Lijf & Lijn alle pijlers

100+ kilo dames wie doet er mee gaan verder...

05-03-2009 11:15 8086 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie weegt er momenteel meer dan 100 kilo en wil daar graag verandering in brengen? Het lijkt me leuk om hier met een aantal meiden te schrijven over van alles en nog wat, maar uiteraard over afvallen, bewegen en eten.

Wat mij betreft is iedereen van harte welkom.

Haai!

Ik spoel me ook meestal af met wat kouder water, géén koud water hoor!

En vorige week in de sauna zat ik ook echt wel 5 minuten in dat vreselijke koude badje, heerlijk!

En honger, daar doe ik niet aan.

Ik had vanmiddag wel vreselijke trek in zoet, maar kon me inhouden.

Ik probeer om eerst te verzinnen waarom ik iets te snoepen wil hebben, meestal heb je er gewoon zin in. Ik vind vaak dat als je iets gaat doen, de zin wel verdwijnt.

Thuis hebben we niets meer te snoepen of te snaaien.

Chips ben ik vanaf gekickt, Sportman eet nooit chips en van de noten die hij eet mag ik maar één handje van mezelf.

Verder snoept hij eigenlijk nooit thuis, meestal doet 'ie dat op zijn werk.

Ik ben vandaag ontzettend ouderwets/nederlands aan het koken, ik had zuurkool, Sportman spruitjes en nu staat er een grote pan rodekool op.

Lijst van vandaag,

O- 2 kleine sneetjes bruinbrood met appelstroop en espresso's.

L- 3 kleine sneetjes bruinbrood met filetamerican, en een beker optimel.

T- 1 klein sneetjes bruinbrood met filetamerican een appel en een beker thee.

D- 250 gram zuurkool, 250 aardappels en een half appeltje. En een beker magere melk.

T- 1 glas colalight en een bananenshake van magere melk, ijsklontjes en een banaan.
Erik is de Mol en HPL de Lul.
Jojo, hoe lang of hoe klein ben jij?

Omdat je streefgewicht 68 kg is.

Mijn streef moet, als ik de 75 heb gehaald, ook drastisch naar beneden hoor!

Ik wil eigenlijk 63 kg gaan wegen, ooit.........................................
Dubbel.
Ik heb het eigenlijk altijd koud, als ik wel lijn of ik lijn niet!

En koud douchen....brrrrrr moet er niet aan denken.

Ik douche mij, droog mij af, cremepje op en ga naar bed.

Mijn man hoeft niet op dieet, hij is 1.75 en 72 kilo, en hij mag van mij eten wat hij wil.

Dat ik zo zwak ben hoeft niet te betekenen dat Elleman niets meer mag.

Als ik niets meer voor hem mee zou nemen, zou hij daar niets van zeggen en gewoon mee doen, hij wil mij aan alle kanten stimuleren.

Hij kent mij alleen maar dik en hij zal nooit ergens een opmerking over maken.

Ik probeer af te vallen omdat dat gewoon beter voor mijn gezondheid ( lees rug en heupen ) is en hij helpt mij aan alle kanten.

Maar ik ben de hele dag bij huis ( werk aan huis ) en ben dan veel alleen, en dat zijn de momenten dat ik ga snoepen.
Mijn man is 1.94 en weegt 88 kilo.. prima dus (kan echt eten wat ie wil)

Ik ben 1.85.. (en wil 78 kilo wegen. is een BMI van 22)
Sportman is 1.74 en weegt iets van 72 kg. Maar hij kan echt niet eten wat 'ie wil hoor!

Hij heeft echt aanleg om zwaar te worden.

Hij eet nooit vettigheid, wel zoet maar hij sport echt heel veel.
Zwiepje werkt hier fantastisch voor het dieet hoor. Mama, niet meer chipjes eten, nog maar eentje en dat is de laatste. Enz enz. Heel handig zo'n kind.
Handig zo'n zwiepje!

Heb de nieuwe tabel weer geplaatst.
dankjewel Jos!!!
Geen dank hoor.
quote:nikkinuts schreef op 17 februari 2009 @ 20:18:

Jojo, hoe lang of hoe klein ben jij?

Omdat je streefgewicht 68 kg is.

Mijn streef moet, als ik de 75 heb gehaald, ook drastisch naar beneden hoor!

Ik wil eigenlijk 63 kg gaan wegen, ooit.........................................

Ik ben slechts 1.65. Met 68 kilo kan ik met mijn bouw weer in maat 38/40 en dan zie ik er in elk geval weer okee uit. Vandaar dat ik dat als streefgewicht heb weggezet, omdat ik niet gelijk te extreem wil. Mocht ik tegen die tijd nog steeds lekker gaan, dan kan ik altijd nog een paar kilo extra proberen.

Hoe klein ben jij eigenlijk? Jij bent al bijna op je tussenstop van 75, dus die resterende 12 moet toch 'n eitje voor je zijn? Zeker met je hardlopen en 'n sportieve man in huis in plaats van 'n bankhanger met 'n zak chips zal je vast kunnen stimuleren op de lastige momenten.

@Jos: bedankt voor de mooie tabel! (hoe lager 't gewicht, hoe mooier ie wordt! )
Hoe klein ben jij eigenlijk? Jij bent al bijna op je tussenstop van 75, dus die resterende 12 moet toch 'n eitje voor je zijn? Zeker met je hardlopen en 'n sportieve man in huis in plaats van 'n bankhanger met 'n zak chips zal je vast kunnen stimuleren op de lastige momenten.

Was het maar zo'n feest! Ik vind afvallen echt geen eitje hoor.

Ik ben echt de kleinste hier, mag blij zijn als ik de 1.60 haal!
Ik ben ook maar 1.62 hoor

Als ik dat al haal

Hahaha, ben ik dan wel verhoudingsgewijs de dikste?
668, the neighbour of the Beast
Joechei, daar ben ik ook weer ff! Ik lees vanavond weer ff bij, moet nu weer hollen

Vandaag gesprek met de LadyBoss, spannend! Aan m'n outfit kan het liggen, heb m'n nieuwe kick-ass rokje + truitje aan.

Duimen jullie?

Kus!

(ben 1.74 trouwens, Mr Nilsson is iets kleiner en hij weeft nu 71. Hij is weer gaan crosstrainen, om de dag 10 minuutjes. Ben ik erg blij mee, hij krijgt een klein buikje en ik wil graag dat ie gezond blijft Zijn pa heeft een hele dikke pens en hartproblemen)
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
Ik duim voor je Pip!!! Heb vandaag ook tijd om te duimen (want; dag vrij) dus ik ga mijn best doen!!
Hier nog een ukkiepukkie hoor... Ben geloof ik net 1m60 groot en dus ook veel en veel te zwaar.. (geloof dat mijn BMI rond de 38 zit...) Officieel zou ik voor mijn BMI naar de 60 moeten ofzo maar dat ga ik never nooit halen gezien mijn bouw... Ik zal al blij zijn als ik de 70 haal... Dat woog ik ook toen ik trouwde en toen voelde ik me aardig prettig in mijn vel.... Maar eerst maar eens die 10 in een 8 veranderen..... Dan ben ik al blij..... Kleine stapjes per keer.... Niet te groot,

Mijn lijstje voor gisteren:

Ontbijt: havermout met melk

Tussendoor: 2 kiwi's, beetje bleekselderij (bah, helft weggegooid)

Lunch: 3 boterhammen met kaas, wortelen

Avondeten: hutspot (aardappelen, wortelen, uien) gehakt, yoghurt met 1 appel na

Beweging: 45 minuten zwemmen maar de zin was ver te zoeken...

Vandaag gaan we er weer voor..... Had gisteren wel trouwens trek in allerlei lekkere dingen. Zeker omdat mijn lunch pas super laat was en toen ik thuis kwam ook weer maar ben toen gewoon eten gaan koken en heb niets genomen.. Ook na het eten bleef ik die trek houden maar niets genomen. Dus was wel trots op mezelf... Maar ja het is pas 1 dag he... Op naar de volgende... iedere dag is er weer 1....Dus we gaan dag voor dag......
Pip, ik zal voor je duimen!
Luonto, wil je hier nog eens vertellen hoe het nu met je gaat?
Jos, ik zie het laatste stukje van de tabel niet goed, hoeveel er in totaal afgevallen is. Alleen het cijfer vóór de komma zie ik. Ben ik de enige met dat probleem?
Pip, ik duim voor je! Maar met je outfit kán het niet misgaan

Mjin lijstje van gisteren:

1 plak roggebrood met 30+ kaas, glas optimel

2 volkorenboterhammen met rookvlees en selderijsalade

1 appel

1 trosje druiven

paar zuurtjes

2 rijstwafels met pindakaas

burrito's met kaas en salade (iets minder gezond helaas )

Magere yoghurt

plakje kruidkoek

Ik kom op een totaal van rond de 1600 calorieen, valt alles mee dus, gezien de burrito's

Ik ben ook maar klein, vind ik zelf, 1.70. Met een kilo of 80 pas ik weer in maat 40 ongeveer, en dat vind ik een prima maatje. Als ik een goed BMI wil hebben moet ik nog afvallen tot 73 kilo, maar dat zien wel wel als ik de 80 gehaald heb. Meer dan 10-15% afvallen is meestal niet te doen en niet blijvend en 80 kilo zou precies 15% zijn en dan ben ik dik tevreden.
OMG jullie zijn echt mini! (haha) Is er echt niemand ook boven de 1.80... anders voel ik me wel heel eenzaam hoog bij de meeting op de bahama's!
hier nog een klein hummeltje, ik ben 1.58m
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
ohh neeeee ik ben een reusss!!!!
Ik ben 1.78..

Eowyn dat probleem van de cijfers achter de komma in de laatste kolom heb ik niet, ik zie alles gewoon..

HPL: ik duim voorje! Hoop dat het gesprek goed verloopt.

Iejoor: Begon je het zwemmen ook niet leuk te vinden toen je eenmaal bezig was? Misschien moet je je er gewoon bij neerleggen dat je sporten/bewegen niet altijd leuk hoeft te vinden, maar dat je het wel moet dóen?

Mijn lijstje tot nu toe:

O: yoghurt met muesli, kiwi en sinaasappel

T: thee met stroopwafel

L: boterham kaas, boterham sandwichspread, boterham appelstroop
HPL; ik duim ook voor je! Heel veel succes, moet lukken met je kick-assrok! :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven