Size matters

20-10-2017 07:52 308 berichten
Alle reacties Link kopieren
Laten we er niet omheen draaien, size matters wel degelijk ;-) Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd waar de gemiddelde voorkeur ligt. Persoonlijk word ik erg blij van 20 cm+ met 6 cm doorsnee. Gewoon het gevoel lekker opgevuld te worden, heerlijk. Daarbij vind ik het behoorlijk opwindend om te zien, zelfs een lange slappe kan me bekoren merk ik soms. Ben benieuwd naar jullie meningen.
KennyBee schreef:
21-10-2017 09:19
Dan hou je niet erg van seks
Ik hoef geen pijn te voelen om te kunnen genieten of te houden van seks.
zozoe schreef:
23-10-2017 10:43
Ja verder dan dat kom ik echt niet met meten, lijkt mij zo'n dooddoener.
"Wacht even schat, even het meetlint erbij pakken."
Ik vind meten ook voor wannabees.
Hij is pas echt groot als je gelijk ziet dat je geen meetlint nodig hebt om te weten dat het een knots van een knuppel is.
Ik laat me ook niet opmeten. Zeker om vervolgens tijdens hun theekransje te kunnen opscheppen. Dan doen ze maar een schatting, of ze gebruiken de 'Schaal van knuppel'.

Schaal van Knuppel:
0 'Waar zeg je, dat ik moet kijken?'
I 'Oh, nou, we kunnen hem wel gebruiken als haakje om een theedoek aan op te hangen'
II 'Zou oma dit bedoeld hebben met, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert'
III 'Oké een David Doorsnee, goed dan... nu maar hopen dat hij geen complimenten zoekt en ik geloofwaardig moet liegen'
IV 'Zo zeg, als ik ooit een deurklopper zoek dan neem ik deze wel'
V 'Mama miracoli, waar komt die knots ineens vandaan'
VI 'Als ik dan toch straf moet krijgen, dan graag van deze ja ja'
VII 'De fallus giganticus! Wat een beer van een vent!'
Op een of andere manier heb ik een klein wasbeertje voor ogen.
Dit is mijn motto
zozoe schreef:
23-10-2017 12:49
Op een of andere manier heb ik een klein wasbeertje voor ogen.

Ik ook.
Hoe breder het uitgemeten wordt, hoe ongeloofwaardiger ik het begin te vinden.
Knuffelheks schreef:
23-10-2017 13:42
Ik ook.
Hoe breder het uitgemeten wordt, hoe ongeloofwaardiger ik het begin te vinden.
jep
alsof iemand met een Daf een sleutelhanger van Porsche aan zijn autosleutels gemaakt heeft
lilalinda schreef:
23-10-2017 13:44
jep
alsof iemand met een Daf een sleutelhanger van Porsche aan zijn autosleutels gemaakt heeft
:HA:
Dit is mijn motto
Maaique schreef:
20-10-2017 08:08
Ik vind kaal dan ook weer niets.. Doe maar gewoon bijgehouden. Maar het lijkt wel of de mannen die ik tref alleen een scheermes kennen of er gewoon niks aan doen, jammer.
Maaique: het is 2017.
Wie goed doet, wie goed ontmoet.
zozoe schreef:
23-10-2017 10:33
Hoe komen jullie aan al die afmetingen?
Het laatste waar ik aan denk wanneer iemand in vol ornaat voor mij staat, is dat er een meetlat bij moet.
Als er een knuppel van 26,3 cm hangt en je weet dat er een rolmaat in je nachtkastje ligt, wil toch ff weten hoelang dat lange ding eigenlijk is ;-)
Lonnie26 schreef:
23-10-2017 14:54
Als er een knuppel van 26,3 cm hangt en je weet dat er een rolmaat in je nachtkastje ligt, wil toch ff weten hoelang dat lange ding eigenlijk is ;-)
Ik heb andere dingen in mijn nachtkastje :hihi:
Dit is mijn motto
BeerVanEenVent schreef:
23-10-2017 12:30
Ik vind meten ook voor wannabees.
Hij is pas echt groot als je gelijk ziet dat je geen meetlint nodig hebt om te weten dat het een knots van een knuppel is.
Ik laat me ook niet opmeten. Zeker om vervolgens tijdens hun theekransje te kunnen opscheppen. Dan doen ze maar een schatting, of ze gebruiken de 'Schaal van knuppel'.

Schaal van Knuppel:
0 'Waar zeg je, dat ik moet kijken?'
I 'Oh, nou, we kunnen hem wel gebruiken als haakje om een theedoek aan op te hangen'
II 'Zou oma dit bedoeld hebben met, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert'
III 'Oké een David Doorsnee, goed dan... nu maar hopen dat hij geen complimenten zoekt en ik geloofwaardig moet liegen'
IV 'Zo zeg, als ik ooit een deurklopper zoek dan neem ik deze wel'
V 'Mama miracoli, waar komt die knots ineens vandaan'
VI 'Als ik dan toch straf moet krijgen, dan graag van deze ja ja'
VII 'De fallus giganticus! Wat een beer van een vent!'
:popcorn:
26,3cm wauw en dan ook nog deepthroaten en anaal?
LZHW schreef:
23-10-2017 15:27
Tegelijk!
haha moet mogelijk kunnen zijn badmeester.....
LZHW schreef:
23-10-2017 15:27
Absoluut niet, ben ik ook niet van! Heb er vaginaal eerst al moeite mee.
Ik zit even naar zo'n liniaal te kijken, maar 26 cm?!? (26,3 om precies te zijn)
pfffff,
Dit is mijn motto
Lonnie dan weet ik het goed gemaakt. Begin er dan met 1 van +- 14/15 cm en iets kleinere doorsnee.
Kijken of size does matter nog steeds zo belangrijk is haha. :P
.....
anoniem_357260 wijzigde dit bericht op 23-10-2017 19:41
97.72% gewijzigd
Maaique schreef:
20-10-2017 08:03
En ik vind piemels lelijk, in welk formaat dan ook. Jammer dat ik hetero ben.. Slap is het helemaal niet om aan te zien.
Hoe staat het met de schaamlippen? De size van schaamlippen vind ik ook belangrijk. Die brave kleine (binnenste) schaamlipjes en vaak nog kaal vind ik onaantrekkelijk. Geef mij maar grote schaamlippen. Dat is met beffen heerlijk.

Een kleine lul is ook niks inderdaad. Maar iedere lul lelijk is vreemd zeker voor iemand die zich als hetero definiëert. Ik vind vagina's mooi, mits met grote schaamlippen en beharing.
Heel vroeguhhh zat er bij ons 1 in het voetbalteam die we King Kong noemde en dat was niet omdat ie breed was of harig of op een aap leek.

Als die ging swaffelen op je voorhoofd, sloeg ie je gelijk bewusteloos.

Die kon ook niet voetballen met alleen een broekie aan met slechts een binnenbroekie. die moest daaronder nog een slidingbroekie aan anders kwam dat ding er geheid uitzetten als ie hardliep.

We hebben er wel veel lol om gehad.

Maar moet zeggen dat hij er niet zo blij mee was. En wel om de simpele reden dat ie altijd aangaf dat ie er bij zijn dinnetjes nooit lekker mee door kon halen, ofwel, hij moest altijd vrij voorzichtig zijn. En anaal kon ie helemaal wel op zijn buik schrijven.

hij had hem liever 10 cm korter gezien.
zozoe schreef:
23-10-2017 15:51
Ik zit even naar zo'n liniaal te kijken, maar 26 cm?!? (26,3 om precies te zijn)
pfffff,
Was ook echt enorm, gelukkig was de bezitter erg geduldig en beetje bij beetje rustig steeds verder er in, maar een maal erin was het heerlijk, en bij sommige stoten deed het wel pijn, maar wel lekkere pijn zeg maar. Daarbij was hij niet keihard, maar mijn ervaring is dat grote piemels nooit keihard worden, ondanks dat ze echt zeer opgewonden waren. Een fijne en zeer geile ervaring al met al. Maar heel vaak hoeft van mij ook weer niet met zo'n joekel. 2 keer mee gedate en daar zaten wel paar weekjes tussen ;-)
aatjuhh123 schreef:
23-10-2017 16:03
Heel vroeguhhh zat er bij ons 1 in het voetbalteam die we King Kong noemde en dat was niet omdat ie breed was of harig of op een aap leek.

Als die ging swaffelen op je voorhoofd, sloeg ie je gelijk bewusteloos.

Die kon ook niet voetballen met alleen een broekie aan met slechts een binnenbroekie. die moest daaronder nog een slidingbroekie aan anders kwam dat ding er geheid uitzetten als ie hardliep.

We hebben er wel veel lol om gehad.

Maar moet zeggen dat hij er niet zo blij mee was. En wel om de simpele reden dat ie altijd aangaf dat ie er bij zijn dinnetjes nooit lekker mee door kon halen, ofwel, hij moest altijd vrij voorzichtig zijn. En anaal kon ie helemaal wel op zijn buik schrijven.

hij had hem liever 10 cm korter gezien.
Stuur maar door ;-) :rofl:
Lonnie26 schreef:
23-10-2017 16:06
Was ook echt enorm, gelukkig was de bezitter erg geduldig en beetje bij beetje rustig steeds verder er in, maar een maal erin was het heerlijk, en bij sommige stoten deed het wel pijn, maar wel lekkere pijn zeg maar. Daarbij was hij niet keihard, maar mijn ervaring is dat grote piemels nooit keihard worden, ondanks dat ze echt zeer opgewonden waren. Een fijne en zeer geile ervaring al met al. Maar heel vaak hoeft van mij ook weer niet met zo'n joekel. 2 keer mee gedate en daar zaten wel paar weekjes tussen ;-)
Ik vind het nogal wat. Ik hou niet zo van pijn en heb het een keer ervaren met een bepaald standje dat hij er echt wel diep in zat. Ik vond het niet zo erg prettig hihi.
Maar ja, hangt er ook vanaf wat de persoon er mee doet natuurlijk.
Dit is mijn motto
Enof, hij wist hoe ie het aan moest pakken, hij luisterde echt naar me. Hij was echt mega lief en geduldig. Kan ik niet van iedereen zeggen. En dat kweekt goodwill, doe ik ook weer beter m'n best om er wat moois van te maken. Als het een lul van een vent was kon ie gaan beffen en wieberen ;-)
Een half slappe piemel in je genotsgrot frotten vind ik nog best een klusje. Niet zo heel fijn neuken ook is mijn ervaring.
De joekel die ik mocht ontboxeren was hartstikke hard trouwens, gelukkig maar want volgens mij had hij m halfslap nevernooit naar binnen gekregen.
.
Ik denk dat de meesten met een Kong formaat wel zullen weten dat ze voorzichtig en geduldig moeten zijn en niet gelijk los moeten gaan.

Anders krijgt het "I will fuck your brains out" wel een hele letterlijke betekenis :-)

En damoejeniewilluhhh

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven