Kinderfeestje
maandag 16 oktober 2017 om 18:00
maandag 16 oktober 2017 om 18:09
Mijn zoontje had afgelopen schooljaar 2 kinderfeestjes van kindjes die 5 werden en beide gingen naar Monkey Town (overdekte speeltuin hier in de buurt).
En een oud-juffrouw van de basisschool hier is gestart met het organiseren van kinderfeestjes, dus dat zal hier de komende jaren ook wel populair worden (zij geeft knutselworkshops bij haar thuis).
Ik ben zelf wel van het feestjes thuis houden, mijn kinderen zijn beide in de winter jarig, dus ben al druk ideeen aan het opdoen voor themafeestjes thuis (pinterest barst van de ideeen) voor oudste wordt het een piratenfeestje dit jaar denk ik.
En een oud-juffrouw van de basisschool hier is gestart met het organiseren van kinderfeestjes, dus dat zal hier de komende jaren ook wel populair worden (zij geeft knutselworkshops bij haar thuis).
Ik ben zelf wel van het feestjes thuis houden, mijn kinderen zijn beide in de winter jarig, dus ben al druk ideeen aan het opdoen voor themafeestjes thuis (pinterest barst van de ideeen) voor oudste wordt het een piratenfeestje dit jaar denk ik.
anoniem_272813 wijzigde dit bericht op 16-10-2017 18:30
26.03% gewijzigd
maandag 16 oktober 2017 om 18:09
Met 5 kun je uitstekend thuis. Dan hoeft een feestje echt niet veel langer dan drie uur te duren, misschien zelfs korter.
Maar goed, als je dat niet wilt, dan doe je een Oud-Hollandsspellencircuit buiten (aardappel op een lepel, spijkerpoepen, dat werk) of een speurtocht.
Of je gaat weg, dat kan ook. Wat jij wil.
Maar goed, als je dat niet wilt, dan doe je een Oud-Hollandsspellencircuit buiten (aardappel op een lepel, spijkerpoepen, dat werk) of een speurtocht.
Of je gaat weg, dat kan ook. Wat jij wil.
maandag 16 oktober 2017 om 18:15
...schaatsbaan, museum, glow in the dark midgetgolf, theater.blijfgewoonbianca schreef: ↑16-10-2017 18:04Helemaal niet thuis ?
Bioscoop, kinderboerderij, bowlen, dierentuin, speelparadijs, ergens anders knutselen ( er zijn zat kinderworkshops ) , mc Donald, .....de keuze is reuze
maandag 16 oktober 2017 om 18:19
Met vijf jaar kan het juist nog makkelijk thuis. Vijf jaar was hier een Frozenfeestje, met cupcakes versieren, kinderchampagne, kadootjes uitpakken. Daarna spelletjes doen (Frozen-Freeze dansen, Ezeltje prik maar dan met Olaf, dat soort dingen). Dan tafelfriet met knakworst en naar huis. Het was pokkeweer, konden de tuin niet in, maar dit was echt meer dan prima.
maandag 16 oktober 2017 om 18:24
Wij doen altijd themafeestjes (heb 2 meiden) met bijpassende activiteiten.
Tot nu toe gedaan:
- Bakfeestje. Koekjes bakken, cupcakes versieren en opeten met wat te drinken. Restant mee naar huis in een kartonnen doosje (toko). Tussendoor cadeautjes uitpakken en even spelen. Afsluiten met pizza bakken (kant en klaar deeg), opeten en naar huis.
- Legofeestje. Cadeautjes, taart en limo. Bouw de hoogste toren. Bouw de plaatjes na. Speurtocht door de wijk in thema. Dan een filmpje van Netflix terwijl er eten wordt gehaald. Eten en naar huis.
- Frozenfeestje. Cadeautjes, taart en wat drinken. Sneeuwballengevecht (met proppen vloeipapier). Prik de staart op Olaf. Film kijken met (blauwe) popcorn. Evt. eten en naar huis.
Tot nu toe gedaan:
- Bakfeestje. Koekjes bakken, cupcakes versieren en opeten met wat te drinken. Restant mee naar huis in een kartonnen doosje (toko). Tussendoor cadeautjes uitpakken en even spelen. Afsluiten met pizza bakken (kant en klaar deeg), opeten en naar huis.
- Legofeestje. Cadeautjes, taart en limo. Bouw de hoogste toren. Bouw de plaatjes na. Speurtocht door de wijk in thema. Dan een filmpje van Netflix terwijl er eten wordt gehaald. Eten en naar huis.
- Frozenfeestje. Cadeautjes, taart en wat drinken. Sneeuwballengevecht (met proppen vloeipapier). Prik de staart op Olaf. Film kijken met (blauwe) popcorn. Evt. eten en naar huis.
maandag 16 oktober 2017 om 18:50
Wat leuk!Quintessa schreef: ↑16-10-2017 18:24Wij doen altijd themafeestjes (heb 2 meiden) met bijpassende activiteiten.
Tot nu toe gedaan:
maandag 16 oktober 2017 om 18:52
Heisa ? Welke heisa ?
Ik wil gewoon niet thuis knutselen oid.
Dus idd ook geen cake versieren of spelletjes. Daar heb ik mijn redenen voor. Is dat heisa maken ?
maandag 16 oktober 2017 om 18:54
Misschien een themakist huren zoiets ?
http://tanteliesje.nl/
En idd feestje van uur of tweeenhalf is lang zat bij 5 jaar.
http://tanteliesje.nl/
En idd feestje van uur of tweeenhalf is lang zat bij 5 jaar.
maandag 16 oktober 2017 om 18:58
Ik zou niet naar een schaatsbaan gaan met 4 en 5 jarige. Die hebben allemaal hulp nodig bij het schaatsen.
maandag 16 oktober 2017 om 18:58
Nee joh, tuurlijk niet. Laat maar lullen. Bij de kinderboerderij Kun je ook vaak feestjes houden of bij een binnenspeeltuin. Ook leuk is met z'n allen naar het bos met speurtocht en dan naar de pannenkoekenboerderij.
maandag 16 oktober 2017 om 18:59
maandag 16 oktober 2017 om 18:59
Ja net te klein zijn ze daarvoor nog, zal je net zien dat er 1 ongenadig hard valt.watdachtjehiervan schreef: ↑16-10-2017 18:58Ik zou niet naar een schaatsbaan gaan met 4 en 5 jarige. Die hebben allemaal hulp nodig bij het schaatsen.
maandag 16 oktober 2017 om 19:01
https://www.bioscoopatlantic.nl/arrange ... -snackmenu
Naar de bioscoop+mac Donalds kinderfeest voor 10,95 per kind
Naar de bioscoop+mac Donalds kinderfeest voor 10,95 per kind