Size matters
vrijdag 20 oktober 2017 om 07:52
Laten we er niet omheen draaien, size matters wel degelijk
Nou ben ik eigenlijk wel benieuwd waar de gemiddelde voorkeur ligt. Persoonlijk word ik erg blij van 20 cm+ met 6 cm doorsnee. Gewoon het gevoel lekker opgevuld te worden, heerlijk. Daarbij vind ik het behoorlijk opwindend om te zien, zelfs een lange slappe kan me bekoren merk ik soms. Ben benieuwd naar jullie meningen.

maandag 23 oktober 2017 om 12:30
Ik vind meten ook voor wannabees.
Hij is pas echt groot als je gelijk ziet dat je geen meetlint nodig hebt om te weten dat het een knots van een knuppel is.
Ik laat me ook niet opmeten. Zeker om vervolgens tijdens hun theekransje te kunnen opscheppen. Dan doen ze maar een schatting, of ze gebruiken de 'Schaal van knuppel'.
Schaal van Knuppel:
0 'Waar zeg je, dat ik moet kijken?'
I 'Oh, nou, we kunnen hem wel gebruiken als haakje om een theedoek aan op te hangen'
II 'Zou oma dit bedoeld hebben met, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert'
III 'Oké een David Doorsnee, goed dan... nu maar hopen dat hij geen complimenten zoekt en ik geloofwaardig moet liegen'
IV 'Zo zeg, als ik ooit een deurklopper zoek dan neem ik deze wel'
V 'Mama miracoli, waar komt die knots ineens vandaan'
VI 'Als ik dan toch straf moet krijgen, dan graag van deze ja ja'
VII 'De fallus giganticus! Wat een beer van een vent!'

maandag 23 oktober 2017 om 13:44
jepKnuffelheks schreef: ↑23-10-2017 13:42Ik ook.
Hoe breder het uitgemeten wordt, hoe ongeloofwaardiger ik het begin te vinden.
alsof iemand met een Daf een sleutelhanger van Porsche aan zijn autosleutels gemaakt heeft
maandag 23 oktober 2017 om 14:04
maandag 23 oktober 2017 om 14:54
Als er een knuppel van 26,3 cm hangt en je weet dat er een rolmaat in je nachtkastje ligt, wil toch ff weten hoelang dat lange ding eigenlijk is

maandag 23 oktober 2017 om 14:56

maandag 23 oktober 2017 om 15:00
BeerVanEenVent schreef: ↑23-10-2017 12:30Ik vind meten ook voor wannabees.
Hij is pas echt groot als je gelijk ziet dat je geen meetlint nodig hebt om te weten dat het een knots van een knuppel is.
Ik laat me ook niet opmeten. Zeker om vervolgens tijdens hun theekransje te kunnen opscheppen. Dan doen ze maar een schatting, of ze gebruiken de 'Schaal van knuppel'.
Schaal van Knuppel:
0 'Waar zeg je, dat ik moet kijken?'
I 'Oh, nou, we kunnen hem wel gebruiken als haakje om een theedoek aan op te hangen'
II 'Zou oma dit bedoeld hebben met, wie het kleine niet eert, is het grote niet weert'
III 'Oké een David Doorsnee, goed dan... nu maar hopen dat hij geen complimenten zoekt en ik geloofwaardig moet liegen'
IV 'Zo zeg, als ik ooit een deurklopper zoek dan neem ik deze wel'
V 'Mama miracoli, waar komt die knots ineens vandaan'
VI 'Als ik dan toch straf moet krijgen, dan graag van deze ja ja'
VII 'De fallus giganticus! Wat een beer van een vent!'

maandag 23 oktober 2017 om 16:00
Hoe staat het met de schaamlippen? De size van schaamlippen vind ik ook belangrijk. Die brave kleine (binnenste) schaamlipjes en vaak nog kaal vind ik onaantrekkelijk. Geef mij maar grote schaamlippen. Dat is met beffen heerlijk.
Een kleine lul is ook niks inderdaad. Maar iedere lul lelijk is vreemd zeker voor iemand die zich als hetero definiëert. Ik vind vagina's mooi, mits met grote schaamlippen en beharing.

maandag 23 oktober 2017 om 16:03
Heel vroeguhhh zat er bij ons 1 in het voetbalteam die we King Kong noemde en dat was niet omdat ie breed was of harig of op een aap leek.
Als die ging swaffelen op je voorhoofd, sloeg ie je gelijk bewusteloos.
Die kon ook niet voetballen met alleen een broekie aan met slechts een binnenbroekie. die moest daaronder nog een slidingbroekie aan anders kwam dat ding er geheid uitzetten als ie hardliep.
We hebben er wel veel lol om gehad.
Maar moet zeggen dat hij er niet zo blij mee was. En wel om de simpele reden dat ie altijd aangaf dat ie er bij zijn dinnetjes nooit lekker mee door kon halen, ofwel, hij moest altijd vrij voorzichtig zijn. En anaal kon ie helemaal wel op zijn buik schrijven.
hij had hem liever 10 cm korter gezien.
Die kon ook niet voetballen met alleen een broekie aan met slechts een binnenbroekie. die moest daaronder nog een slidingbroekie aan anders kwam dat ding er geheid uitzetten als ie hardliep.
Maar moet zeggen dat hij er niet zo blij mee was. En wel om de simpele reden dat ie altijd aangaf dat ie er bij zijn dinnetjes nooit lekker mee door kon halen, ofwel, hij moest altijd vrij voorzichtig zijn. En anaal kon ie helemaal wel op zijn buik schrijven.
maandag 23 oktober 2017 om 16:06
Was ook echt enorm, gelukkig was de bezitter erg geduldig en beetje bij beetje rustig steeds verder er in, maar een maal erin was het heerlijk, en bij sommige stoten deed het wel pijn, maar wel lekkere pijn zeg maar. Daarbij was hij niet keihard, maar mijn ervaring is dat grote piemels nooit keihard worden, ondanks dat ze echt zeer opgewonden waren. Een fijne en zeer geile ervaring al met al. Maar heel vaak hoeft van mij ook weer niet met zo'n joekel. 2 keer mee gedate en daar zaten wel paar weekjes tussen

maandag 23 oktober 2017 om 16:11
Stuur maar dooraatjuhh123 schreef: ↑23-10-2017 16:03Heel vroeguhhh zat er bij ons 1 in het voetbalteam die we King Kong noemde en dat was niet omdat ie breed was of harig of op een aap leek.

maandag 23 oktober 2017 om 16:19
Ik vind het nogal wat. Ik hou niet zo van pijn en heb het een keer ervaren met een bepaald standje dat hij er echt wel diep in zat. Ik vond het niet zo erg prettig hihi.Lonnie26 schreef: ↑23-10-2017 16:06Was ook echt enorm, gelukkig was de bezitter erg geduldig en beetje bij beetje rustig steeds verder er in, maar een maal erin was het heerlijk, en bij sommige stoten deed het wel pijn, maar wel lekkere pijn zeg maar. Daarbij was hij niet keihard, maar mijn ervaring is dat grote piemels nooit keihard worden, ondanks dat ze echt zeer opgewonden waren. Een fijne en zeer geile ervaring al met al. Maar heel vaak hoeft van mij ook weer niet met zo'n joekel. 2 keer mee gedate en daar zaten wel paar weekjes tussen![]()
Maar ja, hangt er ook vanaf wat de persoon er mee doet natuurlijk.
Dit is mijn motto
maandag 23 oktober 2017 om 16:24
maandag 23 oktober 2017 om 16:26