Lijf & Lijn alle pijlers

Afvallen met Boer zoekt Vrouw!

11-01-2009 22:21 5013 berichten
Alle reacties Link kopieren

Verboden woord:

ZWNNGMW (oftewel: Zij Wiens Naam Niet Genoemd Mag Worden)

Verzoekje: zouden jullie wijzigingen voor de tabel een kleurtje willen geven? Thanks!

Link naar het nieuwe topic: Afvallen met...
quote:Vinyl schreef op 17 februari 2009 @ 22:17:

[...]

Nee hoor! Dat was wenende Tientje aan de telefoon!

Wenende Tientje mét snorharen

Even TopChef afkijken en dan lekker naar bed, nog even lezen.
Peas on earth!
Oei, die had ik nog niet gezien.

Ach.... haar oren zijn in het echt ook kleiner, en haar tanden mooi wit, dus gelukkig ziet ze er niet zo uit

Trusten allemaal!
quote:Vinyl schreef op 17 februari 2009 @ 22:17:

[...]

Nee hoor! Dat was wenende Tientje aan de telefoon!

Ik bedenk me maar weer eens dat ik dit topic vooral zo aangenaam vind omdat iedereen hier tenminste wél leuk kan schrijven

Ik heb de keuken schoongemaakt en 'Oorlog in de keuken' (waarom, o waarom moeten ze tegenwoordig zo nodig de titels van buitenlandse programma's vertalen!? Ik vind het imbeciel, werkelijk) gekeken want ik ben een beetje fan van Gordon Ramsey. En ondertussen in mijn boekenkast een plek ingeruimd voor de 3 orchideeën die ik zaterdag had gekocht en daar weer een dierbare zeefdruk achter gezet, wordt een aardige combi maar ik moet nog een manier bedenken om die zeefdruk wat hoger neer te zetten zonder daar allemaal boeken aan op te offeren Wat een bijzonder nutteloze informatie trouwens.

Drift nog niet terug van de buurman?

Ik ga nog even een vriendinnetje mailen en dan maar eens naar bed. Trust aan allen, en nog een extra voor wenende Tientje die hopelijk uitgeweend is zo onderhand.
Aai over de bol voor Tien. En een dikke knuffel erachteraan!

Is -met haar eigen grafisch vormgeefster achtergrond- wel erg benieuwd naar Voorkant van Fniel

voor afslaan van appeltaart voor Erwt

Voor Wii'ende Drift en Rosmantische aanval van Buurman

voor de -0,7 kilo van Moos

En voor 100e pagina!!!

Drift, ben trouwens nog benieuwd of 'mijn' methode heeft gewerkt toen je vannacht naar de wc moest

Londen: ik ga op 4 mei heen en de 9e terug. Zusje gaat mee, maar jullie zijn ook van harte welkom! We vliegen met Easyjet (vlucht moet nog wel geboekt worden) en slapen in een hostel. Lekker goedkoop!

Ik was vandaag vanuit werk meteen naar vriendin gegaan om voor haar boodschappen te halen en te koken. Ze is ziek, griep enzo Had broccoli gehaald, met rijst en een kaasschijf (die enorm lekkere, menu fromage... kcal-technisch erg fout, maar zóveel zin in ) Verder nog een soepje voor morgen en lekker toetje (mona yoghurtcitroenkwarktaartpuddingmetstukjes) en fruit en sapje en m&ms. Heb dus gekookt en afgewassen. En we hebben heerlijk bankgehangen en GTST, Desperate Housewives en Ugly Betty van commentaar voorzien

Als dank kreeg ik een supercool boek dat ze laatst zelf had gekocht en dezelfde week cadeau kreeg.

'The curious incident of the dog in the nighttime', van Mark Haddon. Kennen jullie die? Is een engels boek en zó gaaf! Ik had 'm nog niet maar al wel gelezen. Ben er erg blij mee

Lijstje voor vandaag (beetje slecht)

flakes/melk

half dun plakje uitgedroogde appel/spijs-cake

1 eierkoek

2 volk boterham, 1 ossenworst, 1 linera pate

fruitsalade: 1 appel, halve banaan, trosje druiven

4 bittergarnituurhapjes (van alles wat)

Broccoli, rijst, kaasschijf en champignonsaus (knorr heeft de sauzenlijn vernieuwd, zitten nu minder kcal in. heb veel zakjes van m'n moeder gekregen want die had op de 1 of andere manier een hele tas vol )

2 eetlepels mona toetje

cappuccino

groot glas thee

kopje thee

glas optimel

1 cola light

1 witte wijn

glas water

nespresso met warme melk
Hallohallo, even bijlezen...zie dat jullie weer actief geweest zijn
Oh, ik vergeet Mdk Shame on me!!

Zielig idd dat een begrafenis zo moet zijn... brrrr...

Ik vind het zelf altijd wel interessant om te merken hoe slecht ik me voel door slecht eten. En hoe moe ook.

Vandaag voel ik me top! Vriendin zag dat ik weer af was gevallen, en ze was trots op me Niet dat ze het nodig vond zei ze, want ik ben prima zoals ik ben volgens haar

En inderdaad, ik ben eigenlijk ook heel leuk en lief voor de mensen om wie ik geef. Ik laat niet veel mensen toe 'in mijn hart' (om het even cliché te houden) maar als ik iemand toelaat dan doe ik ook alles voor diegene.

En als LC me in the end niet wil dan heeft hij vette pech! Degene met wie ik uiteindelijk m'n leven ga delen is een lucky bastard!

En nu stoppen met arrogant doen... Tien even terugmailen!

(ik ga morgen wel wat later werken... had vandaag ook 20 min. vertraging! Wel even gebeld met goeie vriendin uit Fryslân die ik al lang niet had gesproken)
Haaai Drift! Hoe was je avondje?

En daaag Drift, ik ga lekker slapen. Lees morgen je reactie wel
Drift is al even terug van de buurman maar MOEST echt even iets zoeken wat ze morgen nodig heeft voor haar werk en in de berg zooi van de huiskamer niet kon vinden

Maar goed dat is gelukt.

Bij de buurman was het best gezellig. Uiteindelijk niet gewii'ed (wat een raar woord) en ook niets rosmantisch enzo. Hij blijft wel suggestief over dat hij me leuk vind maar ik weet het aardig in goede banen te leiden.

Dikke knuffel voor Tien Meisje, ik weet natuurlijk niet wat er aan de hand is maar mailen om je hart te luchten mag natuurlijk altijd!

Hoop dat je je snel weer beter voelt en dat je morgen wat minder last hebt van je snothoofd.

Ook een knuffel voor MdK ! Vreemd soort uitvaart inderdaad. Algemene praatjes op dat soort gelegenheden zijn gewoon vreselijk.

Age, jij bent ook gewoon leuk om wie je bent! En mocht LC dat inderdaad niet zo zien dat heeft hij pech!

En je wc advies heb ik afgelopen nacht niet nodig gehad, ik hoefde niet te plassen...

Moos, wat goed dat je zo aan de schoonmaak bent! Kunnen we op 4 april inderdaad direct door naar het drinken van alcohol... Ik snap het wel trouwens, dat het werkt als een soort stok achter de deur.

Vinyl, ben benieuwd wat je geplaatst had, helaas niet gezien...

Ik duik zo mijn bed in, morgen weer vroeg dag.

Oh, en ben het met Moos eens. Vind het helemaal gezellig hier! Zit vaak hardop lachend achter mijn laptop.

En we zijn ook lief meelevend met elkaar

Gaat nu echt slapen!
Voor ik het vergeet: MdK: voor jou is dit ook een dag die maar beter voorbij kan zijn. Begrafenissen zijn gewoon Stom.

Jaaaa, jullie zijn echt wel lief!

En grappig ook, kan merken dat hier beauties met brains achter de toetsenborden zitten!

Ik ga morgen wel even reageren, ben nu even beetje moegeschreid (mooi woord he, schreien) en heb mezelf een absoluut kijk-niet-meer-in-de-spiegel-gebod opgelegd. Anders beland ik helemaal in een peilloze put, vrees ik

Het gaat inmiddels wel weer een beetje, mede dankzij mijn lieve vriendinnetjes. Zonder al te gedetailleerd te zijn: ik had even een inzinking vergelijkbaar met die van Vinyl een paar maanden geleden. Wel fijn dat we dat in ieder geval apart van elkaar doen, anders zouden we samen depressief zijn. En da's toch een minder gezellige vorm van samen zijn, denk ik!

Volgens mij beginnen de melatoninepillen in te kicken, dus ik ga er een eind aan breien voor vandaag. Morgen weer een nieuwe dag!

P.S. Thanks so much voor de knuffels, ik weet wel dat we slechts digitale vriendjes zijn, maar toch heel fijn dat jullie even gereageerd hebben.. (f)
Verhip, ik lijk wel dronken als ik mijn laatste post nalees..
Goedemorgen!

Beetje kort nachtje gehad maar ik zit toch redelijk fris achter mijn pc. Heb gisteravond maar een glaasje wijn gedronken en verder water en dat helpt toch behoorlijk tegen een duf hoofd de volgende ochtend

Vandaag een volle dag die wel lekker op tijd klaar is. Vanmiddag een sollicitatiegesprek met iemand die mij de komende tijd mogelijk gaat vervangen als ik in het kader van mijn opleiding ga switchen van werkplek. En daarna supervisie, wat altijd betekent dat ik op tijd thuis ben. Moet alleen nog even bedenken wat ik daar ga bespreken.

Nog een extra knuffel voor 10!

Ik hoop dat je lekker geslapen hebt en dat je je vandaag ietsjes beter voelt!

Werkse allemaal vandaag.
Komt Tien ook nog even een geven.

Ach wat, laten we er een grouphug van maken

Ik heb nog geen zin om naar m'n werk te gaan... Moet nog m'n bakkie fruit maken en haren föhnen en mezelf toonbaar maken etc.

Werk ze vandaag allemaal!
He wat lekker, al die knuffels!

Ben erg blij dat ik vandaag vrij ben, voel me lichtelijk dweilerig vandaag. Zo maar even een paracetamolletje in mijn mond stoppen en dan op naar de sportschool. Even een uurtje sporten voor de show en dan lekker in de sauna alle negativiteit eruit zweten.

Drift, is supervisie net zoiets als intervisie bij mij? Dat je 'probleem' van alle kanten bekeken wordt door je collega's en je daarna een advies krijgt?

Werkse allemaal!
Tien, fijn dat het een beetje beter met je gaat én dat er meteen een reddingsploegje vriendinnetjes voor je klaarstond

Dweilerige gevoel is herkenbaar na avondje flink janken en dan the day after . Ga maar lekker in de sauna uitzweten en relaxen!

Drift, lekker gevoel dat je weet dat je op tijd thuis bent. Ik was gisteren iets later thuis door afspraak en vind dat ik vandaag dus wel een halfuurtje eerder weg mag.

Ik heb zojuist mijn wensen voor zomervakantie doorgemaild aan leidinggevende en heb nú al zin in de zomervakantie . Ach, eerst nog lekker dat weekendje Brugge! Heb er zo'n zin in, lekker even weg. Ben er erg aan toe.

Drift, vind je 't erg vervelend, die toespelingen dat buurman je leuk vindt?

(en ja, waar komt roSmantisch inderdaad vandaan?! )

Moos, jij bent echt goed bezig, de keuken poetsend. Ik vind Gordon Ramsey ook leuk, maar door mijn kook-programma-fan-zijnde-Xan wordt ie echt gehaat. Was me gisteren ook te laat, lekker naar bed en nog even lezen. Ik slaap echt stukken beter en ben daar heel blij mee! Toch een kwestie van alle denk-dingen loslaten!

Age, jij bént ook leuk. Ik vind je heel lief en betrokken naar anderen!

Grmpfff... wilde me vanochtend netjes aankleden (want moet vandaag op rechtbank zijn, is onderdeel van werk), maar het door mij geplande rokje zat in de kreukels, geen tijd/zin meer om te strijken, kon geen goed alternatief vinden en daardoor begon m'n hele dag rommelig
Peas on earth!
Ja, ik was ook helemaal in m'n nopjes terwijl ik net koffie aan het zetten was, een heus wit gasstel in plaats van een zwart geblakerde ziet er toch wel gezelliger uit Komende weken gaat het alleen lastiger worden, zit net even in mijn agenda te kijken en zie dat ik vanaf morgen t/m woensdag elke dag moet werken, dan donderdag vroeg (huil) een afspraak heb in A'dam en dan meteen weer vrij-za-zo werken. Pff. Naja. Centen verdienen is ook fijn.

Fijn dat je vrij hebt vandaag Tien, niet boos worden op jezelf als sporten niet zo lekker gaat hoor, zo'n emotionele inzinking vreet nou eenmaal energie

Lekker PodE, Brugge. Ga je vrijdagavond al weg of zaterdag? En fijn dat je weer beter slaapt!

Pff, ik ga eerst nog maar even wat meer koffie zetten, ben nog niet helemaal helder genoeg om aan de werkmails enzo te gaan.
Ik vertoon een beetje werkontwijkend gedrag quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 februari 2009 @ 11:16:

Grmpfff... wilde me vanochtend netjes aankleden (want moet vandaag op rechtbank zijn, is onderdeel van werk), maar het door mij geplande rokje zat in de kreukels, geen tijd/zin meer om te strijken, kon geen goed alternatief vinden en daardoor begon m'n hele dag rommelig

Als ik eens wat aan wil dat echt gestreken moet worden doe ik het meestal de avond ervoor. 's Ochtends is dat niet echt een aanrader, ik ben nl. niet zo goed in strijken

Tien, lekker dat je vrij bent vandaag! Zorg maar even goed voor jezelf, dat heb je verdiend!

Supervisie is net wat anders dan intervisie. Dat laatste heb ik ook... Mijn supervisor is een ervaren klinisch psycholoog/psychotherapeut, bij hem bespreek ik dingen waarvan ik denk dat ze ervoor zorgen dat mijn behandelingen vastlopen of die een behandeling in de weg staan. Ook ingewikkelde diagnostische vragen leg ik nog wel eens aan hem voor. Hij denkt altijd heel goed mee en heeft vaak supersuggesties die ervoor zorgen dat ik toch weer verder kom. Ook let hij een beetje op mijn eigen ontwikkeling en probeert hij de grote lijn van mijn opleiding vast te houden.

Ik had eerst een andere supervisor maar dat was nogal een belerend type en het klikte ook niet goed. Dus ik ben blij met deze

Moos, misschien kun je de boel redelijk bijhouden nu je de slag eenmaal te pakken hebt? Ik ruim vaak wat op als ik aan het koken ben of stofzuig even snel tussendoor bijvoorbeeld. Meestal zie ik er nogal tegenop maar als ik het dan eenmaal gedaan heb blijkt het nogal mee te vallen en voelt het meteen goed dat ik het toch gedaan heb.

*Noot aan zelf*; ik MOET straks mijn planten water geven bedenk ik me nu...anders gaan ze dood vrees ik

En Erwt, op zich zijn de suggestieve opmerkingen van de buurman te overzien. Af en toe zegt hij gewoon iets waarvan ik denk 'Wat moet ik hier nu weer mee?'. Gelukkig is hij verder gewoon aardig maar hij vertelde gisteravond bijvoorbeeld dat hij niet zo gelooft in voor de gezellig afspreken met vrouwen of een echte vriendschap tussen mannen en vrouwen. Is het in ieder geval meteen duidelijk wat hij niet wil

Gaat weer even werken...
anoniem_77227 wijzigde dit bericht op 18-02-2009 11:56
Reden: Kromme zin
% gewijzigd
Rosmantisch zegt MdK toch altijd? Dacht ik...

Maar hoe die daarbij komt?
Haai, ben er ook ff. Nee hoor ik heb het schaamteloos van hier over genomen, ik hou van romanneties . Dank voor alle knuffels gister, ik was een tikkeltje gaar van alles. Hoop dat Tientje ook weer een beetje opgeknapt is.
Ik zal het maar bekennen: Ik ben diegene van de 'rosmantisch'

En géééééén idee hoe ik erbij kom

Zeg dat al heel erg lang met een vriendin van me, we hebben een soort eigen taaltje (klinkt eigenlijk heel kinderachtig )

Ben hier 'hard' aan het werk, zo weer een vergadering. Zonnetje schijnt lekker

Oh ja Drift, herinner mij vanavond ook nog even aan planten water geven. Ben er ook een ramp in en 1 van m'n planten is aan het doodgaan omdat warme-lucht-blaas-unit 24/7 aanstaat en het dus erg droog is in huis
Ah, kijk! Weten we dat ook weer. Ben je wel mooi de taal aan het beinvloeden, Age, het halve forum heeft het volgens mij al overgenomen, met een beetje mazzel staat rosmantisch over 5 jaar in de Van Dale

Wel weer een beetje bijgekomen MdK?

Ik heb heel braaf allerlei lopende projectjes bijgewerkt qua mailen&regelen enzo, en nu ben ik alweer moe. Ga straks bij m'n broer eten en daarna een liedje opnemen met m'n nichtje wat ik voor haar heb gemaakt (ze wil mee doen aan het junior songfestival) en ik heb echt helemáál geen zin, slecht he . Nou ja, gelukkig eten ze vroeg, ben ik ook bijtijds weer terug (nichtje en broer zijn heus wel leuk, maar ik heb echt een takkehekel aan 'op bezoek gaan' voel me daar dood ongelukkig bij, geef mij maar iets te doen..)
Beuh, kmoetwegmaarkwilnie...
Haaa Moos, komende weken dus druk! Maar goed... deze poetsacties heb je maar vast gedaan!

Op visite gaan . Wel leuk dat je dat voor je nichtje gaat doen!

We gaan trouwens vrijdag naar Brugge en zondag weer naar huis. Twee nachtjes dus, in een hote mét bad

Plantenwatergeefmemo komt hier trouwens óók van pas

Hectische werkdag achter de rug, nu lekker thuis. We eten macaroni. Ik vind op z'n tijd van die gewone heuse ordinaire macaroni zóó lekker

Lijstje alvast:

- ontbijt: yoghurt met banaan

- lunch: drie boterhammen, twee met 30+kaas, eentje met philadelphia (maar daar ben ik nu wel een beetje op uitgekeken, dus ga even alternatief bedenken), glas optimel

- avondeten: macaroni (met gehakt, groentepakketje, macaronimix) met een klein beetje geraspte kaas.

- 's avonds: thee met 2 koekjes

Even invullen op caloriechecker.
Peas on earth!
quote:Moosey schreef op 18 februari 2009 @ 15:29:

Beuh, kmoetwegmaarkwilnie...

Wel lief dat je dat voor je nichtje doet!

Supervisie ging goed. Mijn supervisor heeft me echt op goede ideeen gebracht! Vanmiddag ook definitief iemand aangenomen die mij voor 16 uur per week gaat vervangen Ik ben er blij mee want ik zag de bui al hangen, dat dat allemaal nog even zou geen duren enzo.

Zojuist uitgebreid met beste vriendinnetje aan de lijn gezeten (zij was degene die me van de week 's nachts smste). Het gaat gelukkig wat beter met haar dan afgelopen weekend maar ik heb gezegd dat ze volgend weekend maar lekker hier naartoe moet komen zodat ik haar het hele weekend kan vertroetelen.

Erwt, ik hou ook erg van ordinaire macaroni zo af en toe!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 18 februari 2009 @ 17:44:

We gaan trouwens vrijdag naar Brugge en zondag weer naar huis. Twee nachtjes dus, in een hote mét bad

Wat kan ik me goed voorstellen dat je heel veel zin hebt om te gaan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven