Schoolreis

17-03-2017 19:19 232 berichten
Alle reacties Link kopieren
Mijn kind van 8 gaat binnenkort op schoolreis naar Hellendoorn. Op een klas van 32 kinderen gaan 4 begeleiders mee. Ik vind kinderen van 8 te jong om met zo weinig toezicht door Hellendoorn te lopen. Mijn vraag aan jullie; ben ik overbezorgd of niet?
quote:Niceday76 schreef op 19 maart 2017 @ 13:21:

[...]

En dan moest je de week erna er ook nog een opstel over schrijven;)Dat heb ik verdrongen denk ik.
quote:Niceday76 schreef op 19 maart 2017 @ 13:21:

[...]

En dan moest je de week erna er ook nog een opstel over schrijven;)Arrrrrrrggggggghhhhhhhhhhhhhhh, dat was ik vergeten.
Maybe success just isn't your thing.
Week 35 van de Extremely Demotivational Calendar
Jaaaaaa dat klopt. En er gingen kook ouders mee die hele vieze macaroni kookten en dat diende gewoon opgegeten te worden
quote:blauwuiltje schreef op 19 maart 2017 @ 13:28:

Jaaaaaa dat klopt. En er gingen kook ouders mee die hele vieze macaroni kookten en dat diende gewoon opgegeten te worden

Of nog erger, de vegetarische kookouders.

Kreeg je gebakken spons.
Jaaaa van die brokken, t was net hondenvoer
Wat ik voor zoon sneu vond aan Hellendoorn was dat hij "te klein" was voor veel dingen en dat hij dan alleen met een leerkracht of hulpouder in de attracties mocht.

Ja, wat kon ik er aan doen? Pokon geven???

Hij was nu eenmaal een ukkepuk.

Hellendoorn is superveilig.

Op de camping stond een draaimolentje, jaren '50 model, en wat we al vreesden gebeurde. Een peuter raakte bekneld, terwijl zijn vader ernaast stond. Hoge beenbreuk en dagen in het ziekenhuis.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
pejeka schreef:
17-03-2017 21:44
quote:lizzy75 schreef op 17 maart 2017 @ 21:30:

Als de groepjes bij de begeleider blijven zou ik het prima vinden. Alleen door het park zonder begeleider is een ander verhaal.Natuurlijk blijft er een begeleider/leerkracht bij jonge kinderen. Wat dacht je dan? Dat die naast de touringcar een borrel gingen zitten drinken in de zon en de kinderen van 6 of 7 jaar het zelf lieten uitzoeken in een pretpark? Alleen al het feit dat je het je afvraagt, wat een onzin. Destijds bleven de leerkrachten die meegingen al bij de kinderen, en hielden alles in de gaten, waarom zou dat tegenwoordig anders zijn?
Dit inderdaad. Wij gingen vroeger met de docenten en 60 leerlingen naar Drievliet. Afspraken waren: blijf bij je groep, kom om 12 uur gezamenlijk lunchen en om 3 uur verzamelen voor de bus naar school. Er is nooit wat gebeurd. Docenten kwam je tegen en ging ie samen mee de attracties in, hartstikke leuk. Als 7-8 jarige hoef je echt niet een dag lang aan een docent geplakt te zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven