Bugs...
donderdag 26 oktober 2017 om 11:42
Ik kan blijkbaar alleen reageren door te quoten..KyloRen schreef: ↑26-10-2017 11:34Haai mods, ik open even een topic omdat de laatste update NIET WERKT via telefoon!
Heel fijn hoor, die ‘toon meer’ knop, maar mag ie gelijk weg? Hij werkt namelijk niet.
Hij laat één seconde de berichten eronder zien, en schiet dat meteen terug. Constant. Het wordt erg moeilijk reageren op topics zo!
Kan dit dus niet op het bugtopic plaatsen.
Ellende dit.
donderdag 26 oktober 2017 om 11:49
Beste KyloRen,
De up-date is nog niet helemaal klaar, daarom werkt deze nog niet optimaal.
De problemen zijn bekend bij ons en wij zijn hier momenteel mee bezig.
Mocht je toch vragen/opmerkingen hebben kun je deze het beste mailen naar: forum@viva.nl in plaats van openen van een topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Mocht je toch vragen/opmerkingen hebben kun je deze het beste mailen naar: forum@viva.nl in plaats van openen van een topic.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 26 oktober 2017 om 11:52
Doe zo'n update dan 's nachts!ModeratorViva schreef: ↑26-10-2017 11:49Beste KyloRen,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
En meld het van tevoren.
Maarja, wij zijn geen 'klanten' hè, dus dan hoeft dat allemaal niet.
donderdag 26 oktober 2017 om 11:55
Ah, net als de rest van de ellenlange lijst met bugs zekerModeratorViva schreef: ↑26-10-2017 11:49Beste KyloRen,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Jullie dachten, er kunnen er vast nog wel een paar nieuwe bij, de forummers zijn er ondertussen wel aan gewend.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.
donderdag 26 oktober 2017 om 12:00
Kan niet eens normaal reageren in het bug topic. Dus ja dan is het fijn als een ander een topic opent zodat jullie weten Dat Dit Niet Werkt!lollypopje schreef: ↑26-10-2017 11:39Heb ook al geprobeerd dit te melden in het bugtopic. Maar kan er op mijn telefoon niet eens typen![]()
Echt baal van dat onderkoelde denigrerende toontje mods. Normaal ben ik nooit zo fel; ik reageer de laatste maanden al minder dan vóór de laatste update omdat het écht gebruiksonvriendelijker is geworden maar dit is klantvijandig! Bah.
donderdag 26 oktober 2017 om 12:02
En elke keer als je even naar een pagina verder gaat...
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
donderdag 26 oktober 2017 om 12:10
Zou lekker zijn als grote voedselproducenten dit deden.... ja we brengen het vast op de markt en zodra er mensen ziek van worden zeggen we gewoon dat het nog niet helemaal klaar is....ModeratorViva schreef: ↑26-10-2017 11:49Beste KyloRen,
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Neem eens een paar goede ICT-ers in dienst!
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
Disclaimer: alles wat ik schrijf is mijn mening, ongeacht de overeenkomsten met waarheid....
donderdag 26 oktober 2017 om 12:10
1x is wel genoeg.... klote update
anoniem_348263 wijzigde dit bericht op 26-10-2017 14:30
95.05% gewijzigd
Hou de wet van drie in ere, driemaal zullen je daden wederkeren. Leer de wet en leer ook goed, dat wat je zaait je ook oogsten moet!
donderdag 26 oktober 2017 om 12:14
Ik quote je maar even omdat reageren anders onmogelijk is.lollypopje schreef: ↑26-10-2017 11:39Heb ook al geprobeerd dit te melden in het bugtopic. Maar kan er op mijn telefoon niet eens typen![]()
WAT IS DIT NU WEER VOOR UPDATE?
1 Die lees meer knop werkt niet ik spring naar beneden en weer omhoog maar meer lezen kan ik niet
2 Reageren kan niet zonder quoten
3 Die witte vlakken zijn er nog steeds
Kortom het forum werkt ipv beter nog slechter. Zo hou je toch geen forummers over? Opdoeken dan maar? Wat een lachertje dat nieuwe Vivaforum
donderdag 26 oktober 2017 om 12:28
Dit probleem doet zich op mobiele telefoon voor.
Net geprobeerd; ik begrijp precies waar men tegen aan loopt. Verschrikkelijk.
donderdag 26 oktober 2017 om 12:29
Don't hold your breath. De fout met het niet kunnen loepen was een makkelijk om op te lossen.zilverlach schreef: ↑26-10-2017 12:23Loepje doet het ook hier ook weer!![]()
De vaart in het oplossen van bugs zit er deze keer wel in.
Van de rest weet ik het niet zo zeker.