Hoe om?

19-10-2017 10:46 64 berichten
Alle reacties Link kopieren
Gewoon even een vraagje. Hoe hangt de wc rol bij jullie? Bij mij plaatje 2 :proud:
Man lief heeft het liefst plaatje 1.
Een heerlijke non discussie, dit gaat nergens over. :biggrin:

Afbeelding
Plaatje 1. :lol:
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Neehee, plaatje tweehee.
Maar dat dateert denk ik nog uit de tijd dat mijn katten het lollig vonden om aan de wc-rol te gaan hangen. Plaatje 2 nodigt iets minder uit tot dollen met pleepapier.
nounou
Oudblond schreef:
19-10-2017 10:49
Omdat dat makkelijker afrolt, afscheurt en dat het papier niet tegen de wand hangt. Dat vind ik een vies idee.
Als de wanden al zo vies zijn bij jou kom ik maar niet bij jou op de wc ;-D
nounou
*Visje* schreef:
19-10-2017 10:51
Misschien is dit de reden:

Rol je over?
Dan ben je waarschijnlijk assertief, georganiseerd en een over-achiever.

Rol je onder?
Dan zou je ontspannen zijn, maar ook nonchalant, betrouwbaar en op zoek naar sterke relaties.

bron: http://www.welingelichtekringen.nl/same ... kheid.html
Welingelichtekringen als nieuwsbron vind ik meestal heel onwaarschijnlijk, maar aan de gefrustreerde reacties van de 1-hangers te lezen zijn het starre over-over-achievers :yes:
nounou
Zit ik nou alleen nog maar tegen mezelf te praten ? :'(
nounou
sassa_82 schreef:
19-10-2017 11:09
Ik hang het op zoals plaatje 1. Hangen de kinderen of manlief het op, hangt het vaak zoals op plaatje 2. :thunder:
Idem hier.
Thuis ook altijd een (t)issue geweest: ik wou 1, zij absoluut 2. Zij heeft gewonnen.
Maar ik heb de afstandsbediening (goed voor volgend non-topic), én ik plas staand (idem), meestal toch. :|
zazamaenade schreef:
19-10-2017 11:47
Zit ik nou alleen nog maar tegen mezelf te praten ? :'(
Praten? Schrijven bedoel je, toch?
1!

Maar huisgenootje hangt eigenlijk nooit een nieuwe wc-rol op, die plempt hem gewoon bovenop de houder en laat de lege rol hangen. De keren dat ze hem er wel in hangt, doet ze het op manier 2, maar ik heb besloten daar maar niks over te zeggen want hij hangt tenminste XD
Plaatje 1, dat is toch ook etiquette? (Net zoiets als vork links, mes rechts)
HuLang schreef:
19-10-2017 11:51
Praten? Schrijven bedoel je, toch?
Nou, praten via het scherm, toch ?
Zeg, pardon, schrijf ik als nonchalant en betrouwbaar individu :D
nounou
Lekker luchtig topic
1 of 2.. geen idee, ik maak de rol altijd wel ovaal zodat ie minder hard rolt ;) , scheelt papier en dat is niet aan te slepen hier!
Wat grappig, deze discussie hebben mijn man en ik ook gehad toen we net samen woonden. Hij vond toen ook 1. En ik had er eigenlijk toen nog niet over nagedacht over mijn "wc-rol" hierin en hing altijd de rol zoals 2.
Wat een bezeikte boel was dat, maar hubby heeft gelijk, rollen hangen hier nu alweer tien jaar zoals 1. :-)
isabelles schreef:
19-10-2017 11:01
Ja dat kan dus echt niet, de verkeerde wcrol filosofie hebben is één, maar helemaal blind varen zonder strategie is echt not-done ;)
:rofl:

Hier hangt hij met het velletje naar voren (ik kan geen plaatjes zien). Vriend zet de nieuwe er rechtop op of op de stortbak. :facepalm:
Maar voor degenen bij wie het thuis een strijd is, waarom niet een verticale rolhouder? :lightbulb:
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Jaaaa ik heb 'gelijk' uit de discussie, plaatje 1 heeft de bedrukking :biggrin: hier bij mij aan de goede kant.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zazamaenade schreef:
19-10-2017 11:59
Nou, praten via het scherm, toch ?
Zeg, pardon, schrijf ik als nonchalant en betrouwbaar individu :D
Praten tegen je scherm had óók gekund hoor, maar dan is het ergens wel normaal dat je weinig reactie krijgt. ;-)

Mag ik al onthullen dat 1 vooral door mannen wordt gekozen en 2 door vrouwen? :biggrin:
2 (,en de persoonsomschrijving daarbij klopt ook aardig :biggrin: ) en daarbij druk ik de rol ook plat, zodat de kinderen kleinere stukken pakken.

alleen manlief laat zich hierdoor niet beperken, die pakt gewoon een nieuwe rol,rolt een meter of 2 daarvan om zn andere hand,scheurt af en zet die rol dan op het kastje.dat is dan zijn rol ofzo (die na 3 keer op is).
ch86 schreef:
19-10-2017 11:55
Plaatje 1, dat is toch ook etiquette? (Net zoiets als vork links, mes rechts)
Is er heus een wcpapier etiquette? :rofl:
Plaatje 1, daarom zit dat klepje toch ook op de houder. Dat je het papier daarlangs kan afscheuren :-D
1 i.v.m. hygiëne!
:HA:
Javadeel schreef:
19-10-2017 13:23
Plaatje 1, daarom zit dat klepje toch ook op de houder. Dat je het papier daarlangs kan afscheuren :-D
Ik heb geen klepje ik heb er zo eentje.
Afbeelding
1
Hier ook geen 'klepje'. Dat klepje is voor type 1- mensen :)
nounou
zazamaenade schreef:
19-10-2017 11:36
Als de wanden al zo vies zijn bij jou kom ik maar niet bij jou op de wc ;-D
Je gasten zitten met hun strontvingers steeds tegen dat stukje muur aan. Zo zijn gasten.
Nouschi schreef:
19-10-2017 10:49
Nou hihihhaha wat een origineel topic.
:biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven