en een neukertje zoeken.
En dat is dan een echte man, nee dat is mijn beleving een slappe zak die het neerstompen niet waard is.
Weinig hè, want de dame in kwestie mag inderdaad na het baren, ook nog een bijna fulltime baan doen omdat het mannetje nou ook niet zo'n denderend salaris heeft (en zij per slot van rekening ook niet jaren voor de kat zn .. op school heeft gezeten), het leven alleen maar duurder wordt en ze mag het hele (!) huishouden op haar nek nemen terwijl manlief met de zapper een voetbalwedstrijdje kijkt of met zn matties op pad gaat.
Raar zeg, dat zo'n dame (Heb bewondering voor haar en hoe ze al die balletjes in de lucht houdt!) iets meer vraagt om in de stemming te komen dan het "zogenaamd gekwelde" mannetje haar komt brengen. (Lees: waar blijven die handjes die helpen om te stofzuigen, eens een bad voor haar vol laten lopen, of andere zaken uit haar handen halen.)
En als ze dan doodgemoedereerd en bekaf in haar joggingbroek op de bank manlief met zijn stijve lulletje afwijst, gaat het "zogenaamd gekwelde" mannetje niet bij zichzelf te rade of hij zijn vrouw misschien kan ontlasten om weer iets meer energie bij haar te creëren, nee hij gaat op op zijn I-kloteding een profiel aanmaken, doen alsof hij hardloopt en een neukertje zoeken.
En dat is dan een echte man, nee dat is mijn beleving een slappe zak die het neerstompen niet waard is.
anoniem_351226 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 09:51
0.10% gewijzigd
vrijdag 13 oktober 2017 om 09:39
En laten we niet vergeten dat deze vrouwen steeds vaker bij de knappe buurman koffie gaan drinken. Wie zit er nou te wachten op de luie, kalende neuspeuteraar met zn bierbuik.
Serieus Willem, ik weet niet waar jij woont maar in mijn omgeving zijn vrijwel
alle 40+ vrouwen prachtig en goed verzorgd. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen over de gemiddelde Nederlandse 40+ man. Brrrr wat een zoutloze figuren zijn dat. Vinden zichzelf wel helemaal het haantje natuurlijk, maar man man al kreeg ik er een miljoen voor ging ik er nog niet onder liggen.
Serieus Willem, ik weet niet waar jij woont maar in mijn omgeving zijn vrijwel
alle 40+ vrouwen prachtig en goed verzorgd. Ik zou willen dat ik hetzelfde kon zeggen over de gemiddelde Nederlandse 40+ man. Brrrr wat een zoutloze figuren zijn dat. Vinden zichzelf wel helemaal het haantje natuurlijk, maar man man al kreeg ik er een miljoen voor ging ik er nog niet onder liggen.
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:41
Die eerste zin Willem daar vinden we elkaar, eindelijk!
Maar er zijn twee mensen nodig om een (seksuele) relatie interessant, spannend, vernieuwend, onderhoudend en you-name-it te houden. En dat kan betekenen dat je dus moet communiceren, omstandigheden moet helpen creëren, zelf eens een leuk initiatief kunt verzinnen of inderdaad daar is tie weer...je handen laten wapperen (persoonlijk vind ik dat een van de beste trucs van manlief om mijn aandacht te trekken) dus iets in de trant van...kan ik je even helpen door een was te draaien, de vaatwasser leeg te halen, te koken, een stofzuiger door het huis te trekken, heb een lekker bad voor je laten vollopen of iets van die strekking). Dan heb ik namelijk ook tijd om even uit te blazen, me op te frissen en uitgebreid de tijd te nemen zijn hersens uit zijn hoofd te neuken.
Die tweede zin stoort me. Dat is een aanname van lik-me-vessie. Ben eind dertig en in mijn omgeving hoor ik juist geluiden van vriendinnen dat ze steeds meer zin krijgen, logisch want zij hebben dan ook mannen die graag iets extra's (praktische hulp, aandacht, initiatief nemen eñ communiceren) doen om vrouwlief op een positieve manier te benaderen.
Je derde zin is lulkoek, want dat suggereert dat vrouwen dat niet zouden zijn. Vanzelfsprekend zijn vrouwen ook geil, alleen die benadering hè, daar schort het zo vaak aan. En daarbij...
"If you don't use it, you lose it" zei mijn wijze moeder (bijna 70) met een guitige kop vorige week bij de koffie. Dus als zij er zo over denkt, zullen er vast veel meer zijn!
Maar er zijn twee mensen nodig om een (seksuele) relatie interessant, spannend, vernieuwend, onderhoudend en you-name-it te houden. En dat kan betekenen dat je dus moet communiceren, omstandigheden moet helpen creëren, zelf eens een leuk initiatief kunt verzinnen of inderdaad daar is tie weer...je handen laten wapperen (persoonlijk vind ik dat een van de beste trucs van manlief om mijn aandacht te trekken) dus iets in de trant van...kan ik je even helpen door een was te draaien, de vaatwasser leeg te halen, te koken, een stofzuiger door het huis te trekken, heb een lekker bad voor je laten vollopen of iets van die strekking). Dan heb ik namelijk ook tijd om even uit te blazen, me op te frissen en uitgebreid de tijd te nemen zijn hersens uit zijn hoofd te neuken.
Die tweede zin stoort me. Dat is een aanname van lik-me-vessie. Ben eind dertig en in mijn omgeving hoor ik juist geluiden van vriendinnen dat ze steeds meer zin krijgen, logisch want zij hebben dan ook mannen die graag iets extra's (praktische hulp, aandacht, initiatief nemen eñ communiceren) doen om vrouwlief op een positieve manier te benaderen.
Je derde zin is lulkoek, want dat suggereert dat vrouwen dat niet zouden zijn. Vanzelfsprekend zijn vrouwen ook geil, alleen die benadering hè, daar schort het zo vaak aan. En daarbij...
"If you don't use it, you lose it" zei mijn wijze moeder (bijna 70) met een guitige kop vorige week bij de koffie. Dus als zij er zo over denkt, zullen er vast veel meer zijn!
vrijdag 13 oktober 2017 om 10:50
Precies. Ik droog ook op als mijn man verandert in een kale vadsige bankhanger.willem1959 schreef: ↑13-10-2017 10:04Seks met je man heb je niet om hem zoet te houden, seks met je man heb je omdat je geil bent van hem.
Maar dat dooft nu eenmaal sneller bij vrouwen dan bij mannen.
Mannen blijven geil.
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:12
Hahaha wat prachtig omschreven. Ik herken me totaal niet in dit verhaal, overigens, maar kan het me wel helemaal voorstellen.Mamba13 schreef: ↑13-10-2017 09:17Ach, huilie, huilie, Willem. En wat leggen die "zogenaamde gekwelde" mannetjes dan in de schaal na het trouwen, (eventueel) krijgen van een kind (da's overigens ook nog niet eens gezegd want het halve forum staat vol met dames (en dus kennelijk ook heren) met kinderwens)?
Neemt niet weg dat er ook relaties zijn waar de man WEL zijn best doet en goed verzorgd is, maar de vrouw heeft gewoon geen zin meer (in hem).
Volgens mij is het gewoon best een uitdaging om er samen een bevredigend sexleven op na te houden, met alle drukte van een gezin, terwijl we ouder/slapper/kaler worden en moe zijn. Misschien wordt sex eentonig, is de spanning er wat af...
Nu herken ik me daar totaal niet in, maar het is wel een beetje mijn angst voor de toekomst als ik vrouwen en mannen om me heen hoor.
Maar on topic: vreemdgaan vind ik dan niet tof. Ik zou dan met mijn man bespreken wat we kunnen doen om de spanning weer terug te brengen en open staan voor nieuwe uitdagingen. Achter zijn rug om met een ander gaan, nee. Ik heb trouwens ook moeite met vrouwen die erin meegaan, juist als het alleen voor de sex is. Je kunt verliefd worden en dan een grens over gaan, daar kan ik nog in komen. Maar alleen voor de neuk, nee. Dan zijn er genoeg andere mannen. Ik kan heel slecht tegen onrecht en ben niet van 'niet mijn probleem'. Zo zit ik niet in elkaar, helaas voor mij. Wat recht is, is recht en wat krom is, is krom. Maarja, dan zou ik die daad afkeuren (stel, je was een vriendin van me), niet jou als persoon.
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:30
Jullie zijn vooral schuldig aan het niet kunnen controleren van primitieve impulsen. Zoals een stel copulerende honden. Beschaafde mensen met gevoel voor empathie en eigenwaarde zouden zich daar niet toe verlagen. Maar troost je, je bent de enige niet hoor.
Edit : of je bent van de “het-boeit-me-allemaal-geen-f*ck-ik-heb-overal-recht-op-generatie” ( snowflake23 ) In dat geval zijn je ouders de schuldigen.
Edit : of je bent van de “het-boeit-me-allemaal-geen-f*ck-ik-heb-overal-recht-op-generatie” ( snowflake23 ) In dat geval zijn je ouders de schuldigen.
anoniem_178452 wijzigde dit bericht op 13-10-2017 12:24
23.28% gewijzigd
vrijdag 13 oktober 2017 om 11:33
Mamba13 schreef: ↑13-10-2017 09:17Ach, huilie, huilie, Willem. En wat leggen die "zogenaamde gekwelde" mannetjes dan in de schaal na het trouwen, (eventueel) krijgen van een kind (da's overigens ook nog niet eens gezegd want het halve forum staat vol met dames (en dus kennelijk ook heren) met kinderwens)?
vrijdag 13 oktober 2017 om 12:00
Hier in huis werkt het wel zo. Mijn man vindt het ook fijn als ik hem een handje help met het vervangen van een onderdeel van de auto of het klussen in het algemeen (soms zijn vier handen fijn, is iets zwaar/onhandig, zijn erg grote mannenhanden een belemmering of is de auto starten en kijken naar de werking van een onderdeel tegelijk is best lastig.)
En dan is de klus dus minder belastend, gezelliger, misschien leer je nog wat en je houdt tijd/energie over voor andere leuke / lekkere dingen...
vrijdag 13 oktober 2017 om 19:04
Ik ga helemaal akkoord met wat je schrijft. Tal van vrouwen in de 40 die er heel aantrekkelijk uitzien (niet enkel gezien hun leeftijd, maar ongeacht zo, ook in vergelijking met jonger) en zich seksueel veel bewuster worden. Ze weten wat ze waard zijn en willen nog steeds verleid worden. Een koffie met hen drinken zou ik niet uit de weg gaan...snowflake23 schreef: ↑13-10-2017 18:09Er zijn idd nog veel vrouwen van 40 plus die er nog prima uitzien. En daarnaast zijn ook genoeg vrouwen elke dag geil, hij komt niet voor niks bijna elke dag langs.
Het is een verboden vrucht en zoals alle lekker. Maar een seksrelatie uitbouwen op dergelijke frequente basis is best heftig. Zie je hem werkelijk bijna dagelijks? En dan ook werkelijk voor seks? Lijkt me best een aardig record in dat geval.