Duitse webshops
donderdag 19 oktober 2017 om 11:03
Ik ben me online aan het oriënteren in de wereld van koffiemachines. Het is mij opgevallen dat ze in Duitsland veel goedkoper zijn dan in Nederland, echt de moeite waard om me in te verdiepen.
Hoe veilig/betrouwbaar zijn webshops als Technic-Profis en Cyberport? Hebben jullie ervaring met deze webshops?
Hoe veilig/betrouwbaar zijn webshops als Technic-Profis en Cyberport? Hebben jullie ervaring met deze webshops?
donderdag 19 oktober 2017 om 11:37
Let even op wanneer je een cup machine besteld dat deze wel geschikt is voor Nederlandse cups.
Amazon.de levert ook veel aan NL. Met de rest geen ervaring maar ik zou Duitse webshops sneller vertrouwen dan Nederland. Duitsland is qua handel altijd wel redelijk strict land (Gevoelsmatig)
Amazon.de levert ook veel aan NL. Met de rest geen ervaring maar ik zou Duitse webshops sneller vertrouwen dan Nederland. Duitsland is qua handel altijd wel redelijk strict land (Gevoelsmatig)
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
donderdag 19 oktober 2017 om 17:59
donderdag 19 oktober 2017 om 18:35
Ik dacht dat Delonghi een heel goed merk was voor koffiezetters maar dat zou je na moeten kijken. Ik denk dat echte voordeeltjes niet zo vaak voorkomen. Populaire artikelen stijgen volautomatisch in prijs op Amazon, en minder gewilde artkelen worden automatisch goedkoper. Dat wil meestal zeggen dat de koper niet zo enthousiast was. Anders was hij wel duurder geweest.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
donderdag 19 oktober 2017 om 19:18
Sowieso bekijk en vergelijk ik op verschillende sites. In deze zoektocht viel het mij dus op dat in Duitsland apparaten over het algemeen goedkoper zijn. Daarom mijn vraag over de veilig- en betrouwbaarheid van Duitse webshops (maar tips over de beste, prettigste en lekkerste koffieautomaten zijn natuurlijk altijd welkom). Bijvoorbeeld een die hier €900 kost, kost daar €750, dat scheelt nogal, vind ik.