Hoe om?
donderdag 19 oktober 2017 om 11:45
Welingelichtekringen als nieuwsbron vind ik meestal heel onwaarschijnlijk, maar aan de gefrustreerde reacties van de 1-hangers te lezen zijn het starre over-over-achievers*Visje* schreef: ↑19-10-2017 10:51Misschien is dit de reden:
Rol je over?
Dan ben je waarschijnlijk assertief, georganiseerd en een over-achiever.
Rol je onder?
Dan zou je ontspannen zijn, maar ook nonchalant, betrouwbaar en op zoek naar sterke relaties.
bron: http://www.welingelichtekringen.nl/same ... kheid.html
nounou
donderdag 19 oktober 2017 om 11:51
Praten? Schrijven bedoel je, toch?
donderdag 19 oktober 2017 om 11:52
donderdag 19 oktober 2017 om 12:05
Wat grappig, deze discussie hebben mijn man en ik ook gehad toen we net samen woonden. Hij vond toen ook 1. En ik had er eigenlijk toen nog niet over nagedacht over mijn "wc-rol" hierin en hing altijd de rol zoals 2.
Wat een bezeikte boel was dat, maar hubby heeft gelijk, rollen hangen hier nu alweer tien jaar zoals 1.
Wat een bezeikte boel was dat, maar hubby heeft gelijk, rollen hangen hier nu alweer tien jaar zoals 1.
donderdag 19 oktober 2017 om 12:09
Hier hangt hij met het velletje naar voren (ik kan geen plaatjes zien). Vriend zet de nieuwe er rechtop op of op de stortbak.
Maar voor degenen bij wie het thuis een strijd is, waarom niet een verticale rolhouder?
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 19 oktober 2017 om 12:15
Praten tegen je scherm had óók gekund hoor, maar dan is het ergens wel normaal dat je weinig reactie krijgt.zazamaenade schreef: ↑19-10-2017 11:59Nou, praten via het scherm, toch ?
Zeg, pardon, schrijf ik als nonchalant en betrouwbaar individu
Mag ik al onthullen dat 1 vooral door mannen wordt gekozen en 2 door vrouwen?
donderdag 19 oktober 2017 om 12:18
2 (,en de persoonsomschrijving daarbij klopt ook aardig
) en daarbij druk ik de rol ook plat, zodat de kinderen kleinere stukken pakken.
alleen manlief laat zich hierdoor niet beperken, die pakt gewoon een nieuwe rol,rolt een meter of 2 daarvan om zn andere hand,scheurt af en zet die rol dan op het kastje.dat is dan zijn rol ofzo (die na 3 keer op is).
alleen manlief laat zich hierdoor niet beperken, die pakt gewoon een nieuwe rol,rolt een meter of 2 daarvan om zn andere hand,scheurt af en zet die rol dan op het kastje.dat is dan zijn rol ofzo (die na 3 keer op is).
donderdag 19 oktober 2017 om 15:14
Je gasten zitten met hun strontvingers steeds tegen dat stukje muur aan. Zo zijn gasten.zazamaenade schreef: ↑19-10-2017 11:36Als de wanden al zo vies zijn bij jou kom ik maar niet bij jou op de wc![]()